Wat vragen jullie voor Sinterklaas

26-10-2011 10:02 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



Na jarig te zijn geweest afgelopen maand in mijn lijstje met verzoekjes flink ingekrompen. Nu moet ik alsnog een sinterklaaslijstje aanleveren maar komt niet verder dan.



- Bakvorm, siliconen, hart van de Heme

- Glazen nagelvijl

- Een boek (nog op zoek naar een goede titel)

- Bedel voor bedelarmband



Nu is het zo dat we aan een kant voor 25 euro en andere kant onbekend bedrag doen. Heb me al suf gepiekerd wat ik nog nodig heb maar helaas, pyjamabroek is nog niet versleten, kookboeken heb ik ondertussen al genoeg en sieraden heb ik ook genoeg (behalve die bedelarmband), nieuwe parfum heb ik net gehad en ja..... nu, weet ik het niet. Dus denk. Misschien zijn er hier mensen met super leuke cadeautips. Dus de vraag,

Wat staat er op jullie sinterklaaslijstje?
Alle reacties Link kopieren
Sinterklaas? Is het niet een beetje vroeg om je daar nu al druk over te maken?
Alle reacties Link kopieren
Abo op een tijdschrift.

Ik wil graag een abo van Natuurmonumenten.
Alle reacties Link kopieren
Ook een abonnement, maar dan op Vrij Nederland.
Alle reacties Link kopieren
quote:tijger83 schreef op 26 oktober 2011 @ 10:03:

Sinterklaas? Is het niet een beetje vroeg om je daar nu al druk over te maken?Ik zag hier net een ander topic over Sinterklaas dat begon met 'over een paar weken is het weer Sinterklaas'
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
@ tijger83: Vind ik niet, wij doen het met de familie en mijn vriend en ik hadden zitten kijken wanneer we tijd hadden om cadeautjes te kopen: nou, dat is dus het eerste weekend van november, verder zitten we al helemaal vol. Dus wij krijgen ook graag nu al kleine verlanglijstjes van degenen met wie we het gaan vieren.
Het is Oktober!

Ik word helemaal eng van die Sinterklaas- en Kerstsfeer in de winkels.

Veel te vroeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:hipslala schreef op 26 oktober 2011 @ 10:08:

Het is Oktober!Het is bijna november
Euh niks, ben geen kleuter
Alle reacties Link kopieren
Niks. Wij gaan altijd met de hele familie lekker eten en drinken. De kids krijgen natuurlijk wel kadootjes. Daar besteden we liever ons geld aan uit dan aan suffe kadootjes voor elkaar en die vervelende surprises en gedichten enzo.
Alle reacties Link kopieren
Arme Star
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd een verlanglijst, er zijn zoveel dingen de ik wil hebben. Snap ook nooit zo goed dat mensen niets weten. Alleen al met boeken kan ik een lijstje vullen. En verder cd's, dvd's make-up, sieraden, kleding, likeur, huis-tuin-keukendingen, abonnement inderdaad, theaterbon etc. etc.
Alle reacties Link kopieren
Vroeg valt wel mee toch, geloof dat hij over 2 weken al aankomt.



Waar ik wel van baal, pepernoten in augustus, dat is inderdaad wel vroeg, die negeer ik dan ook echt tot half november:)



Maar inderdaad, zoals doces zegt, moet echt tijd vinden om cadeautjes te kopen. Dus vandaar dat we vroeg beginnen:)
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk man...
Alle reacties Link kopieren
quote:liesse schreef op 26 oktober 2011 @ 10:12:

Vreselijk man...Sinterklaas is een vreselijke man of houd jij niet van Sinterklaas?
quote:yette schreef op 26 oktober 2011 @ 10:11:

Arme Star Ja zielig hè? Niemand die voor mij Sinterklaas wil zijn
Alle reacties Link kopieren
chanel horloge, nieuwe uggs, lingerie, jurkjes, laarzen, regenlaarzen, houten snijplanken, luxaflex, stoel in de woonkamer, gordijnen, kattenluik, appelboom, handschoenen, hoed of pet, mascara, nagellak, armbandjes.



Vragen kan altijd.
quote:bronte schreef op 26 oktober 2011 @ 10:13:

[...]





Sinterklaas is een vreselijke man of houd jij niet van Sinterklaas? De nieuwe Sinterklaas is wel een vreselijke helaas.
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel een goeie Mac, misschien heeft de Sint voor mij wel een nieuwe auto als ik er heel lief om vraag.

Dus bij deze: een nieuwe auto dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 26 oktober 2011 @ 10:14:

[...]





De nieuwe Sinterklaas is wel een vreselijke helaas.Ja. Goede acteur, enge Klaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 26 oktober 2011 @ 10:13:

[...]





Ja zielig hè? Niemand die voor mij Sinterklaas wil zijn Ach Star, same here. Ik kom je wel gezelschap houden.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Haha, nee, vreselijk omdat de hele sfeer eraf gaat. Omdat het eigenlijk allemaal al in augustus begint. Een collega van mij trekt in september al lootjes en dan vraag ik mij toch wel af of je genoeg omhanden hebt in het leven.
Alle reacties Link kopieren
Een nacht doorslapen (wakkere peuter en kleuter)

Bon voor een etentje speciaal gekookt voor mij bij mij thuis

Leuk tijdschrift (liefst waar je ook nog een welkomstkado bij krijgt)

Mooie Hammam handdoeken
Alle reacties Link kopieren
Ben wel benieuwd naar hoe de nieuwe Sinterklaas het gaat doen dit jaar met de intocht... Het kan natuurlijk niet tippen aan de Enige Echte Sinterklaas...
quote:Elmervrouw schreef op 26 oktober 2011 @ 10:16:

[...]



Ach Star, same here. Ik kom je wel gezelschap houden. Openen we op 5 december een topic dat Sinterklaas aan ons huisje voorbij rijdt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven