Wat vragen jullie voor Sinterklaas

26-10-2011 10:02 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



Na jarig te zijn geweest afgelopen maand in mijn lijstje met verzoekjes flink ingekrompen. Nu moet ik alsnog een sinterklaaslijstje aanleveren maar komt niet verder dan.



- Bakvorm, siliconen, hart van de Heme

- Glazen nagelvijl

- Een boek (nog op zoek naar een goede titel)

- Bedel voor bedelarmband



Nu is het zo dat we aan een kant voor 25 euro en andere kant onbekend bedrag doen. Heb me al suf gepiekerd wat ik nog nodig heb maar helaas, pyjamabroek is nog niet versleten, kookboeken heb ik ondertussen al genoeg en sieraden heb ik ook genoeg (behalve die bedelarmband), nieuwe parfum heb ik net gehad en ja..... nu, weet ik het niet. Dus denk. Misschien zijn er hier mensen met super leuke cadeautips. Dus de vraag,

Wat staat er op jullie sinterklaaslijstje?
Alle reacties Link kopieren
quote:liesse schreef op 26 oktober 2011 @ 10:16:

Een collega van mij trekt in september al lootjes en dan vraag ik mij toch wel af of je genoeg omhanden hebt in het leven.Misschien juist wel... Oké, september is dan wel erg vroeg, maar mijn vriend en ik hebben het allebei erg druk met werk / opleiding / vrijwilligerswerk / sociale contacten / huishouden etc. Zoals ik eerder schreef: wij moeten echt zoeken naar een moment om de cadeautjes te kunnen gaan kopen. Dan doe ik dat hele lootjes-trekken-gebeuren liever ook ruim op tijd, dan kan ik nog een geschikt moment vinden voor het kopen van de cadeautjes...
Mijn schoonzus is 5 december uitgerekend...

Dus ik vraag een nichtje
Alle reacties Link kopieren
quote:feder schreef op 26 oktober 2011 @ 10:19:

Mijn schoonzus is 5 december uitgerekend...

Dus ik vraag een nichtje



Aaaaah, dat is leuk!



Edit: of misschien niet zo voor 't kindje... Lijkt me niet fijn om op 5 december jarig te zijn... Maar voor jullie is het wel een mooi cadeautje!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Sinterklaas nog steeds een kinderfeest. Nu hebben we in de familie een aantal kinderen dus dan vieren we Sinterklaas. Met de andere kant van de familie vieren we kerst. Ik heb gelukkig nog geen vraag van MacMini gekregen waarom hij dan met kerst van de ene opa en oma wel kado's krijgt en van de andere niet.
Ik wil Bram terug als Sinterklaas, maar dat zit er waarschijnljk niet in dit jaar



Verder doen wij niet aan grote surprises e.d., en met een paar arme sloebers in huis (zowel broertje, zusje als ik studeren) kopen we allemaal voor elk 'gezinslid' iets kleins van ongeveer 2 euro. (kaarten voor postcrossende zusje, dat soort dingen)

Wat ik heb gevraagd? Kaarten, stickers, dat soort spul dus.
Alle reacties Link kopieren
Zielig lijkt me dat voor een kind, op 5 december jarig zijn. Dan krijg je alle kado's in een keer. Ik zou als ouder dan misschien ook halve verjaardagen vieren om het toch een speciale dag te geven. Alle andere kinderen krijgen nl ook kado's op 5 december.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet met dit soort dingen ook altijd ruim op tijd beginnen, andes wordt het inderdaad lastig om dingen te bedenken die ik graag wil hebben. En al gaat Sinterklaas bij ons vooral om mooie gedichten voor elkaar schrijven/suprises bouwen, het is toch leuk als het kado iets is wat ik graag wilde hebben.



Ik wil graag:

- een boek van een schrijver waar ik het laatste jaar veel boeken heb gelezen (gelukkig schrijft hij ook heel veel boeken)

- de scrub van de rituals (omdat ik hem heel fijn vind, maar eigenlijk ook wel duur)

- Verse kruiden potjes van Mepal (potjes waar je verse kruiden in kunt zetten die dan relatief lang mee gaan doordat ze wel genoeg water krijgen maar niet verdrinken)

- Foto's van mijn fam voor aan mijn fotomuur (eventueel in fotolijstjes)



en dan ben ik ook wel zo'n beetje uitgedacht.
Alle reacties Link kopieren
Misschien doet de nieuwe Sint het wel heel goed. Zolang ie niet van zijn paard dondert en genoeg cadeautjes aan mij doneert geef ik 'm toch nog een kans.
Alle reacties Link kopieren
ehh welke nieuwe sinterklaas? Ik ga meteen even googelen!



Trouwens met mijn vriendinnen doen we elk jaar het sinterklaasspel. Veel eten en vooral veel wijn, dobbelstenen, flutkadootjes, met als resultaat een hilarische avond.
Goud en diamanten, altijd goed.
Alle reacties Link kopieren
ik wil een lekkere Piet voor Sinterklaas



je kan ook iets aan een goed doel schenken als kado, of bijvoorbeeld een geit adopteren die een boer in Afrika krijgt waar zijn gezin de melk van verkoopt en als de geit kleine geitjes krijgt kunnen ze die weer verkopen en met dat geld kunnen de kindertjes naar school etc. heel nuttig en je zit niet met nog meer 'troep' opgescheept!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe niet aan Sinterklaas...



Maar je hebt tegenwoordig leuke giftcards (o.a. te koop bij de read Shop), bon voor Intratuin, bon voor bioscoop, etc.



Luxe toch, als je niets meer te wensen hebt?
Alle reacties Link kopieren
voor sinterklaas vraag ik niets,van sinterklaas vraag ik een cadillac sedan de ville ,59 roze of groen.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens een verlanglijstje achter in mijn agenda, want op het moment dat iemand vraagt wat ik wil hebben, weet ik het nooit. Dus komt er een interessante boektitel langs, of is de ruitenkrabber/batterij-oplader/fluitketel eigenlijk wel aan vervanging toe, dan gaat dat op het lijstje.
Je moet gewoon afwachten met wat je krijgt...( zei ik vroeger altijd)

Staat ook een beetje raar om een damesschoen met hoge hakken bij de deur te zetten met winterwortel voor het paard
quote:redband schreef op 26 oktober 2011 @ 10:46:

Je moet gewoon afwachten met wat je krijgt..Ja doei, dat geeft hier alleen maar ellende. Duidelijkheid is het sleutelwoord wil ik straks niet met een nieuwe stofzuiger op de bank zitten.
quote:Suze02 schreef op 26 oktober 2011 @ 10:49:

[...]





Ja doei, dat geeft hier alleen maar ellende. Duidelijkheid is het sleutelwoord wil ik straks niet met een nieuwe stofzuiger op de bank zitten.Je kan ook je eigen kadootjes inpakken en in de zak stoppen, uitpakken en dan heelllllll verbaasd kijken ..Dan heel verbaasd kijken, en zeggen, maar sint, dat had je niet hoeven doen.
quote:Suze02 schreef op 26 oktober 2011 @ 10:49:

[...]





Ja doei, dat geeft hier alleen maar ellende. Duidelijkheid is het sleutelwoord wil ik straks niet met een nieuwe stofzuiger op de bank zitten.
Alle reacties Link kopieren
*toch maar niet, stel dat ze t lezen....*
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Star schreef op 26 oktober 2011 @ 10:14:

[...]





De nieuwe Sinterklaas is wel een vreselijke helaas.



haha doet me aan patrick denken die zei altijd: de echte sinterklaas... en ik dan maar zeggen hmmm pat je weet dat er geen echt sint is.



Vreemd jaar sinterklaas dit jaar zonder bram en zonder Patrick
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 oktober 2011 @ 11:17:

[...]





haha doet me aan patrick denken die zei altijd: de echte sinterklaas... en ik dan maar zeggen hmmm pat je weet dat er geen echt sint is.



Vreemd jaar sinterklaas dit jaar zonder bram en zonder Patrick







En toch had Patrick gelijk, de echte Sinterklaas is Bram
Alle reacties Link kopieren
Sinterklaas, vind ik toch echt een feest voor kinderen.



Zou er ergens ter wereld een ander land zijn waarbij volwassenen kado'tjes voor elkaar kopen, er een flauw gedicht bij maken en dit in een surprise stoppen?
Alle reacties Link kopieren
Wij vieren geen sinterklaas, de kinderen geloven er toch niet in. Kerst vieren we wel...en weet altijd wel wat ik wil...maar het is nooit binnen het bedrag dat we hebben afgesproken Nee, vind het ook lastig...vraag meestal een boek, of mascara of gewoon een bon van een van mn favo winkels.
Alle reacties Link kopieren
quote:idalee schreef op 26 oktober 2011 @ 10:35:



je kan ook iets aan een goed doel schenken als kado, of bijvoorbeeld een geit adopteren die een boer in Afrika krijgt waar zijn gezin de melk van verkoopt en als de geit kleine geitjes krijgt kunnen ze die weer verkopen en met dat geld kunnen de kindertjes naar school etc. heel nuttig en je zit niet met nog meer 'troep' opgescheept!Wat een mooi idee
Nu maar hopen dat to weet dat sint nep is of heb ik nu een groot geheim verklapt .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven