Welke cursussen volg jij?

22-09-2014 13:57 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een aantal hobby's waar hij best wat tijd mee kwijt is en is regelmatig met vrienden op pad.



Ik heb naast mijn werk, af en toe theeleuten of een dagje shoppen met vriendinnen en sporadisch wat haken niet echt iets voor mezelf maar ik zou ook wel eens graag iets meer voor mezelf doen, een cursus Italiaans bijvoorbeeld.



Om inspiratie op te doen ben ik benieuwd welke cursussen jullie wel eens hebben gevolgd, nu volgen of wel eens zouden willen volgen?
Alle reacties Link kopieren
Kijk bij de volksuniversiteit of het buurthuis bij jou in de buurt wat je kunt doen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik wil al zoooo lang een naai cursus volgen, maar het blijft er gewoon bij.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Naaicursus en samen met mijn man salsa dansen
Alle reacties Link kopieren
naailessen
Ik heb een spreekvaardigheidscursus van een moderne vreemde taal gedaan op de volkuniversiteit. Dat vond ik erg leuk!



Ik heb de cursus Rennen met Evy volbracht en sindsdien heb ik een hardloophobby.



4x per jaar doe ik vrijwilligerswerk buiten mijn eigen vereniging/beroepsgroep om. Ik werk 1 x per jaar mee aan een kleding- en speelgoedbeurs. Ik organiseer 1 x per jaar een concert en ik doe 2 x per jaar mee aan een spelletjesmiddag met mensen in een bejaardentehuis/verzorgingstehuis.



Mijn eigen plannen voor een cursus is een naaicursus.
Ik leer Italiaans via duolingo.com. Is wel fijn, want dan ga je sowieso op je eigen tempo.



Verder volg ik pianolessen, hoewel je dat misschien niet echt een cursus kunt noemen.
Alle reacties Link kopieren
3e jaar Italiaans.
Enjoy the little things in life
Alle reacties Link kopieren
ik volg een circuscursus voor volwassenen, superleuk!
Ik doe een conversatiecursus Frans.

Verder staan ook op mijn lijstje: mindfulness, kunstgeschiedenis. En ik zou heel graag wat creatieve cursussen/workshops willen volgen. Bijv. haken of wellicht iets met kerstdecoraties maken over een paar maanden.
Alle reacties Link kopieren
Beeldhouwen!

Echt heel fijn.

Ik zou graag gitaar of kunstgeschiedenis doen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om zo van iedereen te lezen. Mindfullness heb ik ook over nagedacht en dat kan ik wellicht via mijn werk gaan doen.

Vrijwilligerswerk is inderdaad ook een leuk idee. En als je dat een aantal keer per jaar doet dan is het ook niet iets wat je langere tijd elke week op een vast moment moet doen. Dingen worden bij mij snel een 'moetje' en dan is de lol er zo vanaf. Dat is ook één van de redenen dat ik niet kan kiezen. Ik leg me niet graag vast maar een cursus van een aantal weken moet wel lukken ;)



Naailessen zijn ook erg populair lees ik. Niet helemaal iets voor mij denk ik maar het is wel een vaardigheid die makkelijk is om te bezitten.
Alle reacties Link kopieren
Spaans, alleen mijn Nederlandse accent wil nog niet weggaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven