Wie heeft dat ooit verzonnen ?

16-09-2014 18:28 145 berichten
Ik vraag me af welke idioot heeft verzonnen dat er overhemden moeten bestaan die zo kut te strijken zijn (met die plooien op de mouwen richting manchet) dus wie verzon ooit het mouwstrijkplankje waar je niks aan hebt , wie verzon ooit snij/hak/kneedmachines voor huishoudelijk gebruik die zo kut te reinigen zijn voor dat beetje waar een mes of wat ook evengoed zijn werk doet. Ik zal het niet eens hebben over een bladblaas/zuiger waar de gewone plastic hark het beste is, sneller werkt met minder herrie en zo, kortom, hoeveel zooi is er die slecht bedacht is, overbodig maar wel je garage/keuken vult met een boel ongein die je zelden gebruikt (afgezien van je strijkijzer dan indien overhemden )?

Wat vindt jij nou echt een ding wat ergens in een kastje staat waarvan je denkt: wáárom heb ik dat nou ooit gekocht?



Ergo, wat staat er in jouw keuken/garage/schuur/zolder wat amper zoden aan de dijk zet omdat blijkt dat je er nou echt veel aan hebt , mag álles zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:lala87 schreef op 16 september 2014 @ 19:13:

[...]





+1 en de e-reader. Echte boeken lezen is veel fijner en als je het gewicht vervelend vindt, kun je altijd nog een dwarsligger kopen (als jouw titel bestaat als dwarsligger).Ik ben verliefd op mijn ereader. Voor mij geen papieren boeken meer: zwaar, onhandig openhouden, ruimtevretend en die dwarsliggers mogen ze afschaffen. Wie die ooit verzonnen heeft. Ooit 1x een gekocht, ziet er zo schattig uit en leek me handig. Maar dat papier is zo dun dat bladzijden omslaan een crime is. Ik sloeg er voortdurend meer dan 1 tegelijk om en ze scheurden ook nogal eens. Onding!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle producten van Tupperware. Wat een overrated meuk. Ooit een kaasdoos aan laten smeren, paste geen normaal formaat kaas in.



Die bakjes haal je ook voor een euro bij de Xenos.
quote:Keausje schreef op 16 september 2014 @ 18:38:

Een bladzuiger lijkt mij een geweldige uitvinding.



Gulp voor vrouwen, dat vind ik een onzinnig iets. Vrouwen hebben helemaal geen gulp voor nodig.Die rits kan ook gewoon aan de zijkant zitten, hoeft niet voor -->voorkant van broek, toch?

Bij mannen een ander verhaal
Papierenboek is zo gezellig en ruikt nieuw zo lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:koffieprut schreef op 16 september 2014 @ 18:31:

Oh, en ik wou een bladblazer kopen omdat het me zo handig leek. Niet dus????Nou ik zag het afgelopen week gebeuren. man voor zijn huis met de bladblazer bezig. Keurig alles bijna bij elkaar, komt er met een redelijke vaart een auto langs... whoeps.. zie je het voor je?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 16 september 2014 @ 19:20:

[...]





Die rits kan ook gewoon aan de zijkant zitten, hoeft niet voor -->voorkant van broek, toch?

Bij mannen een ander verhaal Vorige week, ik dacht Miss Etam, hele rij broeken met zijsluiting, dus er is hoop voor je
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Keausje schreef op 16 september 2014 @ 19:20:

[...]





Die rits kan ook gewoon aan de zijkant zitten, hoeft niet voor -->voorkant van broek, toch?

Bij mannen een ander verhaal Nee een rits aan de zijkant betekend auwwwwwwwwwww mijn vel zit er tussen, vroeger had je Corel broeken met zo n rits
quote:lala87 schreef op 16 september 2014 @ 19:13:

[...]





+1 en de e-reader. Echte boeken lezen is veel fijner en als je het gewicht vervelend vindt, kun je altijd nog een dwarsligger kopen (als jouw titel bestaat als dwarsligger).



oneens

Heb nog nooit zoveel gelezen sinds ik een ereader heb. Boeken zijn minder duur, nemen geen ruimte in op je boekenplank en ik kan nog uuuuren lezen in bed als manlief wil slapen omdat ik een verlicht schermpje heb waar hij geen last van heeft.

En ja, echte boeken ruiken heerlijk, voelen fijner en hebben meer tastbare waarde, maar lezen om t lezen: ereader = top!
Alle reacties Link kopieren
hoi een biertender te groot vat voor in de koelkast staat hier al jaren

op zolder . gelukkig niet gekocht, vriend had deze gewonnen.
het is zoals het is,daar moet je het mee doen
Alle reacties Link kopieren
quote:pingie schreef op 16 september 2014 @ 19:10:

[...]



maar wel lekkere koffie! heb ook zo'n apparaat hij maakt inderdaad

herrie en schoonmaken is ook niet het handigste ,maar ben er zo blij

mee



Gun ik je van harte, echt waar! Ik ben nog steeds blij met mijn ouderwetsche koffiezetapparaat.

Een e-reader daarentegen vind ik wel top. Ik heb hem gekregen van een goede vriend met 1400 boeken erop. Lees twee uur per dag als ik met het OV reis en op vakantie scheelt het mij dik vijf kilo boeken in de koffer... topding
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Een kaasschaaf, ligt al 12 jaar in m'n keukenla maar ik koop altijd plakjes kaas.
quote:_isis_ schreef op 16 september 2014 @ 19:22:

[...]



Nee een rits aan de zijkant betekend auwwwwwwwwwww mijn vel zit er tussen, vroeger had je Corel broeken met zo n ritsOh,ik wilde al net 2 ritsen voorstellen, eentje voor de rechter en eentje voor de linkerzijde
Alle reacties Link kopieren
Ik had peperdure Clark pumps gekocht met kussentjes voor in de zolen. Kon je de hele dag mee shoppen werd beloofd. Nou inderdaad, dat ging goed, maar minder fijn was dat ik met bebloede enkels/panty op een soll. gesprek verscheen. Nog steeds krijg ik blaren van die dingen, maar ze lopen heerlijk .
zon rits aan de zijkant schiet vaak open als ik buk of door de knieen ga ofzo

ik naai ze dan meestal vast, dus liever helemaal geen rits dan 1 aan de zijkant
quote:marjon1980 schreef op 16 september 2014 @ 19:28:

Een kaasschaaf, ligt al 12 jaar in m'n keukenla maar ik koop altijd plakjes kaas.



Mijn kaasschaaf gebruik ik voor de komkommer te schillen en plakjes roomboter te schaven.

Ik koop ook altijd plakjes kaas vanwege het feit dat ik geen mooie plakjes (jonge) kaas kan schaven, dat gaat op de één of andere manier altijd fout.
Alle reacties Link kopieren
quote:lala87 schreef op 16 september 2014 @ 19:13:

[...]





+1 en de e-reader. Echte boeken lezen is veel fijner en als je het gewicht vervelend vindt, kun je altijd nog een dwarsligger kopen (als jouw titel bestaat als dwarsligger).Daar ben ik het niet mee eens, ben nu aan mijn tweede bezig. Zo, scheelt sjouwen op vakantie zeg.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook echte e-reader fan!! Ik gooi er weet ik hoeveel titels op voor de vakantie en ik heb onwijs veel ruimte extra in mijn koffer t.o.v. vroeger!



Waar ik wel van baal is mijn juicer. Ding is irritant met schoonmaken en ik geloof dat er heel veel sap in de pulp blijft zitten. Als ik probeer om dat sap er alsnog uit te zeven zit ik tot mijn ellebogen in de smurrie! Schoonzus heeft trouwens wel een hele fijn dus heb gewoon het verkeerde merk aangeschaft...
Alle reacties Link kopieren
quote:andrea82 schreef op 16 september 2014 @ 19:23:

[...]





oneens

Heb nog nooit zoveel gelezen sinds ik een ereader heb. Boeken zijn minder duur, nemen geen ruimte in op je boekenplank en ik kan nog uuuuren lezen in bed als manlief wil slapen omdat ik een verlicht schermpje heb waar hij geen last van heeft.

En ja, echte boeken ruiken heerlijk, voelen fijner en hebben meer tastbare waarde, maar lezen om t lezen: ereader = top!Fijn dat je er zoveel plezier aan beleeft! Maar begrijp dat het ook voor jou niet tegen een echt boek op kan. Ik vind een scherm niet prettig om ontspannen te lezen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:zoishet schreef op 16 september 2014 @ 18:53:

[...]





Je mist er niks aan, zijn ondingen.Afgezien daarvan idd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind e-readers geen ondingen. Ik heb ook de voorkeur voor een echt boek, maar i.v.m. de natuur kies ik toch voor digitaal. Ik ben er inmiddels helemaal aan gewend om zo te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet dat ik ooit een e-reader aan zal schaffen. Zie het voordeel niet tov een tablet. Ik heb een heel fijne app voor mijn tablet en daar lees ik dus al mijn boeken op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 16 september 2014 @ 19:33:

[...]





Mijn kaasschaaf gebruik ik voor de komkommer te schillen en plakjes roomboter te schaven.

Ik koop ook altijd plakjes kaas vanwege het feit dat ik geen mooie plakjes (jonge) kaas kan schaven, dat gaat op de één of andere manier altijd fout.ja daar hebben ze weer een speciaal soort schaaf voor, geen idee of die echt goed werkt, ik heb nooit jonge kaas
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik ben weg van mijn e-reader.

Hoe handig is dat: een boek met een ingebouwd lampje dat weet hoe laat het is ;)



Voordeel van een e-reader ten opzichte van een tablet is dat hij ook zonder backlight te gebruiken is. Dus je kunt gewoon in de volle zon zitten lezen. Ik vind hem net zo fijn lezen als een gewoon boek.
Alle reacties Link kopieren
Jonge kaas kan je beter schaven met een warm kaasmes.



Ik heb van mn moeder n kersenontpitapparaat gekregen ik wou een tang....
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
quote:cellista schreef op 16 september 2014 @ 20:02:

Ik ben weg van mijn e-reader.

Hoe handig is dat: een boek met een ingebouwd lampje dat weet hoe laat het is ;)



Voordeel van een e-reader ten opzichte van een tablet is dat hij ook zonder backlight te gebruiken is. Dus je kunt gewoon in de volle zon zitten lezen. Ik vind hem net zo fijn lezen als een gewoon boek.Maar heb je dan ook de typografie en lay-out van het gewone boek?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven