Wie is wat aan het haken? Deel 3

16-12-2012 22:21 2781 berichten
Wie is wat aan het haken nummertje 3 alweer!!!!

Linkjes naar de vorige delen:

Deel 1

Deel 2



Linkjes waar je o.a. wol en haaknaalden kunt kopen:

www.haakidee.nl

www.hobbydoos.nl

www.hetwolhuis.nl

www.ltcleiden.nl

www.echtstudio.nl

www.robbelien.nl

www.kuddelz.nl



Sites om inspiratie op te doen:

Ravelry (gratis registreren en dan gratis patronen downloaden)

Lionbrand (gratis registeren en dan patronen downloaden)

Etsy (betaalde patronen, vaak in het Engels)

Delicious Crochet

Ma-ak



Handige linkjes:

Streepjesmaker



En wees niet bang om foto's van jullie creaties te posten, daar zijn we dol op!



Kun je nog niet haken? Google dan eens op Haken voor Dummies, daar vind je veel informatie en links naar YouTube filmpjes zodat je lekker aan kunt sluiten bij ons gezellige groepje.
Deeltje 3 alweer! Ik zal van de week de linkjes van deel 1 en 2 en weer even bijzetten. Gaat niet zo makkelijk met de telefoon.

Happy new topic!!!!
Alle reacties Link kopieren
Toch een nieuwe dus... jammer, had wel willen testen hoe lang we door hadden kunnen gaan...

Mgoed, dan gaan we dat hier maar proberen...



Tum, 't linkje naar deel 1 doet 't niet... en zet je er ook nog een linkje bij naar deel 2?
Alle reacties Link kopieren
Hehehe... dat laatste berichtje stond er nog niet toen ik die van mij typte... Komt goed dus!
Haha, geeft niet. Ik zet ze er van de week bij.
Ja daar zijn we weer! Weet iemand nog die site waarbij je je ripple kleuren kon uitkiezen? Was een heel handig programmaatje voor wat ik niet heel handig dus niet heb opgeslagen....
Alle reacties Link kopieren
http://www.biscuitsandjam.com/stripe_maker.php



Bedoel je deze?
Alle reacties Link kopieren
Yay, deel 3!



Kan de stripemaker in de OP?!



Bleh, voel me niet zo lekker opeens! Denk een suiker-overkill! Nu maar weer lekker slapen dus, komende week zal wel druk worden!!
Alle reacties Link kopieren
Die site die Margriet noemt is hier inderdaad eerder voorbij gekomen... staat hier ook opgeslagen bij m'n haak-favorieten...
Alle reacties Link kopieren
http://www.biscuitsandjam.com/stripe_maker.php
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij bedoel je deze http://www.biscuitsandjam.com/stripe_maker.php



Wellicht ook effe in titel zetten.



Heeft iemand al verzoek ingediend tot sluiting van het oude topic...



Net de beste zondagavond film gezien: dun verhaaltje, geen hoogwaardig acteerwerk..... Maar zo heerlijk om niet bij na te hoeven denken
Alle reacties Link kopieren
Fame was me voor...
Alle reacties Link kopieren
Lelie toch... zo heel veel heb je nou toch ook weer niet gesnoept, wel...?



Vandaag heerlijk relax-dagje gehad... komend weekend wordt de zaterdag ook weer druk... kapper, 's avonds oppassen... en ik heb daarstraks een mailtje gestuurd om een afspraak te maken bij de piercingshop...
Alle reacties Link kopieren
Yeeeey een nieuw topic!



Leuke link, die kende ik nog niet!
Alle reacties Link kopieren
Nee viel idd wel mee peetje.. Alleen beker warme choco is een beetje zwaar gevallen denk ik... :(

Achja, gaat wel weer over :p



En spannend, weer een nieuwe piercing! Op de volgende meet zal mn tattoo wel af zijn, hihi!



Ik ben gelukkig 2 weken geleden al naar de kapper geweest.. Aanstaand weekend alleen de kerstboodschappen doen want daar heb ik verder weinig tijd voor.. Zie er nu al tegenop; al die drukte in de winkels!!! :(



Maar ladies, ik ga slapen! Wekkertje gaat weer om 6u... En morgenavond is ook vermoeiend ;)



Doeiiii xx
Alle reacties Link kopieren
Hihi nog 1tje Peet!

Lekker hoor zo'n relaxdagje! Die had ik gisteren :p
Ik heb al aan de mods gevraagt of ze deel 2 willen sluiten. Links zal ik toevoegen van de week (heb gewoon even snel geknipt en geplakt ).

Zullen we de winkels eruit gooien of zijn jullie daar heel erg aangehecht?
Alle reacties Link kopieren
Yeah, derde topic! Heel cool!!!



Heb zaterdag alleen maar kerstkaarten staan verkopen en gedacht dat ik ook op een leuke haakmeeting kon zijn........

Het ziet er naar uit dat het heel gezellig was maar ook vermoeiend? Hebben jullie een stoelendans gehouden? Hahaha



Als er weer een meeting komt dan ben ik er graag bij!



Heb vrijdag de kerstengel voor haar 89e verjaardag aan oma gegeven en die was er heul blij mee! Nu een nieuwe aan het maken voor m'n pleegmoeder.



Vriendlief, gehaakte variant, is klaar. Binnenkort een foto. We hebben al veel lol gehad dmv poppenspel!! De rest van het gezin wil ook gehaakt worden dus wie weet voor in de toekomst. Leuk!
Jaaaaaaaaaaaaaaa DIE link! Oh ik ben helemaal gelukkig.



Ik heb de meest mooie ripple ooit gevonden. Daar wil ik graag een babyripple van maken voor mijn zusje.





Mijn zusje wil graag stoere dingen voor haar kindje dus lijkt me stoer genoeg
Alle reacties Link kopieren
Euhm... er komen er 3 bij...

Lelie, wanneer werd jij nu ook alweer bijgekleurd...?

Ben benieuwd...!!



Tum, laat de winkels er maar bij staan... altijd handig!

(tenminste, dat vind ik....)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag een een kleed begonnen. Gewoon een mega Grammy square. De bedoeling was klein, maar nu ben ik al bezig aan toer 20!!!!! Alle restjes wol gaan erin.



Ik zie dat jullie al een leuk rijtje inspiratie hebben.

Ik zou er wel 1 aan toe willen voegen:

Www.ma-ak.nl



Jorine maakt leuke haakpatronen en vaak erg makkelijk om te maken.



Ik besef me dat dit wel mega reclame is........ :(
Alle reacties Link kopieren
Vandaag begonnen en nu al 20 toeren cootje? Dat gaat snel bij jou...

We willen wel een foto zien hoor... zijn we gek op hier!!



Heb even op de site gekeken die je noemde... maar vind er eerlijk gezegd weinig bijzonders op staan... en ook nog alleen maar betaalde patronen... Of kijk ik niet goed en zie ik wat over 't hoofd...?
Alle reacties Link kopieren
Dag peetjep: zal van de week eens een foto maken .

ik vind haar patronen juist zo leuk, wel betaald.....maar ach! Haar boeken heb ik wel en daar haak ik veel uit.

Ik vind het altijd wel leuk als het daadwerkelijk bruikbaar is: zoals kerstballen, telefoonhoesjes, enz. Maar goed, ieder zijn haak- plezier!

Vaak kun je met een beetje inzicht veel dingen al namaken, zonder patroon; steekje hier en daar.



Ga ook eens bij jullie vorige topics kijken
Alle reacties Link kopieren
Hihi Peetje: kan altijd meer bij



Stoere deken hoor Silvershadow! Ik moet toch ook echt maar aan een deken beginnen. Met een kleintje dan, babydeken ;)

Wel katoen dus, maar met min. naald 4. Anders schiet t niet op...



Nu slapen, nouja proberen. Ik hebt het vermoeden dat dat even gaat duren. Er gaat nu van alles door m'n hoofd betreft haken en patronen hahaha...

Welterusten lady's
Ik sluit me ook weer aan bij deel 3.

Weinig gehaakt vanwege de verhuizing en polsproblemen. Maar kijk graag mee in dit topic!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven