Wie is wat aan het haken? Deel 4

01-10-2013 19:57 777 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we zijn bij nummertje 4 aangekomen!!!!

Linkjes naar de vorige delen:

Deel 1

Deel 2

Deel 3



Linkjes waar je o.a. wol en haaknaalden kunt kopen:

www.haakidee.nl

www.hobbydoos.nl

www.hetwolhuis.nl

www.ltcleiden.nl

www.echtstudio.nl

www.robbelien.nl

www.kuddelz.nl



Sites om inspiratie op te doen:

Ravelry (gratis registreren en dan gratis patronen downloaden)

Lionbrand (gratis registeren en dan patronen downloaden)

Etsy (betaalde patronen, vaak in het Engels)

Delicious Crochet

Ma-ak



Handige linkjes:

Streepjesmaker



En wees niet bang om foto's van jullie creaties te posten, daar zijn we dol op!



Kun je nog niet haken? Google dan eens op Haken voor Dummies, daar vind je veel informatie en links naar YouTube filmpjes zodat je lekker aan kunt sluiten bij ons gezellige groepje.
Ik haak op het moment ook een aantal dingen in opdracht. Eén deken is echt voor mezelf, een andere deken die ik aan het maken ben is voor een vriendin. En ik heb deken voor de baby van mijn zusje gemaakt.

Knuffels zijn leuk om cadeau te doen en anders gooi je ze op je Facebook en is er misschien wel een liefhebber!

Peeeeeeeetje, waar blijft de foto van je deken?
Alle reacties Link kopieren
Druk weekend Silver... was bij m'n menneke.

Maar hier is de foto van m'n deken!!!!!

Vrees dat ik 'm goed in de gaten moet gaan houden, want een vriendin van m'n vriend wil 'm heeeeeeeeel graag hebben...

Alle reacties Link kopieren
Net een wc-mat gehaakt van Zpagetti. Ik wilde zo graag een rode en die kon ik nergens vinden, niet betaalbaar tenminste.

De oude mat als patroon gebruikt. Tamelijk strak gehaakt met naald 8 in vasten en een randje vasten er omheen om de rand ook strak te krijgen. Stevige mat, zacht aan de voeten en 100% katoen dus goed wasbaar.

Kan geen plaatjes plakken, tenminste zou wel kunnen denk ik maar te lui om dat aan te vragen...lol.

Ik ben zeer tevreden met het resultaat.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
ik kan dus geen plaatjes plakken. Gekeken bij het topic `hoe plak ik een plaatje` maar daar word ik niet wijzer van.

Ben ik een muts? Of is iemand zo lief om mij dat in Jip en Janneke taal uit te leggen?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Wat een gave deken zeg!!! Super!

@pokkewijf (wat naar om je naam zo te typen); ik ben wel nieuwsgierig naar je wc-mat, het aanvragen van plaatjes plakken is niet zoveel werk hoor



Ik ben momenteel bezig om een 'Mylo' te haken. Maar dit lukt niet... Iemand heeft dit patroon zelf geschreven maar het klopt niet... Ik haak het in opdracht dus ik vind het erg vervelend dat het niet lukt. Ik heb al een poging gedaan om het aan te passen, maar daar ben ik blijkbaar niet zo goed in!



Weet iemand een patroon van Mylo? Of vindt iemand het leuk om het patroon uit te proberen en aan te passen? Het heeft wel een beetje haast omdat het een kraamcadeautje is...
Alle reacties Link kopieren
nee dat begrijp ik maar de zoekfunctie hier op het forum doet het niet en heb geen idee hoe ik dat aan moet vragen. Je begrijpt dat ik meer verstand van handwerken dan van computers heb...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
en pokkewijf is een koosnaampje hoor. Collega noemt mij al meer dan 25 jaar zo en hij kan het weten. Hij is er met eentje getrouwd...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Mooi je deken!!!!!
Alle reacties Link kopieren
[img]http://http://www.mijnalbum.nl/Album=8WFNGZ3Z[/img]



even geprutst... album aangemaakt... kijken of dat lukt
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Als je 1x http:// weghaalt, dan komt 't helemaal goed pokkewijf
Alle reacties Link kopieren
quote:pokkewijf schreef op 01 juni 2014 @ 21:29:

[img]/http://www.mijnalbum.nl/Album=8WFNGZ3Z[/img]



even geprutst... album aangemaakt... kijken of dat luktbedankt voor de tip Peetje!
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Foto van wc-mat volgt nog. Telefoon is niet opgeladen. (ik heb werkelijk niets met apparaten )
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
En een link in een quote doet 't niet...
Alle reacties Link kopieren
Maar je dekentje is wel leuk geworden!!! Lekker retro
Alle reacties Link kopieren
[img]http://www.mijnalbum.nl/Album=8WFNGZ3Z[/img]
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
indrukwekkende deken Peetje! Ik zou die vriendin maar goed in de gaten houden...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Ik kom nog een keer vervelend doen pokkewijf...

Aangezien je nog geen plaatjes kunt plakken, kun je je link beter niet als afbeelding in een berichtje zetten, maar als link (het "kettinkje" dat links naast het plaatjes-invoeg-icoontje staat).

Nu moet je de link kopiëren en in een nieuw venster plakken om je plaatje te zien. Als je 'm als link in je bericht zet, dan kun je er gewoon op klikken.
Alle reacties Link kopieren
ik ga t vast een keer leren...lol. Is niet vervelend hoor, blij dat je mij daarmee wilt helpen.



http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=myalbums



zo?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Bijna...

Je hebt nu niet de link naar de foto in je bericht staan...

Als je de foto in beeld ziet en erop klikt, wordt er een nieuw venster geopend waar de foto in 't oorspronkelijke formaat in staat. Van dat venster moet je de link kopiëren en die plaats je in je bericht.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bezig met een granny square deken. Heb nu alleen niet zo veel tijd. We zijn op 1 mei gaan samenwonen en zijn van 2 appartementen naar een huis gegaan. We moeten dus alles in het weekend doen, dus haaktijd is er niet zoveel. Maar dat komt wel weer. Lekker buiten onder het afdak of in het zonnetje. Ben zo blij met onze tuin. Veel beter dan een balkon waar geen zon op staat.
Alle reacties Link kopieren
Die deken is echt gaaf geworden zeg!



Hebben jullie er ook last van, als je bijna klaar bent met en project heb je geen zin meer...



Ben al twee weken aan het klooien met de laatste restjes van JJ maar ik ben het zooo zat en wil dat hij af is haha.
Ja vooral het in elkaar zetten van een amigurumi is niet mijn favoriete bezigheid, er zit altijd wel iets scheef of ik prik me 100 keer aan de spelden.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Oeh, beetje grote foto......

Of is dat alleen bij mij zo?

Ik dacht, ik laat ook weer eens wat zien.
Alle reacties Link kopieren




En mijn nijlpaard.



Peet, je deken is prachtig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven