alleen in rotterdam

11-09-2014 18:16 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Ik studeer sinds dit jaar in Rotterdam en in de tweede week hik ik al op tegen een probleem. Ik ben alleen.



In mijn studie woont niemand in Rotterdam en kan ik dus doordeweeks met niemand afspreken.



Vandaag is de laatste dag om je in te kunnen schrijven bij een studentenvereniging maar dat is eigenlijk niks voor mij. Ik zou het alleen doen om een paar mensen te ontmoeten, maar een weekend kamp en een week iedere dag vanaf 18 uur daar melden + corvee etc is nou ook weer niet wat ik voor ogen had. Ik ga ook niet heel graag meer uit op die RSG manier. Kroeg af en toe is wel leuk maar echt feesten, daar moet ik maar voor in de stemming zijn. Ik zoek eerder een leuke groep waar we spelletjesavonden mee kunnen houden en pizza eten of een kookclubje/eetclubje. Of gewoon 'los' wat leuke meiden om mee naar de bioscoop te gaan of te lunchen of terras mee te zitten.



Je ziet het, ondanks dat ik 20 ben hou ik van lekker rustig aan genieten.



Denken jullie dan dat een vereniging iets is voor mij? Dat kamp een weekend lang en die week waar je iedere avond moet komen 'melden' en bonding moet gaan doen, dat wordt m denk ik gewoon niet. Maar ik ben bang dat ik een hele goeie kans verspil op mensen leren kennen. Ik ken nu echt alleen de weg naar een supermarkt, school en een andere supermarkt haha...



Niet dat ik geen gebruik wil maken van OV maar ik heb gewoon niet echt zin om dat allemaal alleen te gaan doen.



p.s. de andere 4 studentenverenigingen zijn al helemaal niks voor mij dus dat valt ook af.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik weet niet wat je studeert, maar sluit je anders aan bij de studievereniging ipv een studentevereniging.



Reisjes, samen studeren (als je daar zin in hebt), af en toe een borrel zonder het verplichte en ballerige karakter van een studentenvereniging.



En verder zou ik je willen geruststellen: je zit nog maar in je 2e week.. Komt goed!