baby kokmeeuw

26-07-2014 21:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is hier een baby kokmeeuw waarschijnlijk van boven af het appartementencomplex uit het nest naar beneden gevallen. Ik zat op het balkon en zag hem een beetje rondscharrelen beneden. Niks aan de hand tot dusver, gebeurd wel vaker dat ze naar beneden vallen. Even later zat hij vast in de bebossing beneden en heeft vriend hem los gemaakt. Nu zit ie al een uur verdwaasd voor zich uit te kijken op hetzelfde plekje. Heb wat brood en kattenvoer naar hem toe gegooid omdat ie nog te jong is om zelf te eten.



Ik zit een beetje in twijfel... Dierenambulance bellen of de natuur zijn gang laten gaan



Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Nah ja! Wij hadden eergister precies hetzelfde!



Dierenambulance gebeld, ze konden hem pas de volgende dag komen halen. Omdat dit qua werk niet uitkwam heeft mijn man hem daar 's avonds nog naar toe gebracht.



Gewoon even bellen dus
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Meteen de dierenambulanche bellen.....
Alle reacties Link kopieren
Over het algemeen voeren ouders de jongen ook als ze op de grond terecht komen.
Alle reacties Link kopieren
Ach wat sneu.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb oas voor een manke parkiet bij mijn moeder voor de deur de dierenambulance gebeld. Waren er binnen een half uur. Weet alleen niet of ze dat voor wilde vogels ook doen.
Ja bellen! Als er een kat of ander dier langskomt is hij verloren en zeker katten kunnen daar naar mee omgaan :(



Als hij niet kan vliegen misschien op het balkon doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kwartier geleden toch maar even de Dierenambulance gebeld. Zal wel even duren voordat ze er zijn..meer kan ik niet doen. Op het balkon kan niet, ook al is het een baby, hij is wel net zo groot als een volwassen meeuw



Kan nu niet meer doen dan afwachten, hij blijft wel rondscharrelen beneden. Ik hoop alleen dat ze wel snel komen juist ivm katten.
Alle reacties Link kopieren
quote:velveteen-rabbit schreef op zaterdag 26 juli 2014 21:29 Over het algemeen voeren ouders de jongen ook als ze op de grond terecht komen.Normaal gesproken doen ze dat idd. Deze leek echter aan zijn lot overgelaten door moeders
Alle reacties Link kopieren
Hoop dan dat ze snel komen, is dan lastig om te zien...zo'n kleine krummel
Alle reacties Link kopieren
Hij is weg... Ik heb hem de hele tijd in de gaten gehouden en ineens is ie weg...



Hoop maar dat ie ineens de kracht heeft gevonden om te vliegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven