bh verdwaald in wasmachine?

21-07-2014 18:12 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk de oorzaak ontdekt van mijn stinkende wasmachine..

Vandaag de filter schoongemaakt. Ik vond een stuk van een bh, afgescheurd! Het deel met de haakjes.

Net al mijn bh's nagekeken. Allemaal nog heel..



Betekend dus dat mijn bh ergens in de wasmachine zit. Zou ik deze zelf kunnen verwijderen als ik m vind?
Alle reacties Link kopieren
Oei, dat klinkt ernstig! Achtetwand losschroeven en dan kijken of je hem kan vinden. Een wasmachine zit niet zo heel ingewikkeld in elkaar, dus dat zal vast wel lukken.
Alle reacties Link kopieren
Oei, dat is vervelend.

Als je hem vind kun je hem verwijderen, maar ik zou een reparateur langs laten komen.
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
Alle reacties Link kopieren
Domme vraag misschien: hoe komt ie daar? Is je manchet niet kapot? Hoewel, dan krijg je lekkage en dat had je dan wel gemerkt....
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik altijd een bh bal..

Ik neem aan dat de bh ergens in de machine zit omdat ik 10 cm gescheurde bh vond.

Ik mis alleen geen bh
Alle reacties Link kopieren
Wat is een manchet?

Nee ik heb gelukkig geen lekkage!
Alle reacties Link kopieren
Wat gek, kan het ook iets anders zijn dan een bh? Of een oude sportbeha die je niet mist?
Inderdaad, hoe komt die daar? Dan moet er toch ergens een gat/opening zitten waar je bh of een stukje door heen kan.



Heb je geen handig type in je omgeving die hem samen met jou wil open maken? Hoeft er misschien niet direct een reparateur te komen, maar vind je hopelijk wel de rest van je bh.



Geen idee of dat met wasmachines ook zo is, maar sommige producten mag alleen een reparateur open maken omdat je anders je garantie verliest.(is mijn vorige tip van dat handige type misschien niet zo slim )
Alle reacties Link kopieren
Mijn wasmachine eet alleen maar sokken
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 21 juli 2014 @ 18:53:

Mijn wasmachine eet alleen maar sokken Dat doet mijn droger
Dat kan niet.



Heb ooit zo'n programma gezien waarbij ze een test deden of een wasmachine sokken kan inslikken. Dat kan niet.

Meestal zitten ze in een ander wasgoed zoals een dekbedhoes, kussensloop of zoiets.



Wat wel kan. Het rubber is vies en is aan het verweren.



Er zit een roostertje dat je open kan draaien en dat zou je eens moeten doen en schoon maken. Daarin komen restanten en kleine onderdelen zoals knopen etc. terecht.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het een bh van je man was.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 21 juli 2014 @ 19:00:

Dat kan niet.



Heb ooit zo'n programma gezien waarbij ze een test deden of een wasmachine sokken kan inslikken. Dat kan niet.

Meestal zitten ze in een ander wasgoed zoals een dekbedhoes, kussensloop of zoiets.



Wat wel kan. Het rubber is vies en is aan het verweren.



Er zit een roostertje dat je open kan draaien en dat zou je eens moeten doen en schoon maken. Daarin komen restanten en kleine onderdelen zoals knopen etc. terecht.Daar haalt ze juist dat stukje bh uit.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
@zonneschijn, het kan ook betekenen dat iemand anders heeft haar bh in je was heeft gedaan. Ben je getrouwd ?
If we don´t stop the war, the war will stop us (H.G. Wells)
Alle reacties Link kopieren
Als je de wasmachine een stuk achterover kantelt kun je onder de trommel kijken .

Daar zie je een zwart rubberen buis/slang.

Die zit met een ijzeren klem kast die je er even af moet halen ,

Daar zit hoogst waarschijnlijk de rest van je bh in.

De slang met de klem weer terug zetten met een waterpomptang ,is even lastig maar makkelijk allemaal zelf te doen .
Alle reacties Link kopieren
Heb je je wasmachine niet tweedehands, dat ooit iemand anders misschien een BH heeft laten verdwalen?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Een manchet zit aan je shirt
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips! Ik ga morgen op onderzoek uit!

Wasmachine 3 jaar geleden gekocht en heb nog nooit een bh van een ander gewassen!



Ben erg benieuwd als ik het andere deel vind
Alle reacties Link kopieren
Het manchet is de rubber afsluitrand tussen de trommel en de opening.Die gaat wel eens kapot en dan kan er van alles door maar er zal dan eerst water doorheen gaan . Verder zou je toch inderdaad denken dat er

niks doorheen kan, maar ja, je vond ook het eerste deel van een bh.... Was het wel de jouwe, dat ie met proefdraaien in de fabriek erin is gekomen? Weet niet of dat gebeurt hoor, maar ik ben wel heel benieuwd geworden nu
Alle reacties Link kopieren
Leuk forummysterie weer Wel vertellen hoe het afloopt he...
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Bij het te vol stoppen van machine kan het best wel eens gebeuren dat een manchet net iets meer kiert dan normaal en kunnen er items verdwijnen.



Zo is er ook verschil in manchetten afdichting en stevigheid en dat ia afhankelijk van welke machine men heeft.
Alle reacties Link kopieren
Kieren in een manchet buiten de trommel lijkt me onmogelijk. Al bij 2 wasmachines het manchet moeten vervangen en dat zit met zulke strakke veren vastgeklemd...... Kan ook niet anders want er mag ook geen water door. En als er iets in de rand blijft zitten vind je dat wel wat eerder denk ik zo. Maar ik wacht af wat en waar er iets gevonden wordt.....
Alle reacties Link kopieren
en TO?
Alle reacties Link kopieren
quote:Phips schreef op 22 juli 2014 @ 10:05:

Kieren in een manchet buiten de trommel lijkt me onmogelijk. Al bij 2 wasmachines het manchet moeten vervangen en dat zit met zulke strakke veren vastgeklemd...... Kan ook niet anders want er mag ook geen water door. En als er iets in de rand blijft zitten vind je dat wel wat eerder denk ik zo. Maar ik wacht af wat en waar er iets gevonden wordt.....



Onmogelijk ?



http://www.besteproduct.n ... s/34055/gebruikersreviews
Als een wasmachine iets op eet dan is het tijd om deze te vervangen. Kapot trekken kan wel.



Ja en de beugel in een bh. Is bij mij een keer gebeurd, maar zat zichtbaar. Is wel verwijderd. Heeft mijn machine wel minder stabiel laten worden. Maar hele sokken bij een machine die goed werkt.

Dan is er wel iets mis.



Ik heb trouwens een zakje.

Daarmee moet je oppassen. Niet te vol en te zwaar. Kan onbalans geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven