boodschappen en trolley

09-05-2010 21:57 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk maak ik het 'probleem' groter dan het is hahaha.



Ik wil morgen voor een aantal dagen boodschappen halen maar fietsen met grote tassen aan het stuur lijkt me niet zo verstandig. Nu heb ik een boodschappen trolley en nu dacht ik eraan om te lopen. Maar hoe doe je dat dan in de winkel? Trolley in een winkelwagentje of boodschappen in trolley stoppen en dan weer bij de kassa eruit halen? Ik zie bijna nooit mensen met een boodschappen trolley, behalve ouderen en die stoppen het vaak al in de trolley maar dat lijkt me eigenlijk niet zo'n goed idee i.v.m. diefstal en het in en uitladen is niet zo goed voor de rug.



Hoe doen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je 'm aan dat haakje aan de boodschappenkar hangen?
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
Ik zet hem gewoon voor in de winkel neer, staan meestal meerdere.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Of op je winkelwagen, op het rek waar je ook een krat bier kan zetten.
voorin de winkel zetten. staan er vast meer.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn supermarkt kun je je boodschappen scannen. Dan heb je geen karretje nodig en zou je alles zo in je trolley kunnen mikken.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Is dat zo'n roll shopper? Een tas op twee wielen?

Ik zou daar geen boodschappen in doen voor je ze betaald hebt want dan krijg je de beveiliging achter je aan.

Meestal zet ik hem in de wagen en de boodschappen er omheen. Als er geen plaats meer is voor boodschappen dan passen ze ook niet meer in de tas.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga geregeld met een grote boodschappentas de supermarkt in, prop alles in de tas, en haal alles bij de kassa er weer uit. Zolang je in de winkel bent, kunnen ze je niet als dief aanhouden namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem altijd op het rekje staan waar je ook bierkratten op moet zetten. En soms als ik geen muntje bij me heb gooi ik er ook wel eens boodschappen in, maar vraag dan altijd aan de cassiere of ze hem wil checken of niet. Overigens ben ik absoluut niet oud of versleten, ben 21, maar ik woon in het centrum en vind zo'n ding gewoon enorm handig! Zeker op de markt etc. Ik heb altijd wel een tas of twee extra bij me in het geval dat het niet meer past, en dan van die stevige tassen met extra grote handvaten, want die kan ik dan ook aan de trolley hangen, want ik ben lui...
Alle reacties Link kopieren
Dat wat in een trolly past kan toch prima ook met de fiets meegenomen worden? Lijkt mij weinig toe te voegen.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha. Ja ik vind de trolley ook een uitkomst. Ik neem um normaal altijd mee naar het boekenfestijn. Ideaal!

Maar goed ik zal morgen eens kijken bij de Aldi of er meer voor in de winkel staan anders doe ik um wel in het wagentje.
Alle reacties Link kopieren
Maar als antwoord op je vraag: ik zou hem gewoon voorin de winkel zetten, evt bij de sigarettenbalie oid, doe ik ook weleens als ik meerdere tassen van verschillende winkels heb.
Alle reacties Link kopieren
In de kar en dan de trolley inladen zoals normaal een tas.



Verder heb ik lelijke goedkope fietstassen op mijn fiets die niemand wil hebben
Alle reacties Link kopieren
Ben ik dan de enige hier die gewoon met die megawinkeltassen vol sjouw als een bodybuilder?



Alle reacties Link kopieren
Fietstassen is ook een goed idee.



/maar das geen antwoord op je vraag/ik zou het niet weten.



En mijn leestekens doen raar.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan je een tas op je bagagedrager zetten of eraan hangen en dan nog twee tassen aan je stuur. Het fietst wel niet lekker maar je bent snel genoeg thuis.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit erover te denken zo'n ding aan te schaffen omdat ik moeilijk kan tillen en ik op die manier toch boodschappen mee kan krijgen. Ik zat alleen te twijfelen omdat ik me met zo'n ding net een oud mens zou voelen. Maar als ik hier zo lees dat allerlei hippe viva-vrouwen ermee lopen, kan ik er misschien ook wel eentje



We hebben het toch wel allemaal over hetzelfde? Zo-eentje toch?

Omdat ik in het centrum woon en een stuk vanaf mijn auto door voetgangersgebied moet lopen, maak ik ook gebruik van een trolley maar je moet wel uitkijken wat je koopt. Die goedkope dingen zijn in no time kapot. In mijn trolley kun je 40 kilo vervoeren, hij gaat al jaren mee.
quote:Christiane04 schreef op 10 mei 2010 @ 00:12:

Ik zit erover te denken zo'n ding aan te schaffen omdat ik moeilijk kan tillen en ik op die manier toch boodschappen mee kan krijgen. Ik zat alleen te twijfelen omdat ik me met zo'n ding net een oud mens zou voelen. Maar als ik hier zo lees dat allerlei hippe viva-vrouwen ermee lopen, kan ik er misschien ook wel eentje



JWe hebben het toch wel allemaal over hetzelfde? Zo-eentje toch?

[afbeelding]





Ja, inderdaad, zoiets. Waarom niet, is ideaal hoor, naar de markt of voor een dagje Efteling.



Ik zet hem ook voor in de winkel en doe gewoon met het karretje boodschappen. Er staan er meer hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een inklapbaar karretje waarop ik een gewone grote boodschappentas kan zetten. Die zocht ik, maar kan niets vinden. Wel dit, maar er staat nergens hoeveel kilo er in kan en dan is het meestal beperkt.







Ik zag ook een trolley die ook op de fiets te gebruiken was, maar voor de fiets maar belastbaar tot 5 kg en daar heb je dus helemaal niets aan. Drie flessen van 1,5 liter en die 5 kg zit vol.



EDIT: past ook niet bij je jas....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook lastig, neem vaak een mandje. En de trolley kan evt ook wel in de kar.



Hier heeft echt iedereen er 1, is ook ideaal als je op loopafstand van het winkelcentrum woont.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand een foto of link plaatsen hoe je je trolley op de winkelwagen moet zetten?
Alle reacties Link kopieren
Of een foto hoe je de trolley op de winkelwagen zet :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat er nog iemand reageert
Ik "shop" zo al jaren omdat ik niet mag en kan tillen wegens handicap en ongeluk....zet hem altijd in mijn karretje als ik bij de AH boodschappen doe en nog nooit heeft er iemand iets van gezegd. Ideaal om zo toch zelf mijn boodschappen te kunnen doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven