ervaringen kunstleder

30-09-2014 22:43 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben kunstlederen stoelen aangeschaft voor aan de eettafel. Leek ons makkelijk in onderhoud.



Nu hoor ik om me heen dat dat tegenvalt, snel vetvlekken en bijvoorbeeld lijm of verf als ik knutsel met de kinderen krijg je niet zo makkelijk verwijderd van kunstleer.



We hebben 3 kleine kinderen die op zich bedt netjes eten maar met regelmaat wordt er geknoeid.



Ik heb gekeken voor stoelhoezen of lakens over de stoelen om zodoende de stoelen netjes te houden. Maar ik vind het niet mooi staan en ik denk ook van hier wordt nu eenmaal geleefd.



Toch zou ik het zonde vinden als de stoelen al snel vol vlekken zitten.



Ervaringen?
Ik heb het ook jaren gehad, was juist heel makkelijk af te nemen. Ik had witte en zwarte. Die witte werden wel een beetje smoezelig na verloop van tijd, op het zitvlak. Afgeven van broeken enzo, je kent het wel. Dat krijg je er bijna niet meer af.

Maar eten enzo, doekje erover en klaar.

Ik zou het gewoon zo laten en mochten er echt vlekken op komen dan kan je later altijd nog hoezen er overheen doen als het er niet meer uit ziet.
De enige juiste stoelen met kleine kinderen zijn plastic. Of je moet je er gewoon niks van aan trekken. Die stoelen hebben vast de hoofdprijs niet gekost dus dan vervang je ze weer als de kinderen allemaal 12 zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven