katten vraagje

23-04-2014 22:52 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraag uit pure nieuwsgierigheid

Onze kat is nu net 1 en altijd al gehecht aan mij geweest.. Maar naar mate hij ouder werd ging hij toch wel zijn eigen weg en kwam minder vaak bij mij liggen en lag liever op zijn favoriete plekjes,

En nu sinds een week volgt hij mij weer overal, dit deed hij al maar was minder geworden, zodra ik nu ga zitten/liggen op de bank komt hij gelijk zo dicht mogelijk op mij liggen.. Loop ik naar de slaapkamer en ga op bed liggen .. Springt hij er gelijk bij om weer zo dicht mogelijk te komen, hij lag altijd in zijn doos met deken maar die verruilt hij dus weer

Nu voelde ik mij de laatste dagen (en nog) niet heel lekker, last van lichaam en paar dagen misselijk/ overgeven(verder niet ziek)

Kan hij dit aanvoelen of heeft hij gewoon ineens weer behoefte aan aandacht?
Alle reacties Link kopieren
Hij houdt jou en zichzelf warm.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Is er een kans dat je zwanger bent? Dat schijnen katten aan te voelen namelijk. Je zegt namelijk ook dat je misselijk bent en hebt overgegeven...
Alle reacties Link kopieren
Ben je zwanger? Ik heb vaker gehoord van katten die bij een zwangerschap aanhankelijker/territoriaal worden...
Alle reacties Link kopieren
Zou best kunnen. Een van mijn draakjes vind het in ieder geval erg geslaagd om zich er mee te bemoeien als ik aan het overgeven ben. Kruipt ie tussen de emmer en mij in, op schoot. Of wurmt zich tussen mij en de wc pot in.

Hij is echter wel heel allergisch voor huilen. Dan maakt ie dat ie weg komt. Naarling
Onze kat heeft ook fases waarin hij ineens aanhankelijker is of juist niet. Ik merk wel altijd dat wanneer ik ziekjes of gewoon niet lekker in mijn vel hij nog aanhankelijker is. Een beetje troosten :-) Als mijn vriend niet lekker is en veel wil slapen dan lig de kat altijd bij hem. Als ik dan de kamer in kom krijg ik een korte nijdige 'mauw' om me eraan te herinneren dat vriendlief moet slapen..
Als ik ziek ben en toen ik zwanger was kwamen/komen mijn katten altijd op schoot, veel meer dan anders.
Ik wilde ook al vragen of je misschien zwanger bent .
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is ben ik niet zwanger haha

Maar wat grappig dat katten dan ook aanhankelijker zijn



M'n vriend vind hij wel leuk.. Als hij eten geeft of hem naar buiten laat maar ik lijk wel zijn "favo"

Vriend moet ook altijd lachen dat waar ik ben onze kat natuurlijk ook weer moet zijn.

Interessant dat katten dus zo goed kunnen aanvoelen, inderdaad als verdrietig ben dan komt hij altijd heel rustig naast me zitten.

Bedankt voor de reacties.. Leuke beestjes zijn het ook he
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook weer aan het seizoen liggen, heel veel peozen zijn op het moment krols.



Die van mij miauwen ook de hele dag door en willen ineens alle aandacht opeisen.
Alle reacties Link kopieren
Krols en kroelen is toch wel iets heel anders.
Doet de mijne al 8 jaar, de ene keer ben ik alles en de andere keer ben ik zn vijand.
Alle reacties Link kopieren
quote:miscellaneous schreef op donderdag 24 april 2014 08:58 Het kan ook weer aan het seizoen liggen, heel veel peozen zijn op het moment krols.



Die van mij miauwen ook de hele dag door en willen ineens alle aandacht opeisen. Krols zijn ze alleen wanneer ze niet gecastreerd zijn.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Spam.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 27-04-2014 14:06
Reden: Spam is niet toegestaan
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier voelen ze ook aan als ik niet lekker ben dan zijn ze ook ineens aanhankelijker dan anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven