kattenvoer op de muren?!

19-08-2014 12:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat iemand mij eens een goede tip kan geven!



Ik weet niet hoe mijn katten eten, maar echt werkelijk mijn hele muren zitten onder het kattenvoer. Ik heb achter de bakken al even als noodzaak een vuilniszak gehangen, maar nog zit voer 1 a 2 meter hoog op de muur!



Schoonmaken is bijna niet te doen, omdat ik granol op de muren zit!



Iemand een goede tip om ervoor te zorgen dat niet de hele muren onderzitten?



Ben zeer benieuwd!
2 meter hoog???



Jaren geleden had ik een nogal gestresste kat in huis, bij het minste geluid zat ze alweer onder de kast. Rustig eten was dus lastig voor haar (continue op haar hoede)

Ik heb toen een deksel van een (nieuwe dus schone uiteraard) kattenbak neergezet waaronder ze kon eten.

Misschien ook iets voor jou?
Alle reacties Link kopieren
droogvoer geven, natvoer is lekker maar niet perse noodzakelijk.



voer aanbieden op een platbord ipv in een diep bakje
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Haha heel herkenbaar... Onze kat krijgt 1x per dag natvoer, voor de lekker. Zijn bakje staat tegen / bij een muurtje in de keuken em de hele muur zit onder de vlekken. Hij gaat vaak met zn pootje er in om de llaatste stukjes te pakken, het blijft dan aan zijn poot hangen en dat schud hij er weer af. Resultaat: op de muur.



Heeft het 1 keer voor elkaar gekregen om de muur vol met nutella te krijgen. Ik was een broodje nutella aan het eten aan het bureau. Hij sprong op het bureau, in mijn bord, had nutella aan zn poten en ging als een malle met zn pootjes schudden.
Geef nat voer alleen buiten en haal de bakjes weg zodra ze leeg zijn. Katten zooien graag met hun voer... Gooien brokjes in hun water en hengelen de prut er daarna uit. Wat aan de poten blijft zitten wordt eraf geschud en spettert alle kanten uit.



Ze 'voelen' ook graag of er wel water in hun bakje zit en ook dan wordt de natte poot drooggeschud.



Wij hebben een dunne plaat plexiglas bij de bouwmarkt gehaald en die tegen de muur achter de bakjes gezet.... Doekje erover en klaar.



In de zomer zetten we hun waterbakjes buiten en dan is er veel minder rommel!
Alle reacties Link kopieren
quote:missesjn schreef op 19 augustus 2014 @ 12:42:

Haha heel herkenbaar... Onze kat krijgt 1x per dag natvoer, voor de lekker. Zijn bakje staat tegen / bij een muurtje in de keuken em de hele muur zit onder de vlekken. Hij gaat vaak met zn pootje er in om de llaatste stukjes te pakken, het blijft dan aan zijn poot hangen en dat schud hij er weer af. Resultaat: op de muur.



Heeft het 1 keer voor elkaar gekregen om de muur vol met nutella te krijgen. Ik was een broodje nutella aan het eten aan het bureau. Hij sprong op het bureau, in mijn bord, had nutella aan zn poten en ging als een malle met zn pootjes schudden.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa, een plaat plexiglas er achter
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Hahhahahah, ik heb ook overal granol op de muur en het voer zit hier gelukkig maar tot 20 cm. Toch heb ik gekozen om ze nu eten te geven in de badkamer waar alleen maar tegels zijn. Ook omdat ik verder parket heb en ze graag de zachte brokjes overal mee naar toe te nemen op het parket en waarna ik de volgende dag overal kan bikkelen om het weg te krijgen .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Is er nergens anders een plekje? Mijn kat zaliger deed dat ook maar met afwasbaar behang was dat geen probleem. Honden maken ook een puinhoop, die van mij spettert niet alleen tegen de muur maar gooit ook van alles naast haar etensbak of ze haalt er een paar flinke stukken uit om die midden in de kamer te gaan opeten.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven