Welkom. Je laatste bezoek was dinsdag 22 mei 2012 11:00.
Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 23-02-2012 08:29.
[ kwalileit Johnny loco dutch delight ]
- Heeft er iemand hier al een aantal jaar een johnny loco fiets?
Hoe blijft de fiets? Vooral na een aantal x in de regen te hebben gestaan?
Ik heb een cruiser op dit moment en de kwaliteit is om te huilen. Al 3 x bij een fietsenmaker geweest maar die zeggen zo een chinafiets kan ik niet goedkrijgen. Was de prijs ook naar...
Dus wil een nieuwe van goede kwaliteit en nog redelijk betaalbaar.
- Ik heb dezelfde ervaring met een beach cruiser. Weet niet hoe de andere soorten zijn maar bij mij was het net zo. Enorm roestig binnen no time en de buitenband waren zo versleten. De ketting er steeds af. Ik zou voor een goede tweedehands fiets gaan van een ander merk.Je gaat er niet van uit dat zo\'n wous alles maar gewoon wegkets wel dan?
- Ik ken verschillende mensen die Johnny Loco's hebben en het zijn toffe en mooie fietsen, maar eigenlijk niet gemaakt om echt veel te gebruiken

Ze kunnen niks hebben qua regen, sneeuw etc en inderdaad verroeste kettingen en roestplekken zijn gewoon standaard.For those I love I will sacrifice - Ziet er leuk uit, maar je trapt je een ongeluk, nl. zware fietsen!Some people are born on the finish line and think they have won the race!
- Ik heb al een cruiser en vindt het niet zwaar trappen. Het is alleen van waardeloze kwaliteit. Overal roest, de naaf steeds stuk problemen met de trappers. Maar die had ik via internet en was goedkoop.
De loco is een stuk duurder en van nederlandse makelij dus hoopte dat de kwaliteit goed was. Jammer maar niet dus...
Dan ga ik maar weer voor de oeroude omafiets.
Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 23-02-2012 08:29.