Entertainment alle pijlers

De serie Maxima op Videoland.

19-04-2024 23:02 38 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanaf morgen is de serie op Videoland te zien. Ik heb al wat voorstukjes gezien en het interview met Martijn Lakemeier en Delphine Chaves bij Beau en ben inmiddels best nieuwsgierig. Wie kijkt er nog meer?
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuke actrice, die Delphine Chaves.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga kijken. Maar niet morgen al denk ik. Waarschijnlijk maandag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het wordt elke week een nieuwe aflevering, he, hij komt niet in 1 keer online. Om die reden ga ik niet kijken en wacht ik wel tot ie helemaal online staat.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik verheug me erop, de voorstukjes zagen er goed uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eerste aflevering gezien.
Ben onder de indruk van de acteurs. Lakemeier weet WA goed neer te zetten. Delfina overtuigd. Maar Sebastian Koch weet me het meest in te pakken als Claus.

Maxima heeft gezegd de serie niet te gaan kijken omdat ze het verhaal al kent. Maar ik betwijfel dat. Ze zal toch wel echt nieuwsgierig zijn naar de serie over haar leven. Zal me niet verbazen dat ze dit zegt om verder geen vragen meer erover te hoeven beantwoorden. Een belangrijk deel gaat toch over d'r smet die op haar vader heerst en dat is een zeer pijnlijk hoofdstuk uit haar leve .
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb hem voor vanavond op de planning staan. Ik ben benieuwd.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de eerste aflevering ook gezien en heb zitten genieten. Ik vond het echt erg leuk. Vanavond tijd voor aflevering 2.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is echt leuk gedaan vind ik, mooie beelden. Ook al is het deels fictie en gedramatiseerd, het is toch leuk om te zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lijkt me niks, van wat ik er tot nu toe van gezien heb.
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
19-04-2024 23:09
Het wordt elke week een nieuwe aflevering, he, hij komt niet in 1 keer online. Om die reden ga ik niet kijken en wacht ik wel tot ie helemaal online staat.
Ik wil juist niet alles in 1 keer kijken. Zit al weken ziek thuis en verveel me best vaak, dus zo'n aflevering breekt de dag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zojuist de eerste 2 afleveringen gezien. Ik heb er wel van genoten. Goed acteerwerk ook. Een aanrader, wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een leuke vrouw die Maxima speelt! En die man die WA speelt valt me ook niet tegen. Jammer dat Videoland niet de hele serie online zet, dat vind ik zo stom. Dat doen ze met veel series helaas. Wat is dan het nut van een ‘streamingdienst’ vraag je je af.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
20-04-2024 12:21
Ik heb de eerste aflevering ook gezien en heb zitten genieten. Ik vond het echt erg leuk. Vanavond tijd voor aflevering 2.
Er staan nu 2 afleveringen op videoland, of zie ik dit verkeerd?
Heb ze beide gezien, leuke serie.
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
20-04-2024 12:09
Eerste aflevering gezien.
Ben onder de indruk van de acteurs. Lakemeier weet WA goed neer te zetten. Delfina overtuigd. Maar Sebastian Koch weet me het meest in te pakken als Claus.

Maxima heeft gezegd de serie niet te gaan kijken omdat ze het verhaal al kent. Maar ik betwijfel dat. Ze zal toch wel echt nieuwsgierig zijn naar de serie over haar leven. Zal me niet verbazen dat ze dit zegt om verder geen vragen meer erover te hoeven beantwoorden. Een belangrijk deel gaat toch over d'r smet die op haar vader heerst en dat is een zeer pijnlijk hoofdstuk uit haar leve .
Ik kan me juist goed voorstellen dat je niet naar een versie van jezelf gaat zitten kijken, in een verhaal wat in grote lijnen zal kloppen maar ook heel veel details niet kloppen.
Ze kent haar eigen verhaal wel, wat zou het toevoegen om dit te gaan kijken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vraag me af hoe het dan zou voelen om naar een seksscene van 'jezelf' te kijken. Lijkt me toch wel vrij ongemakkelijk. Of dat ze het samen met Wim-Lex op de bank zit te kijken. "Nou schat, zo ging het niet helemaal he."
Alle reacties Link kopieren Quote
Bewear schreef:
20-04-2024 19:51
Ik vraag me af hoe het dan zou voelen om naar een seksscene van 'jezelf' te kijken. Lijkt me toch wel vrij ongemakkelijk. Of dat ze het samen met Wim-Lex op de bank zit te kijken. "Nou schat, zo ging het niet helemaal he."
Ja dit, ik zou zeker wel kijken en inderdaad vaak een tsss of pfff wat overdreven eruit gooien misschien, of een 'o wat hebben ze mijn moeder raar neergezet'. Maar ik zou zeker wel gaan kijken.

En ik als burger kijk ook en vind het erg leuk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooi gemaakt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat ze echt allebei rookten destijds.

Antwoord op mijn eigen opmerking:

https://allthingsamalia.nl/roken-amalia ... r-oranjes/
abby wijzigde dit bericht op 22-04-2024 20:08
53.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een half uurtje gekeken. Het kon mij niet boeien. Zeg er wel bij dat ik best een fan ben van ons Koningshuis.
Gewoon niet mijn dingetje denk ik.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de eerste aflevering net gekeken. Ik vind het echt helemaal leuk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb inmiddels ook de tweede aflevering gezien en deze vond ik misschien nog wel mooier/interessanter dan de eerste.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben nu het boek “Moederland” aan het luisteren waar de serie deels op gebaseerd is. Absoluut geen sensatieboek. Het gaat in de hoofdstukken die ik tot nu toe heb geluisterd over Máxima’s familie en over de geschiedenis van Argentinië. Interessant.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hakika schreef:
20-04-2024 19:31
Wat een leuke vrouw die Maxima speelt! En die man die WA speelt valt me ook niet tegen. Jammer dat Videoland niet de hele serie online zet, dat vind ik zo stom. Dat doen ze met veel series helaas. Wat is dan het nut van een ‘streamingdienst’ vraag je je af.
Nu word je gedwongen om weken lang in te loggen. De kans dat je tijdens je bezoek ook iets anders aanklikt is dan groter. Er zijn dus meer contactmoment om je vast te houden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
22-04-2024 21:00
Nu word je gedwongen om weken lang in te loggen. De kans dat je tijdens je bezoek ook iets anders aanklikt is dan groter. Er zijn dus meer contactmoment om je vast te houden.
Dit zal het zijn idd en zo werkt het in de praktijk bij mij ook echt, ik zie vaak toch wel iets wat ik ook wil kijken. Jammer, want zo hou ik zelf het systeem in stand😉

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven