vloerbedekking schoonmaken

18-04-2014 08:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet wat ik bedoel, er is ooit eens een reclame geweest van een schuim wat je op je vloerbedekking moest spuiten even laten inwerken en vervolgens opzuigen met de stofzuiger..Ik weet alleen niet meer wat het was.



Of zijn er ook andere handige manieren om vloerbedekking schoon te krijgen? Ik heb maar een kleine stukje om schoon te maken, dus misschien heeft iemand hier de gouden tip
http://www.vanish.nl/prod ... leding/vanish-powerpowder



Bedoel je dit?
Alle reacties Link kopieren
Ja die, maar dan die spuitbus! Iemand ervaring met die vanish?
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook ook ooit een klein stukje dat schoongemaakt moest worden, dat stukje werd prachtig schoon, helaas was de rest van de vloerbedekking minder schoon als ik had gedacht. Dus toch de hele vloer kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde eerder dat ik maar een klein stukje vloerbedekking heb, dus ik doe alles. Maar alles is niet zoveel.
Ik maak mijn vloerkleed schoon met schoonmaakazijn. Die spuitbussen doen in mijn ogen niet veel.
Alle reacties Link kopieren
Een tapijtreiniger huren bij een bouwmarkt. Dat werkt super en je schrikt als je ziet hoe vies je tapijt eerst was. Dit is zelfs zo als je denkt dat het vrij schoon was ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het gewoon met een harde borstel en een sopje van veel water en een beetje afwasmiddel of groene zeep.



Hard boenen met de borstel en met oude handdoeken droog/ schoonwrijven. Vouw de handdoeken telkens een stukje om, zo kun je de hele handdoek gebruiken.



Super voor je armspieren en de buik en rugspieren gebruik je ook! Dus ook nog eens goed voor je figuur!!
Bij mij thuis is dat nooit gelukt. Het werd aanvankelijk een beetje schoner maar daarna nog veel vuiler dan voorheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven