vrouwen achter het stuur

03-01-2013 21:44 268 berichten
Ik moet even mijn hart luchten bij jullie over vrouwen achter het stuur. Ik ben zelf een vrouw en vind dat ik persoonlijk heel goed autorijd (ik bevind me regelmatig tussen de leasebak-rijders op de linkerbaan). Maar wat is dat toch, dat vrouwen altijd degenen zijn die er niks van bakken als ze eenmaal achter het stuur zitten? Parkeren kunnen ze niet, laat staan fileparkeren. Lekker doorrijden wil niet lukken, dus blijven ze maar braaf achter de vrachtwagen hangen. Ze durven vooral niet van rijbaan te verwisselen. En als ze dan toch besluiten dit te doen, nou berg je dan maar, want ze slingeren alle kanten op. En wat dacht je van de achteruitkijkspiegel? Die is niet bedoeld om steeds te checken of je mascara en lippenstift nog goed zit. Ik irriteer me mateloos aan dit onnozele gedrag. Kom op vrouwen, rij gewoon lekker door! Laat eens zien dat jij het ook kan!! Of ben ik de enige die zich regelmatig kapot schaamt voor dit soort types?
Alle reacties Link kopieren
Euh.. Ik voel me niet aangesproken hoor! En er zijn ook mannen die zo achterlijk rijden!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ach, wie weet wat men allemaal wel niet van jou vind...
Ik voel me ook niet aangesproken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weinig rijervaring. Wat moet ik dan in vredesnaam op die linkerbaan?
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik moet eerlijk zijn als er zo'n debiel voor me rijdt die 30 gaat rijden waar je 50 mag of op de linker rijbaan blijven rijden zodat iedereen ze moet omzeilen dit toch vaker mannen zijn dan vrouwen. Dan moet ik altijd denken aan deze vooroordelen over vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
@ beunhaas



Inhalen?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Is dat een bewijs van rijvaardigheid? Dat je je regelmatig tussen de leasebak-rijders bevindt? Nou, gefeliciteerd. Een vrouw die zegt dat vrouwen niet kunnen rijden (behalve zijzelf).



Tja, dan hebben we voor die uitspraak in ieder geval geen mannen meer nodig.
quote:blackpantherlady schreef op 03 januari 2013 @ 21:44:

Ik moet even mijn hart luchten bij jullie over vrouwen achter het stuur. Ik ben zelf een vrouw en vind dat ik persoonlijk heel goed autorijd (ik bevind me regelmatig tussen de leasebak-rijders op de linkerbaan).







Wauw wat ontzettend goehoed!!
Alle reacties Link kopieren
quote:blackpantherlady schreef op 03 januari 2013 @ 21:44:

(ik bevind me regelmatig tussen de leasebak-rijders op de linkerbaan).



Oh jij bent dus dat mens dat daar iedere keer in de weg rijdt!

Ga eens naar rechts joh!
quote:blackpantherlady schreef op 03 januari 2013 @ 21:44:

(ik bevind me regelmatig tussen de leasebak-rijders op de linkerbaan)Dit wil nog niet zeggen dat je goed kan rijden. Lekker generaliserend ook dus nee, ik herken mezelf niet in je verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat niemand zich erin herkent. Ik voel me ook altijd de godin van de weg, maar ben toch echt geen ster-rijder.
Alle reacties Link kopieren
Beter opletten. Mannen doen het net zo goed als vrouwen. Zit er een of andere mongool 80 te kakken op de snelweg. Ga ik inhalen en kijken wie, hoe en wat is het gewoon een vent. Niet dat hij niet harder durft. Nee die lul is aan het smsen en gaat dan langzamer rijden.



Linkerbaanrijden zegt overigens vrij weinig over je rijkunsten.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 03 januari 2013 @ 21:51:

[...]





Oh jij bent dus dat mens dat daar iedere keer in de weg rijdt!

Ga eens naar rechts joh!
Alle reacties Link kopieren
quote:Orzoo schreef op 03 januari 2013 @ 21:51:

Beter opletten. Mannen doen het net zo goed als vrouwen. Zit er een of andere mongool 80 te kakken op de snelweg. Ga ik inhalen en kijken wie, hoe en wat is het gewoon een vent. Niet dat hij niet harder durft. Nee die lul is aan het smsen en gaat dan langzamer rijden.



Linkerbaanrijden zegt overigens vrij weinig over je rijkunsten.Ja of bellen.
Alle reacties Link kopieren
ik zeg niet dat ik goed kan fileparkeren, maar dat is hier ook nooit nodig.



Heb nu ook niet meer dagelijks de auto nodig. Durf gewoon in te halen hoor en naar de linkerbaan te gaan. Rij ook totaal niet sloom. Iriteer me ook dood als ze onder de snelheid gaan rijden.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
quote:woepsie schreef op 03 januari 2013 @ 21:50:

@ beunhaas



Inhalen?
Dus als je je regelmatig tussen de leasebakscheurders op de linkerbaan bevindt ben je een goeie chauffeur? Ik rij dan zelf helemaal geen auto, maar ik heb er wel enige kijk op. En als regelmatig bijrijder van zo'n leasebakscheurder kan ik je vertellen dat zich ook onder hen de grootst mogelijke verkeersdebielen (m/v) bevinden.
Alle reacties Link kopieren
Wat een aannames.



En tussen de leaserijders rijden is geen verdienste hoor. Get a life.
Alle reacties Link kopieren
Dus to, niet alle vrouwen over 1 kam scheren aub
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:jo12345 schreef op 03 januari 2013 @ 21:51:

[...]





Oh jij bent dus dat mens dat daar iedere keer in de weg rijdt!

Ga eens naar rechts joh!
Er is wel eens een onderzoek gedaan waarin 60% van de respondenten aangaf bovengemiddeld goed auto te kunnen rijden.



Daar doet je OP me aandenken. En zoals hier boven al meer mensen zeggen: hard rijden of links rijden zegt niets over dat je ook goed rijdt. Mensen die continue links plakken en nooit naar rechts gaan kunnen ook niet rijden, vind ik dan.
quote:beunhaas schreef op 03 januari 2013 @ 21:48:

Ik heb weinig rijervaring. Wat moet ik dan in vredesnaam op die linkerbaan?



Je aanpassen aan het verkeer, inhalen?



Weinig rijervaring betekent nog niet dat je langzaam moet rijden toch?
Alle reacties Link kopieren
Toet toet. Relbak op de linkerbaan.
Zullen we het nog even hebben over oude menschen op de langzaamsnelweg?



Die zijn pas irritant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven