wat heb jij gekocht om jouw leven aangenamer te maken.

11-09-2014 21:42 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
de titel spreekt voor zich. Mag ik aftrappen.



Dyson allergy parket

Dyson animal pro

Kenwood keukenmachine



Mijn leven is een stuk aangenamer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 11 september 2014 @ 22:13:

[...]





Bootje, dat is lang geleden! Leuk je weer eens te zien.



Voor mij geld:



Afwasmachine, heerlijk vind ik hem.

Wasdroger, niet meer altijd natte was in huis, erg fijn.Hoi! Inderdaad lang geleden, druk druk druk. Andere nick?
Alle reacties Link kopieren
Vaatwasser

Netflix

Wikipedia
Alle reacties Link kopieren
Dit huis, zonder buren. Ik ben echt niet geschikt om buren te hebben.



Auto, had een paar weken geleden een huurauto... Blègh, was net een op hol geslagen pony.



Vaatwasser, wasmachine, droger.



Pradajurk met auto's erop.



Ik heb hem nog niet, maar het AGA-fornuis wat heel hoog op mijn verlanglijstje staat en een hele goede keukenmachine, die wil ik ook. Dan ben ik een gelukkig mens.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:adorabull schreef op 11 september 2014 @ 22:19:

Oh! En mijn laatste aankoop! Een Plettum! Nou ja twee plettums dan.

Werkt zoals men zegt dat ie zou werken. Voor de geïnteresseerden. Google.Handig, alleen de prijs...
Zakjes voor in de kattenbak. Scheelt heel veel schoonmaken.



Hygiënische doekjes voor echt vieze klusjes.



Ovulatietesten. Hoeven we ons niet meer een halve maand een slag in de rondte te ""@@&¤@. :-D
Mijn hond, met stip op 1.

Een goede stofzuiger, omdat ik die wegens hond wel vaker nodig heb.

8 soorten douchegel in de douche omdat het zo lekker afwisselt en op humeur naar believen gebruikt kan worden.

Een grote regendouchekop met veel héél zachte kleine straaltjes.

Een MacBook, geen uitleg nodig voor mede Mac fans.

Maar waar ik het meest van geniet elke dag (Edit; op de hond na natuurlijk!) zijn mijn (studie)boeken en colleges, een dag niets geleerd is een dag niet geleefd.
Nog in de maak, maar een nieuwe badkamer met inloopdouche. Zonder glazen deur, diep genoeg. O en een huis met twee badkamers ( een met binnenkort dus een inloopdouche en de ander met ligbad), ideaal met 3 dochters.
Alle reacties Link kopieren
Ooh wat zie ik geweldige dinge langskomen. Gatver wat kan een mens toch materialistisch zijn. Mijn Imac ?? mijn grote liefde was ik al vergeten.



Karcher klinkt goed, morgen wil ik em bestellen.

Die dure vuilbak sla ik over , schrok me dood hahaha.

Verlanglijst : vrijstaand huis

eigen leeskamertje die ik zelf mag inrichten

Deze topic werkt inspirerend.
Alle reacties Link kopieren
Ons huis met fijne tuin en loungeset

Onze picknicktafel

Mijn superfijne nieuwe auto met cruise control, klimaatregeling, navigatie en zo'n armsteun zodat je relaxed cruisend kan zitten

Hij heeft ook lichten die automatisch aangaan als het nodig is en automatische ruitenwissers die detecteren of het regent en zich erop aanpassen. Ik hoef alleen nog te sturen.

Vaatwasser

Jacuzzi in de badkamer, alleen jammer dat hij zo'n pokkeherrie maakt

Rijstkoker voor in de magnetron

Mijn donzen winterjas, zooooo heerlijk warm

Mijn donzen slaapzak, nooit meer koud op de camping

Iphone 5s

Ipad Air en ook een voor dochters die er zoveel mee doen en op leren.

Elektrische fiets (wegens chronische ziekte): ik kan weer fietsen!

Koptelefoon voor dochters, wat scheelt dat een herrie



Ik hou van luxe :-)
Ab imo pectore
quote:nina1966 schreef op 11 september 2014 @ 22:35:

Een speciaal matras met luchtkamers. Ideaal voor mijn kapotte lijf. Wil je wat harder is dat met de afstandsbediening instelbaar. Word ik snachts wakker en is het toch te hard laat ik 'm gewoon wat zachter worden.

Ben er heel blij mee.Behoefte aan meer info... Vertel: wat waar hoe duur?
Alle reacties Link kopieren
quote:marjolein852 schreef op 12 september 2014 @ 00:21:

[...]





Behoefte aan meer info... Vertel: wat waar hoe duur?Daar wil ik ook wel meer over weten.
Life is short. Eat dessert first.
Voor mij: mijn aangepaste auto. (handgas en handrem). Zoooo blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Die luchtmatrassen: matrair.nl. Kost wel wat maar het is echt ideaal. Wil nooit meer een gewoon matras.



Mijn beste aankoop: een electrische kattenbak: robocleaners.nl Het verschonen van de bak kost me nu drie minuten per twee weken. Echt geweldig.
Prijs?
M'n iPad air! Ver-sla-vend.

Odorex extra dry, wát een verschil met gewone deo's.

Mijn ligbad.

Corrigerend ondergoed.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 11 september 2014 @ 23:29:

Dit huis, zonder buren. Ik ben echt niet geschikt om buren te hebben.





Heerlijk he? Ik heb het trouwens niet aangeschaft, maar wel de man gevonden die er één had.



Zelf heb ik een scootmobiel aangeschaft zodat ik eindelijk een dagje weg kon met mijn gezin. Het is een ouwetje, maar we hebben een heerlijke dag gehad. Dat was het helemaal waard.
quote:Mamase schreef op 12 september 2014 @ 00:29:

Mijn beste aankoop: een electrische kattenbak: robocleaners.nl Het verschonen van de bak kost me nu drie minuten per twee weken. Echt geweldig.Wat een geweldige uitvinding! (maar wel vreselijk duur )
Alle reacties Link kopieren
Ik heb all by myself een appartement gekocht in mijn favo stad. Met luxe badkamer en een heerlijke keuken. Vond het zoooo spannend en ben nu zoooo blij met mijn stekkie helemaal van mij alleen! ?
Vaatwasser

Elektrische tandenborstel

Apple tv

Dasty
Alle reacties Link kopieren
Laptop, fiets en een bed.



Oh, en eten maakt mijn leven dagelijks aangenamer!
Contactlenzen (draag ze al sinds 35 jaar), maar dan nu ook met leesgedeelte. Ik kan de kleine lettertjes weer zien!
Alle reacties Link kopieren
Mijn allerbeste aankoop waren mijn katten. Meteen van een depressie af, hoop haar erbij maar gelukkig een goede stofzuiger. Tevens geweldige huisgenoten, een luisterend oor, in koude tijden een warm kruikje, partner in crime en altijd iemand om de schuld aan te geven.







Ja het is mijn beste, liefste en dierbaarste bezit, kan mij niets liever wensen in mijn leven.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Mijn uggs! Nooit meer koude voeten in de winter! Heerlijk!
Mijn nieuwe huis. Eindelijk niet meer dakloos, jippie!
Onthaarde oksels. Echt heel fijn!



En die kattenbak wil ik ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven