wat is een goed 2 persoons matras

01-10-2014 23:03 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb al jaren een 1 persoonmatras geen idee waar ik die toen gekocht hebt , maar nu wil ik een 2 persoonbed en een matras natuurlijk maar wat is goed ? rond de 400 a 500 euro niet duurder
Daar krijg je niet veel soeps voor. Hier IKEA boxspring met 2 matrassen en topdek. Super bed voor maar ¤900. Ooit goedkoop bed gehad: matrassen zakten snel door en het bed kraakte ook snel.
Alle reacties Link kopieren
Welke maat bed wil je? Over het algemeen kun je namelijk beter 2 eenpersoons matrassen in een bed leggen dan 1 tweepersoons. Ikea heeft goede matrassen voor een zachte prijs.



En voor je bed zou ik op marktplaats kijken, dan hou je tenminste nog een beetje budget over voor de matrassen.



Deze komen goed uit de test: www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/50244524/
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
Wat voor matras wil je?



Ik heb een Ikea hyllestad, een pocketveringmatras. Geen idee hoe deze het doet over een aantal jaar, maar nu het eerste jaar ben ik nog wel tevreden.
De matrassen van Ikea komen altijd positief uit testen en zijn niet te duur. Als je een partner hebt en jullie veel in gewicht schelen, dan is 2 matrassen altijd verstandiger.
Waar ik verbaasd over was is de hulp bij IKEA. We zijn ontzettend goed geadviseerd... Op een of andere manier had ik dat niet verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Een tweepersoons matras is zwaar bij het verschonen en helemaal bij het omkeren van je matras. Wel iets om rekening mee te houden. Eigenlijk is het net zo onhandig als een tweepersoons dekbed in een hoes proppen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tuorrebout schreef op 01 oktober 2014 @ 23:11:

Waar ik verbaasd over was is de hulp bij IKEA. We zijn ontzettend goed geadviseerd... Op een of andere manier had ik dat niet verwacht.haha, ja dat had ik met mijn keuken. Had alles al zelf uitgedokterd (want ikea, dus zelluf doen dacht ik), maar ze stelden heel goed nog allemaal controlevragen.
Alle reacties Link kopieren
Groupon heeft vaak heel goede aanbiedingen van dure merken. Scheelt soms wel honderden euro's!
Wij kochten bij beterbed. Dankzij allerlei acties betaalden we voor bed plus matras en lattenbodem ongeveer 1300 euro. Tweepersoonsbed met matras. Ligt perfect en aangezien ik een heel gevoelig lichaam heb kan ik niet overal op slapen, nog geen minuut spijt van gehad.



En het was onze eerste grote gezamenlijke aankoop voordat we echt gingen samenwonen :-)
Beter bed heeft nu 1+1 gratis, of 50%korting op 2 persoons!



Verder zot er in mijn stad een soort outlet op een industrieterrein, misschien in jouw buurt ook?
Wij hebben ook een ikea matras en hebben alle twee rugklachten, ding ligt voor geen meter echt zonde! maar hoor vaak positieve verhalen over ikea matrassen. Misschien zijn ze hier in Canada wel heel anders kan ook nog
Alle reacties Link kopieren
Vindt ikea matras ook niks dochter ligt er lekker op, zweer hier op een goede lattenbodem en zeer stevige koudschuimmatras en daarboven een dunne polyether matras en ligt heerlijk voor nog geen 600 euro.
Alle reacties Link kopieren
bed heb ik ondertussen al .. mijn vriend heeft 2 1 persoonsmatrassen maar ik erger me altijd aan de kier die tussen de matrassen zit. we hebben daar als zo;n ding tussen gedaan maar dat werkt ook voor geen meter



beterbed daar zal ik even kijken nu ze de actie hebben. en anders Ikea
quote:strandje00 schreef op donderdag 02 oktober 2014 10:36 bed heb ik ondertussen al .. mijn vriend heeft 2 1 persoonsmatrassen maar ik erger me altijd aan de kier die tussen de matrassen zit. we hebben daar als zo;n ding tussen gedaan maar dat werkt ook voor geen meter



beterbed daar zal ik even kijken nu ze de actie hebben. en anders Ikea Een topper kan het probleem met de kier oplossen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven