welke tijdschriften lezen jullie altijd?

24-07-2014 08:37 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuwsgierig naar welke tijdschriften jullie zoal lezen.

Ik lees voornamelijk de cosmo politan en de viva



maar verder ook heel af en toe de flow omdat daar gewoon veel interessante dingen en wetenswaardigheden in staan, waar ik soms wel blij van wordt.

En af toe ook de sante. Het gebeurt heel soms in de winkel als ik boodschappen aan het doen ben, dat ik tijdschriften ga doorbladeren, mocht ik iets leuks tegenkomen waarvan ik denk, daar wil ik meer over lezen, wil ik het nog wel eens gaan kopen, maar dat is echt heel zelden.



Wat lezen jullie graag?
Alle reacties Link kopieren
Van alles. Maar ik vind tijdschriften veel te duur en op internet kun je ook veel lezen.
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
Alle reacties Link kopieren
Liny's leespakket.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
geen 1
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst voor op de iPad een pakket aangeschaft. Viva, flair, Libelle, Margriet en de Flow voor 10 euro per maand!!! Ben er zo blij mee =D
Alle reacties Link kopieren
Geen, alleen voor op vakantie wil ik nog wel eens zo'n pakketje kopen in de winkel met een aantal tijdschriften erin.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek op tijdschriften! Het liefst zou ik ze allemaal willen lezen Ik heb een abonnement op Elle decoration, VT wonen, 101 woonideeën en Happinez en verder koop ik nog wel eens tijdschriften als Glamour en Marie Claire. Voor de vakantie heb ik van alles ingeslagen: de Linda, Viva, In Style, Cosmopolitan en de Flow.



Ik hou ook heel erg van boeken lezen, maar daar kom ik de laatste tijd niet meer zo aan toe door al die tijdschriften
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg veel. Dus lees ook veel.

Meestal Flair en Vriendin. Daarnaast de Grazia en de Eva (laatste is voor de meesten van jullie niet aan te raden).

En tegenwoordig verslind ik babybladen. Bij voorkeur Jij en je kinderen. Mijn moeder heeft een abonnement op de Trots (voor opa's en oma's) en die mag ik ook graag lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees alleen de Linda. En als ik bij de kapper ben wat er op de tafel ligt... En op zaterdag de krant
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel gek op tijdschriften maar één maal gekocht valt me wel op dat er weinig instaat. Kijk ze wel in de winkel door voordat ik ze koop



Ik koop meestal in de winkel maar heb ook wel abonnementen gehad. Nu alleen nog een abonnement van roots.

Wekelijks koop ik wel 1 of meerdere tijdschriften los o.a. libelle, margriet, women's health, tuinieren, home en garden, radar plus, delicious.



Ik vind de maandtijdschriften een stuk duurder dan de weektijdschriften ondanks dat je een maandtijdschrift net zo vlug uit heb als een weektijdschrift.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem af en toe wel eens een abonnement op een tijdschrift, en dit doe ik namelijk met een tijdschriftenbon die ik dan overigens of met mijn rentepunten bestel of met een andere spaarprogramma



het verschilt bij mij ook heel erg, soms koop ik een tijdschrift die ik bijna nooit koop of gekocht heb omdat het vrij duur is en zal dan ook alleen zoiets kopen om mezelf te belonen o.i.d
Ouders van Nu
Het enige tijdschrift dat ik leuk vind en wel eens lees is de Linda. De rest is binnen 10 min. gelezen en daar vind ik ze te duur voor.
Alle reacties Link kopieren
Linda. & 1001 Woonideeen
don't eat yellow snow
Linda. Verder niks.
geen



het is voornamelijk 13 in 'n dozijn waarbij alle onderwerpen elk jaar terug weer herkauwd worden
Alle reacties Link kopieren
Het moet minstens 10 jaar geleden zijn dat ik een tijdschrift gekocht heb.

Bij de kapper neem ik mijn boek mee of pak ik de krant.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Niks. Ik vind tijdschriften veel te duur voor het schamele beetje tekst dat er in staat. Ik vind vaak de columns nog het leukst maar die leen ik dan wel bij de bieb als ze in boekvorm uitkomen.



Het enige tijdschrift dat er positief uitspringt vind ik overigens de Linda. Die meuk van Sanoma lijkt allemaal op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Jan, Linda, Happinez, VT wonen, Fabulous Mama, Libelle, Vogue.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Sante erg leuk om te lezen en Mijn Geheim
Live your life
Alle reacties Link kopieren
Quest
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
Had een abonnement op Happinez, maar dat heb ik nu opgezegd. Koop los wel eens de Margriet of Libelle.



Als ik in Engeland ben koop ik altijd van die mooie glossy woontijdschriften. The English Home, heerlijk om bij weg te dromen.
Als ik in NL ben koop ik de Vrij Nederland en de Opzij. Heel soms een Marie-Claire voor in het vliegtuig of de trein. Bij mijn schoonmoeder lees ik de Libelle die volgens mij al 20 jaar exact hetzelfde is gebleven.
Alle reacties Link kopieren
Hier alleen Ng Traveler. De rest vind ik te duur om los te kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een tijd een abonnement op de VTWonen, al begin ik langzamerhand me steeds meer te ergeren aan dat het tijdschrift voor 30% volstaat met reclame vóór VTWonen. VTWonen laminaat, gordijnen, tegels enzovoort. En dan afgezien van alle andere reclame die er ook nog in een tijdschrift staat. Ik vind de interieurs in ELLE Decoration ook geweldig, dus die koop sinds begin dit jaar los. Die komt maar 1x per kwartaal dus dat is nog te doen.



De Linda vind ik inderdaad ook erg leuk, er staat altijd van alles in. Ook veel over opvoeden/kinderen, dat vind ik erg interessant. Zoals anderen al zeggen: daar kun je nog wat in lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven