Ben ik veel ziek?
woensdag 8 februari 2012 om 18:35
Hoi mede-forummers,
even een vraagje, omdat ik het lastig vindt om te bepalen hoe het met mijn ziekte-verzuim staat:
in twee jaar tijd ben ik 10 dagen ziek geweest. Vinden jullie dit veel?
Ik vind het zelf wel behoorlijk veel, maar ik schijn beneden het gemiddelde te vallen.
Hoe vaak zijn jullie per jaar gemiddeld ziek?
even een vraagje, omdat ik het lastig vindt om te bepalen hoe het met mijn ziekte-verzuim staat:
in twee jaar tijd ben ik 10 dagen ziek geweest. Vinden jullie dit veel?
Ik vind het zelf wel behoorlijk veel, maar ik schijn beneden het gemiddelde te vallen.
Hoe vaak zijn jullie per jaar gemiddeld ziek?
woensdag 8 februari 2012 om 18:40
toen ik nog op een kantoor enzo werkte 1x in de 3 jaar ofzo. Sinds ik voor de klas sta 1x soms 2x per jaar 2 of 3 dagen.
Hoewel ik een paar jaar geleden wel 3 weken echt dood en doodziek was, eindigend in het ziekenhuis. Met een aanloop van 2 dagen ziek, een week werken, 3x achter elkaar door. Daar schroef ik mijn gemiddelde nog steeds mee omhoog denk ik zo,
Hoewel ik een paar jaar geleden wel 3 weken echt dood en doodziek was, eindigend in het ziekenhuis. Met een aanloop van 2 dagen ziek, een week werken, 3x achter elkaar door. Daar schroef ik mijn gemiddelde nog steeds mee omhoog denk ik zo,
woensdag 8 februari 2012 om 18:44
Als je in een pand werkt als ik, dan zou je absoluut met stip onderaan staan. Als er iemand bovenin niest, komt het door de luchtcirculatie bij mij mn kantoor binnen. Needless to say dat ik ruim boven jouw 10 dagen uitkom.
Al meld ik me voor een mild griepje niet ziek; meestal blijf ik dan in pyama thuis werken.
Al meld ik me voor een mild griepje niet ziek; meestal blijf ik dan in pyama thuis werken.
woensdag 8 februari 2012 om 18:44
woensdag 8 februari 2012 om 18:47
Ik vind niet alleen het aantal dagen maar ook het aantal ziekmeldingen afzonderlijk tellen...
Nog al een verschil of iemand 1 x 10 dagen goed ziek is.. of zich 10 x 1 dagje ziek meld..
Dat maakt niet uit als het gaat om gemiddelde, maar waarschijnlijk wel hoe je werkgever over je ziekmeldingen denkt.
In de afgelopen 5 jaar heb ik me 1 x ziekgemeld, en was toen 3 dagen thuis..
Nog al een verschil of iemand 1 x 10 dagen goed ziek is.. of zich 10 x 1 dagje ziek meld..
Dat maakt niet uit als het gaat om gemiddelde, maar waarschijnlijk wel hoe je werkgever over je ziekmeldingen denkt.
In de afgelopen 5 jaar heb ik me 1 x ziekgemeld, en was toen 3 dagen thuis..

woensdag 8 februari 2012 om 18:56
Eerlijk gezegd wil ik gezien de topics die hier in het verleden al over geweest zijn, niet eens antwoord op geven. Sommigen reageren zó hard op iemand die zich twee keer in een jaar ziekmeldt met griep.
Ik vind 10 dagen in 2 jaar niet buitensporig veel. Als je iedere winter een fikse griep te pakken hebt, ben je zo een week per jaar ziek.
Ik vind 10 dagen in 2 jaar niet buitensporig veel. Als je iedere winter een fikse griep te pakken hebt, ben je zo een week per jaar ziek.
woensdag 8 februari 2012 om 19:02