Werk & Studie alle pijlers

Cake oid op laatste werkdag?

26-08-2014 19:57 30 berichten
Dag dames en wellicht heren,



Wat doen jullie, als je contract niet verlengd wordt na 2 jaar, trakteer je dan op iets of niet?



Ik twijfel ietwat, het zat meteen in mijn hoofd dat het normaal is om te doen, maar nu weet ik dat niet meer zo zeker.



Ik ga dus niet vrijwillig weg, zal mijn werk en collega's best wel erg missen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ja, lijkt me niks op tegen toch.

En dat je niet vrijwillig weggaat heeft op zich niks te maken met de wijze van afscheid nemen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gewoon doen. Als afsluiting van een fijne tijd.
quote:nak schreef op 26 augustus 2014 @ 19:59:

Ik zou het gewoon doen. Als afsluiting van een fijne tijd. jeee! Zo voelt het inderdaad. Kan dus doorgaan met bakken
quote:Broedkippetje schreef op 26 augustus 2014 @ 19:59:

Ja, lijkt me niks op tegen toch.

En dat je niet vrijwillig weggaat heeft op zich niks te maken met de wijze van afscheid nemen.

Zei vriend ook, ik ga het gewoon doen.

Bedankt dames, slotje?
Neeee niet doen. Gewoon hier een grote schaal cake neerzetten
Alle reacties Link kopieren
Bedenk dat de collega's met wie je hebt samengewerkt veelal niet over de beslissing gaan om je contract al dan niet te verlengen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het stoer van je, dit is echt met opgeheven hoofd vertrekken!
Alle reacties Link kopieren
Ja, maak er een klein feestje van. Heel belangrijk voor jezelf ook om het goed af te sluiten, juist omdat het niet vrijwillig is.
Ben blij dat ik toch even heb gecheckt, ga nu een stuk zekerder (met cake) morgen mijn laatste dag in.

Wil het inderdaad voor mijzelf en mijn collega´s fijn afronden. Heb een korte dag gepland morgen, gedag zeggen en spullen inleveren.



Blech, ik heb er geen zin in kan ik wel zeggen, maar ben altijd een vrolijk persoon op mijn werk, vrij positief ingesteld en wil ook graag zo weg gaan en niet met een chagrijnige kop.
Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 26 augustus 2014 @ 20:13:

Neeee niet doen. Gewoon hier een grote schaal cake neerzetten Ja, lekker! Neem ook `n stukje!
Alle reacties Link kopieren
Gebak natuurlijk, voor je collega's!!
Alle reacties Link kopieren
Bij ons regelt bedrijf taart, zeker weten dat je morgen niet met 2 taarten zit?
Dit bedrijf spendeert weinig tot geen aandacht aan mensen die onvrijwillig vertrekken, dus voor dubbele hoeveelheid taart ben ik niet bang. Mag al blij zijn als mijn manager er aandacht aan gaat besteden, denk dat hij gewoon een hand geeft en weer verder gaat met zijn werk.
Ik zou ook wat meenemen als ik jou was! Sterkte morgen, lijkt me heel rot om zo weg te moeten gaan van een fijne werkplek.
Alle reacties Link kopieren
quote:EvenWatAnders schreef op 26 augustus 2014 @ 21:21:

Dit bedrijf spendeert weinig tot geen aandacht aan mensen die onvrijwillig vertrekken, dus voor dubbele hoeveelheid taart ben ik niet bang. Mag al blij zijn als mijn manager er aandacht aan gaat besteden, denk dat hij gewoon een hand geeft en weer verder gaat met zijn werk.

Ai

Nou, sterkte morgen, dat wordt een lastige dag
Vind cake alleen niet zo feestelijk, is meer iets voor een begrafenis...
Dank je, ga het vast nodig hebben, probeer het kort te houden morgen.
quote:Taralina schreef op 26 augustus 2014 @ 21:26:

Vind cake alleen niet zo feestelijk, is meer iets voor een begrafenis...

Klopt, maar ja, had geen zin om zoveel taart te bakken. En echt een feestje is het nou ook weer niet, plus dat er ook appel en chocolade cake bij zit.

Sommigen trakteren met hun verjaardag op ontbijtkoek, dus ik hoef geen hoog niveau te verslaan.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte morgen met het afscheid TO, jammer dat je weg moet. En tof dat je een cake hebt gebakken om 2 mooie jaren af te sluiten!
Gewoon trakteren en de eer aan jezelf houden. Op die manier denken je collega's op een positieve manier aan je terug. Je weet nooit of en wanneer je ze nog tegenkomt bij een nieuwe baan.
quote:Taralina schreef op 26 augustus 2014 @ 21:26:

Vind cake alleen niet zo feestelijk, is meer iets voor een begrafenis...Het gaat om het gebaar hoor. Bovendien zit ze waarschijnlijk morgen zonder werk, dus dan zou ik niet meteen een dure taart aan gaan rukken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind cake prima. Het gaat erom dat je iets lekkers geeft, een gebaar. Bovendien is TO straks werkloos.



Gebak zou ik nooit doen, vind ik veel te duur voor al dat personeel



Succes TO en veel sterkte!
Dank jullie wel dames, ben inderdaad werkloos straks. Zal een vreemde dag worden, hoop dat ik het een beetje droog houd.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte vandaag !
Het leven is geen lolletje maar een krentebolletje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven