Werk & Studie alle pijlers

Ervaring met thuiswerk?

01-09-2014 11:40 8 berichten
Hallo,



Ik heb een hele leuke baan waar ik het ontzettend naar mijn zin heb..

Alleen kunnen ze me niet meer dan 26 uur geven en dat betekent dus ook dat ik een inkomen van 1100 euro heb per maand



Heeft er hier iemand ervaring met thuiswerk? inpak werk etc.

Het lijkt mij prima te doen met de radio aan etc.

Verdiend het een beetje? en welke thuiswerksite is betrouwbaar? waarom moet je eerst een starterspakket aanvragen etc?



Alvast bedankt!!



Groetjes Dominique
Alle reacties Link kopieren
Het verdiend heel slecht, heb ik van horen van...
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Volgens mij verdient het ook heel slecht. En dan komt simpelweg omdat de vraag veel groter is dan het aanbod (er zijn heel veel mensen die thuis willen werken). Je moet flink doorwerken als je er een beetje mee wil verdienen. Meestal is het nogal geestdodend werk wat ook met de radio niet leuk is.



En je moet een starterspakket aanvragen zodat zij er meer aan verdienen dan jij.
Alle reacties Link kopieren
Als je extra wilt verdienen met vanuit huis werken, zou je beter kunnen overwegen als ZZP'er/eenmanszaak vanuit huis te werken. Ik weet niet in welk vakgebied je werkt?
Zie pb.
thanks!! voor de reacties..

Heb niet echt diploma's en werk nu in de branche zorg (gastvrouw)
Alle reacties Link kopieren
Inpakwerk wordt tegenwoordig gedaan door WSW en door werklozen in een herintredersproject
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij deed dat heel kort. Je bent de hele dag bezig met inpakken en je krijgt er amper geld voor. Vaak is het werk ook nog eens van tijdelijke aard. Soms zit je maanden zonder werk.



Ik keek vroeger zelf ook rond voor thuiswerk en negen van de tien keer is het oplichterij. Vooral als je eerst zelf moet "investeren".
No love without lost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven