Werk & Studie alle pijlers

Ervaringen gevraagd: pedagogiek (urban education)

23-10-2014 11:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik sta op dit moment fulltime voor de klas op een basisschool in Rotterdam (groep 8). Dit is nu het 5e jaar dat ik werk en ik vind het wel tijd om mijn kennis en vaardigheden uit te breiden. Ik kwam de opleiding Pedagogiek (Urban education) tegen bij de hogeschool Rotterdam. Het is een 2 jarige deeltijd opleiding. Ik ben heel benieuwd of hier mensen zijn die ervaring hebben met deze opleiding. Is het te doen in combinatie met een fulltime baan?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit daar ook over na te denken, zelfde opleiding in Rotterdam, ik lees mee!
Klinkt wel interessant en aansluitend op de ontwikkelingen van dit moment, juist in Rotterdam. Verder geen ervaring, maar deeltijd master is vast te doen naast je werk, iedereen zal in hetzelfde schuitje zitten zo'n beetje. Naast fulltime zal het wel pittig zijn, werk je 40 uur? Er staat wel 1 dag school per week. Hard werken, maar dat is studeren naast het werk bijna altijd. 2 jaar lijkt me wel te overzien.
Alle reacties Link kopieren
Ja, daarom sprak het me ook erg aan! Werd er meteen enthousiast van. Ik werk nu 40 uur, maar als ik zou studeren krijg ik wel studieverlof een aantal dagen (ik geloof 1 dag in de twee weken). Dan zou ik uit moeten zoeken wat er mogelijk is om die andere dagen niet te werken, zodat ik naar school kan. En 2 jaar is inderdaad nog wel te overzien, hard werken zal het sowieso zijn ja, daar ben ik me wel bewust van
Alle reacties Link kopieren
..........
vaika wijzigde dit bericht op 06-04-2015 22:15
Reden: ..........
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie vaika!

Ik ga er van uit dat het iedere vrijdag de hele dag school is, dus het plan in om 4 dagen te gaan werken dan, zodat ik op vrijdag naar school kan. Of mijn werk overeenkomt daar heb ik een mailtje over gestuurd naar de hogeschool. En ik ga 1 november naar de open dag dus dan kan ik daar ook vast wel achter komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven