Werk & Studie alle pijlers

Ervaringen thuisstudie

23-07-2014 15:35 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Ik wil graag gaan kijken naar ander werk dan ik nu doe, ben het helemaal zat. Ik kan helaas niet terug naar school omdat ik een koophuis heb met mijn vriend en dus fulltime zou moeten blijven werken voor de lasten. Nu wil ik toch een keer een thuisstudie gaan doen, de disipline heb ik in iedergeval. Maar wat zijn jullie ervaringen hiermee? En dan bedoel ik vooral op een kans op een baan met een thuisstudie. Ik hoor graag jullie ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is je vooropleiding? Aan welke cursus/studie denk je?



Een schriftelijke studie verpleegkunde lijkt mij vrij nutteloos. Nima-A of PD-boekhouden heeft als diploma net zoveel waarde als een 'gewone' opleiding.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb PD-boekhouden ook als thuis studie gedaan. Heb op een gegeven moment wel het antwoord boek gekocht en stuurde de opgaven niet meer op.



Inderdaad het ligt er helemaal aan wat voor soort opleiding je gaat doen. Een "Eigen" diploma van LOI bv zou ik ook geen waarde aan hechten.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet welke richting je op wil, ik doe zelf Vertaler Engels bij de LOI. Ik heb van te voren meerdere vertaalbureaus gemaild/gebeld en zij hadden allemaal geen problemen met thuisstudie diploma's. Dit is echter wel een heel ander verhaal wanneer je een minder theoretische opleiding doet. Wij vertalers maken, uiteindelijk, allemaal de SNEVT examens, reguliere school of thuisstudie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven