Werk & Studie alle pijlers

Hoe vermeld ik mijn kortlopend contract in mijn sollicitatie

20-04-2014 17:18 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment werk ik bij een hypotheek adviseur en heb ik een contract voor maar 2 maanden.

Er is geen geld om mij hierna nog een contract aan te bieden. Ik solliciteer dus stug door.

Nu heb ik een vacature gezien waarop ik wil reageren.

Maar hoe geef ik in twee zinnen aan dat ik nu werk maar dat dit een job is die in mei eindigen zal.

Het lijkt namelijk alsof ik in mijn proeftijd (twee maanden) aan het sollicteren ben. En ik nu al weet dat ik weg wil of dat de werkgever niet verder met mij wil.
Alle reacties Link kopieren
Momenteel vervul ik een tijdelijke functie als .... dat per 1 mei a.s. zal ophouden.



Zoiets?
quote:boerderijgeit028 schreef op 20 april 2014 @ 17:20:

Momenteel vervul ik een tijdelijke functie als .... dat per 1 mei a.s. zal ophouden.



Zoiets?



Je bedoelt "wat" per 1 mei...



Ik zou het gewoon zo doen:



Werkgever x, functie y, van - tot, tijdelijke opdracht om ABC te doen wegens ... (bijv: vervanging/tijdelijke werkdruk/etc).
Alle reacties Link kopieren
Oh ja natuurlijk! Dank jullie wel!
quote:NummerZoveel schreef op 20 april 2014 @ 17:24:

[...]





Je bedoelt "wat" per 1 mei...



Ik zou het gewoon zo doen:



Werkgever x, functie y, van - tot, tijdelijke opdracht om ABC te doen wegens ... (bijv: vervanging/tijdelijke werkdruk/etc).Wat lijkt mij ook niet juist. De functie, dus moet die zijn!
Alle reacties Link kopieren
'Wat' slaat niet op 'functie' maar op het vervullen van de functie. Is dus wel correct.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven