Werk & Studie alle pijlers

Kan ik dit naar een uitgever sturen?

02-10-2014 12:43 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dank
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet, de meeste uitgevers hebben prima redacteurs.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat jij vooral aandacht wil
quote:parbleumondieu schreef op 02 oktober 2014 @ 12:44:

Waarom niet, de meeste uitgevers hebben prima redacteurs.
Even serieus: ben je van plan om het zelf te gaan schrijven? En aan welke uitgeverij wil je het sturen?
Alle reacties Link kopieren
Aandacht?



Hoezo...ik vraag of deze brief kan of niet.



Heeft niks met aandacht te maken, is gewoon gebaseerd op waarheden
Alle reacties Link kopieren
Ongeloofwaardig verhaal. Ik geloof niet dat een psycholoog je aanraadt een boek te schrijven.



Verder zal er vast een markt voor zijn. Maar heb je daar zin in, dat al je sleaze and dirt openbaar wordt? (Als dit al echt is. Waar ik over twijfel.)



O en alsjeblieft: laat je tekst nog even goed nalezen, het staat vol fouten.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
nee zou het niet zelf schrijven, en wat maakt het uit welke uitgever het is?
quote:personal25 schreef op 02 oktober 2014 @ 12:47:

Aandacht?



Hoezo...ik vraag of deze brief kan of niet.



Heeft niks met aandacht te maken, is gewoon gebaseerd op waarhedenWaarheden, die vooral privé zijn toch? Dat te willen publiceren, is dan toch best wel aandachttrekkerij, toch? Met als doel vet te gaan verdienen over de rug van je ex, toch?
Alle reacties Link kopieren
Ga eerst een cursus Nederlands volgen, voordat je aan een boek begint......
Ik zou wel eerst de spelfouten eruit halen als ik jou was, wat is bijvoorbeeld een physoloog?
Alle reacties Link kopieren
Precies!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
De therapeut adviseerde je dit?? Hahahahahaha Hahahahahaha hahahahaha Echt niet!



Bedankt voor het lachen. De reden dat jij dit boek wilt maken is dat je nog meer geld en aandacht wilt. Wees dan gewoon eerlijk zeg. Ik heb vele male meer respect voor mensen die openlijk een slaatje uit hun tegenspoed willen slaan dan voor dit. Heel veel succes met je boek en je leven weer op orde te brengen. Blijf zuiver. Dan kom je veel verder!
Alle reacties Link kopieren
Nee, die brief kan zo niet. Ik raad je aan de brief ook door iemand anders te laten schrijven want de fouten die je maakt kunnen echt niet.
Moeten we nu gaan raden? Ik zet in op Tiesto!




Nou, dat contract komt wel goed hoor. Ik kan in ieder geval niet wachten om je boek te lezen. Kun je alvast wat oorpublicaties doen op het forum?
quote:karinabos schreef op 02 oktober 2014 @ 12:52:

Nee, die brief kan zo niet. Ik raad je aan de brief het boek ook door iemand anders te laten schrijven want de fouten die je maakt kunnen echt niet.
Alle reacties Link kopieren
en je verhaal klopt niet, als jij 19 was bij ontmoeten zou hij 45 moeten zijn geweest
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat TO Cathy Guetta is.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 02 oktober 2014 @ 12:48:

Ongeloofwaardig verhaal. Ik geloof niet dat een psycholoog je aanraadt een boek te schrijven.



Verder zal er vast een markt voor zijn. Maar heb je daar zin in, dat al je sleaze and dirt openbaar wordt? (Als dit al echt is. Waar ik over twijfel.)



O en alsjeblieft: laat je tekst nog even goed nalezen, het staat vol fouten.Het was ook geen psycholoog maar een physoloog dat is heel wat anders
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Mevrouw Fatboy Slim misschien?
Die brief met spelfouten belandt zo in de prullenbak.

En waarom een boek als je niet kunt schrijven?

Ga workshops geven in een buurthuis.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh... Een physoloog! Juist ja.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:personal25 schreef op 02 oktober 2014 @ 12:48:

nee zou het niet zelf schrijven, en wat maakt het uit welke uitgever het is?



Nou, de ene uitgever geeft alleen kinderboeken uit, de andere uitgever kookboeken, enzovoorts.



Weet je wel wat het betekent om een boek uit te geven? Wat er daarvoor moet gebeuren? Het is niet zo simpel als jij het stelt, hoor.

Als jij jouw eigen boek niet zelf gaat schrijven, hoe zie je het dan voor je?



Uitgeverijen krijgen zoveel ongevraagde manuscripten binnen, dat wil je niet weten. Als ik deze brief binnen zou krijgen, zou ik het meteen afwijzen. Totaal niet uitgewerkt, slecht geschreven (zoveel fouten!) en dan ga je het ook nog niet eens zelf schrijven. Waarom zou een uitgever daar dan in investeren? Houd dus maar vast rekening met een afwijzing, als je het zo verstuurt. Je bent echt niet de enige die een boek uit wil geven.



Ik ben trouwens wel benieuwd wat die persoon aan de telefoon gezegd heeft, waar je aan refereert.
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven