Werk & Studie alle pijlers

Kort rokje op kantoor?

15-04-2014 21:29 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil af en toe wel eens een kort, rokje dragen met een maillot en mijn laarzen. Daarop een leuke trui. Ongeveer deze lengte qua rok: http://cleolidewij.wordpr ... nder-je-trui-in-een-rokj/



Wat vinden jullie, kan dit naar het werk op kantoor?
Alle reacties Link kopieren
Ligt aan de branche vind ik.
Ligt aan je functie toch? Bij ons moet alles onder de knie, dus ik word naar huis gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hangt van het kantoor af he. Met een dikke (niet doorzichtige) maillot zou het bij ons prima kunnen, als je bij een bank of advocatenkantoor werkt waarschijnlijk niet.
Ligt aan je figuur, de kleur van de rok, wat je er verder bij aan doet, met legging of panty enz enz...
Hangt erg af van het bedrijf en het soort werk dat je doet. Maar de vraag stellen is hem beantwoorden, bij twijfel gewoon niet doen!
Alle reacties Link kopieren
Ik draag alleen maar deze lengte ongeveer, maar werk dan weer niet op kantoor.
Alle reacties Link kopieren
Met maillot en laarzen kan het wel. Maar daar is het binnenkort geen weer meer voor. Zonder maillot en laarzen, zou ik het niet doen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 15 april 2014 @ 21:30:

Ligt aan je functie toch? Bij ons moet alles onder de knie, dus ik word naar huis gestuurd.Over de knie bedoel je?
Je bent zelf een theepot
Tenzij er echt kledingvoorschriften zijn die zeggen dat het niet mag vind ik het kunnen, mits ondoorzichtige panty.
Los van de sector waarin je werkt: als je dingen laag uit kasten moet halen is net boven de knie kort genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Met maillot (en evt laarzen) kan wel. Met een doorzichtig panty dan weer niet.
quote:SuzanneSuus schreef op 15 april 2014 @ 21:32:

[...]





Over de knie bedoel je?Ja, tot net onder je knie.
Alle reacties Link kopieren
quote:nausicaa schreef op dinsdag 15 april 2014 21:30 Hangt van het kantoor af he. Met een dikke (niet doorzichtige) maillot zou het bij ons prima kunnen, als je bij een bank of advocatenkantoor werkt waarschijnlijk niet.



Ik werk op een advocatenkantoor en draag wel zulke korte rokjes , maar er zijn zeker ook advocaten- en bankkantoren waar dat niet kan.



Ik vind het dus prima kunnen, maar het is zo afhankelijk van je werkomgeving dat wij dit zo niet voor je kunnen bepalen. Over het algemeen geldt voor mij: als collega's zo'n lengte niet zouden dragen, draag ik het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik draag ze trouwens wel met dikke panty/maillot en laarzen, nooit zo'n kort rokje met blote benen of dunne panty, dat vind ik dan weer niet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
De outfit op het plaatje vind ik prima kunnen. Maar wel als je onder de 30 bent en een beeldig figuurtje hebt...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Toen k nog op kantoor zat, droeg ik er wel die tot halfverwege mn dij komen. Idd met maillot en laarzen.

Mijn criteria is: als ik me te bloot voel, is t niet oke.

Ik kleed me gemiddeld genomen netjes.

Aan collega's kon k me niet meten, maar k heb nooit klachten gehad. (99% mannen)
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
ok, bedankt voor de reacties. ik vind het ook wel kunnen met maillot eronder. ik doe administratief werk bij een uitzendbureau.
Ik vind trouwens wel altijd dat korte rokjes bij slanke modellen (zoals op de foto) er minder kort uitzien dan bij mensen met wat minder rechte benen, dus het hangt ook van je figuur af.
Zoals op het plaatje vind ik het heel erg leuk en prima kunnen. Bij ons op kantoor zou het kunnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 15 april 2014 @ 21:32:

[...]





Over de knie bedoel je?Haha, ik snap 'm!
Alle reacties Link kopieren




[

Met een dikke ondoorzichtige panty/maillot en laarzen vind ik het prima kunnen, ik draag ook zoiets naar mijn werk en toevallig zag ik afgelopen winter een medewerkster bij mijn vroegere werkgever (bank) met hetzelfde rokje.

Met blote benen en een doorzichtige panty vind ik het te kort, omdat ik erg lang ben vallen veel jurkjes erg kort bij mij, draag daarom eerder rokken (maat groter en laag op de heupen). Of ik draag een jurk als tuniekje met een capri tregging eronder.



Lijkt me geen probleem
Dat rokje kan wel vind ik. Met een mooi jasje erop en geen diep decolleté.

Een jurkje met legging wat als voorbeeld wordt gegeven kan echt niet. Een legging is sowieso niet voor op je werk.
Alle reacties Link kopieren
Waar ik werk kan t prima (lagere overheid). Wel met maillot idd. Leuke link trouwens, hoe je een trui transformeert tot rokje, leuk idee voor een wollen vest dat ik niet meer draag.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven