Welkom. Je laatste bezoek was dinsdag 22 mei 2012 11:13.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Werk & Studie
  4. Motivatie kwijt

Dit onderwerp heeft 3006 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 08-11-2010 15:16. Dit onderwerp is gesloten!

[ Motivatie kwijt - Laatste pagina ]

Ga naar een onderdeel

1. Kennen jullie die reclame nog van die man die niet naar zijn werk wilde. Maar hij heeft geen zin, hij heeft geen zin, om naar zijn werk te gaan...

Zo voel ik me momenteel ook. Ja, ik mag in mijn handjes klappen met mijn vaste contract, dat weet ik. Maar ik ben zó ongemotiveerd momenteel. Het werk dat er ligt is niet zo uitdagend (kan stukken beter), de leukste collega's zijn op vakantie, de office manager is op vakantie (wat betekent dat ik constant de telefoon mag opnemen en de boodschappen regel, bleeh) etc. Nog twee weken werken en dan heb ikzelf eindelijk vakantie. Daarbij komt ook dat mijn vriend en ik een huis hebben gekocht, iets wat véél interessanter is dan werken. En ik heb op een vacature gereageerd (wieweet).

Wie heeft dit ook? Laten we elkaar er doorheen slepen...

Je bent niet je gedachten.

1. Zo Lin heeft hem ook via de hyves gehad, bij deze :). Ik zat net achter de computer, even alles checken na het sporten. Was weer lekker. Ik weet niet hoe het verder gaat, daar hebben we het vrijdag niet over gehad, nu ben ik ook in afwachting voor als ie terug komt.. Erg spannend en ik word er ook wel hyper van. Zo erg ;)

Balen dat werk same old was... Hopelijk is het morgen een betere dag Frut!

Heerlijk zo'n dagje sauna Lin! Kom je echt helemaal ontspannen terug he!? Heerlijk

Ik ben in Genneperpark gaan wandelen, een wandeling uit mijn inwonerspakket :). was erg leuk. Ik hoorde van een collega dat het ook goed wandelen in de buurt van Waalre is.

Stappen is op zijn tijd inderdaad heerlijk. Geniet er echt volop van. Ik ben die dag erna ook niet echt 100%, maar we moeten er iets voor over hebben op latere leeftijd he :P. Lekker verstand op nul, biertjes drinken, dansen, meezingen (heerlijk vals), enorme lol met vrienden hebben. love it. Ik ga misschien 19 nov naar de Effenaar, hebben ze ook een leuk feest, denk ik.

Chocomousse... water loopt me in de mond....

2. Hey!

Ja klopt, de bossen net voor Waalre (eind Aalsterweg) vind ik erg mooi! Daar ging ik als kind altijd spelen, want mijn familie woonde in Aalst-Waalre.

Haha dat meen je! Ik heb al kaartjes voor de effenaar, de 19e :-p dat zou wel raar zijn. Ik ga met een grote groep vriendinnen. Die feesten zijn trouwens inderdaad ERG leuk - erg goede sfeer!

3. Ik zal het in gedachten houden! Ik wil nog genoeg gaan wandelen met het oog op de Vierdaagse! Dus hou meer leuke plekken, hoe beter!

Heb jij al kaartjes? Wat toevallig! Er is een kans dat ik dus ook ga :) Dus het is wel een aanrader! Ik ben die dag trouwens jarig, en wordt een leuke, aparte dag: 's ochtends werken, 's middags verplichte opleidingsmaatregelen, strafpleitwedstrijden luisteren in de Rechtbank, daarna eten met collega's en dan waarschijnlijk naar de Effenaar! Vind het leuk om te lezen hoe enthousiast je er over bent!

Is het nu bij jou al wel iets minder druk Lin?

Hoe gaat het met de rest?

4. Haaaj, daar ben ik ook weer!

@Mo: leuke kerel en nee, ik ken hem niet. Maar een UHD, dat doe je niet slecht ;-)
    Ik duim voor je dat hij je in NY ontzettend mist en zodra hij terug is met een bod rode rozen op de stoep staat ;-)
    Wat voor feest is dat in de Effenaar?

@Frut: dus helaas niet zwanger in ronde 1, hadden jullie wel je best gedaan ;-) Toch altijd een kleine teleurstelling kan ik me voorstellen. Zou wel een mooi lichtpuntje zijn, nu het niet zo geweldig loopt met je werk. Maar wie weet, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

@Lin: ik dacht er ook al aan om binnenkort in het bos te gaan wandelen, echt mooi nu in de herfst. Alleen hebben (of nemen) wij daar de tijd nu niet voor. Ach, de auto's liggen altijd onder de bladeren aan het eind van de klusdag, dus op die manier toch nog het herfstgevoel....

Pff ik had zondag een lichte dip. We hebben de plafonds op de eerste verdieping vervangen door gipsplaten. Ik had zaterdag alle kieren en schroeven dichtgesmeerd en daardoor al wat last van mijn arm en nek. Zondag moest en zou ik dat plafond voor de eerste keer structuurverven, maar dat is echt zwaar werk en mijn arm wilde niet. En dit is nog maar slaapkamer 1, er komt er nog 1 die groter is, en nog een overloop en bijkeuken.... En alles moet twee keer voordat het er mooi onder zit. Pfff wat een klus!
    Had al bedacht dat plafonds verven toch echt meer een mannenklus is, dus hopelijk krijg ik wat vrienden zo gek.
    Verder krijg ik wel meer moeite met mijn normale werk, heb daar bijzonder weinig zin in. En ook moeite met de kortere dagen, al zo vroeg donker... Bleeehhh!

Dit weekend komt de stucadoor de badkamer stucen en gaan wij de keuken eruit slopen (inclusief plafond en vloer) zodat de stucadoor die volgend weekend kan stucen. Ik voel lichte stress, want zondag wordt ons nichtje gedoopt wat er dus eigenlijk op neer komt dat alles op zaterdag eruit moet of dat we elke avond iets moeten gaan doen...
    Het zal uiteindelijk vast allemaal goedkomen, maar ik voel iets meer tijdsdruk.
    We vinden het klussen erg leuk, maar kijken er ook erg naar uit dat we er wonen. Dan hoeft nog niet alles helemaal klaar te zijn, maar lijkt me rustiger omdat je nu toch steeds op en neer gaat en dat is best vermoeiend...

Nu maar weer aan de slag, er ligt een hele berg verslagen die ik moet lezen en voorzien van feedback. Jullie snappen dat ik daar ontzettend blij van wordt...

5. Het zijn ook echt leuke feesten Mo! Wel raar als we daar dadelijk beide zijn, want zo groot is het niet! Goede kans dat je elkaar dan nog tegen komt ook...
    Wel een leuke manier om je verjaardag te vieren trouwens!!

Sja, het is een 80s en 90s party. Ik moest wel grinneken om je uitspraak 'een UHD, dat doe je niet slecht' :-p tot voor kort wist ik echt niet wat nou UHD, prof, enz was... Nu zit ik er midden in en dus word ik er mee dood gegooid.

UHD'ers (heyyy leuk woord toch!) zijn meestal toch wel wat ouder?? Ik weet eigenlijk niet of wij UHD'ers hier hebben. Meer ir en prof...

6. Ja, raar inderdaad en onafhankelijk van elkaar dit zo gepland! ;). Ik heb het net hier tegen collega's gezegd en ze zijn helemaal enthousiast. Grote kans dat ze ook gaan. Is wel raar, want zijn toch collega's. Geeft een dubbel gevoel!

Een UHDér klinkt wel grappig. Ik moet nog maar awachten of er meer uitrolt.. Hij is niet zo oud, 29. Dus dat is netjes he!

Balen Sja, dat je een dipje hebt gehad! Hopelijk ben je er snel weer overheen. Jullie zijn ten slotte jullie droomhuis aan het verbouwen, dus het hoort er bij. Je zult vast wel vrienden vinden die het plafond willen doen, is geen vrouwenwerk (ook al zijn we geemancipiteerd enzo). Is het een beetje gelukt met de verslagen vandaag?

Ik heb vanaf de middag al stukken klaar liggen die ik met patroon wil bespreken. Alleen collega had meer haast (moest vandaag weg) dus vroeg of hij eerst mocht, ja, natuurlijk. Andersom zou ik dat ook waarderen. Maar daarna wilde patroon ff wat dingen wegwerken, maar zit nu nog te wachten en ben al drie keer binnengelopen met de vraag of hij nog tijd heeft. Antwoord: ben je niet vergeten, maar wordt nu moe van dat wachten en kan me slecht concentreren op een volgend karwei... .pfff

7. Euhm wat is een UHD'er? :(
    Ik wil ook graag meepraten.

@Mo
    Dat klinkt als een erg gezellige verjaardag!

@Sja
    Ach meiske toch. Vraag hulp! Trommel een paar sterke mannen op, zorg voor een krat bier en de juiste werkspullen en voor je het weet zijn je plafonds prachtig. Komt helemaal goed.

En vandaag was het wederom grrr op mijn werk. Ik weet dat ik niet te snel conclusies moet trekken, maar pfft. Heb de frustraties er wel lekker uitgespind.

8. UHD is een titel frut, net als professor of doctor. UHD staat voor universitair hoofddocent, die zijn er niet zo veel :) Doet Mo goed, dus. Wij hebben er denk ik maar een stuk of 5 op de afdeling, allemaal stuk ouder. De jongere gasten zijn aio's (onderzoekers / assistent in opleiding) of regulier docent. Ja of prof. ofzo dus, er zijn er een aantal die zich nauwelijks met onderwijs bezig houden, het is meer onderzoek hier.

Sorry Sja, ik had helemaal niet op jou gereageerd!! Was een beetje een gehaaste post van mij, daarom.

Hoe gaat ie nu? Neem je rust he!! Een dagje pauze van alles doet af en toe meer goed dan kwaad.

Mo, dus jij kent dadelijk de halve zaal daar in de Effenaar :) Lijkt me idd voor jou ook een beetje raar, zo veel mensen die je 'kent' maar toch ook weer niet. In geval van je collega's weer anders dan mij natuurlijk.

9. Helaas mijn zaak voor de zitting van morgen niet kunnen schikken, dus moet morgen toch naar de Rechtbank, om daarna linea recta naar de efteling te verkassen voor een congres... Ik had gehoopt op schikking, maar helaas. Nu zitting aan het voorbereiden en andere dingen afronden. Ben doot het congres toch weer twee dagen niet op kantoor! Merk ik nu meteen, met zoveel eigen dossiers... Maar heb wel zin in congres. Komen aantal sprekers, maar belangrijkste is natuurlijk dat we ook de Efteling inkunnen er morgenavond feest is!

Lin: ik vind het dan ook voornamelijk raar dat er collega's komen. Zeker omdat die wel iets ouder zijn (zo'n 10 jaar) en het zijn toch ook mijn bazen... Maar het klikt allemaal wel leuk, den vandaag ook de slappe lach gehad bij de lunch, dus dat moet het probleem niet zijn. Maar toch is het raar om met leidinggevende op stap te gaan. De volgende keer houd ik mijn mond over de feesten waar ik heen wil gaan ;)

Hoe gaat het vandaag Frut?

Sja, al een beetje over je dipje heeb en alle sterke mannen kunnen charteren?

10. Dat is geen vervelend werk inderdaad, Mo! Ruilen? Nee hoor, geniet er maar lekker van. Ik zou me toch niet thuis voelen tussen al die juridici ;-)

Misschien valt het mee en gaan ze niet naar die party - ik zie vaak dat mensen enthousiast reageren en dan vervolgens niets doen.

11. @Mo
    Gefeliciteerd vandaag! Hopelijk heb je een hele gezellige verjaardag!

Ik heb een heerlijke vrije dag gehad vandaag. Zijn bij schoonoma op bezoek geweest met de trouwfoto's. Ze vond het fantastisch. Wel merk ik dat ik stress heb van mijn werk, dat ik echt moet bijkomen op mijn vrije dag. Daar baal ik dus van, maarja. Morgen nog even en dan is het weekend.

Fijne avond allemaal!

12. Frut, Mo is de 19e jarig... Daar hadden we het over. Wel bij de les blijven hè?! ;-)

Ik hoop echt dat je snel je draai daar vindt, Frut... Tis niet leuk zo! En niet goed als dat te lang door gaat, natuurlijk...

Het laatste dagje voor het weekend! Ik moet zeggen, in tegenstelling tot Frut, heb ik het juist erg naar mijn zin hier. Zit dan ook lekker in mijn vel (en dat was al lang geleden)! Kijk er 's ochtends gewoon NIET tegen op om naar het werk te gaan, hoe goed is dat!?
    Al merk ik eigenlijk met 1 collega wel een beetje irritaties. Ik vind diegene te lief, draait om de feiten heen en een beetje weinig daadkrachtig, diegene vindt mij vast te streng, lomp misschien... Zou logisch zijn. Het is niet de hele dag door hoor, maar zo nu en dan denk ik: argh, stop d'r een kurk in, ajb! Maar goed, dat probeer ik maar even te negeren want de rest is wel hartstikke leuk :-d haha.

Ik vind trouwens wel dat de weken voorbij vliegen! Gaat zo snel allemaal. Ik ben alweer ruim 4 maanden in dienst hier... Plan is na een jaar ofzo verder te kijken intern. (Natuurlijk houd ik ten aller tijden mijn ogen open, maar nu nog geen concrete plannen). Weet ook zeker dat ik bij een toekomstige andere functie bepaalde dingen van hier echt zal missen. Het is echt een groepje hier, altijd gezellig, fijne mensen (van mijn leerstoel sowieso echt allemaal), goede sfeer en ja... Ook een fijne baas om voor te werken! Ben echt blij dat ik zijn secretaresse ben en niet die van iemand anders :) Dat is wel heel positief, toch?

Nou, dan zal ik ook maar eens echt aan het werk gaan nu... ;-) Werkze, allemaal! En voor strakjes: alvast een heel fijn weekend!

13. De laatste dag voor het weekend, heerlijk!
    Gisteren ben ik eind van de middag nog naar het huis geweest, de stucadoor kwam voorlijmen en ik heb nog wat klusjes gedaan zoals naden tussen gipsplaten op het plafond dichtsmeren...
    Dit weekend weer volop aan de bak: keuken moet eruit inclusief plafond en vloer. En dan moet er weer een nieuw plafond in. Dan kan de stucadoor daar volgend weekend aan de slag. Hij had zaterdag de badkamer wel klaar zei hij, dus dat is mooi.

Zondag wordt ons nichtje ook gedoopt, dus dat betekent dat we maar een halve klusdag hebben... Baal ik dan toch een beetje van, de weekenden zijn toch al zo kort en vliegen voorbij! Maar ja, misschien ook wel goed om af en toe met iets anders bezig te zijn.
    Ik werk tot een uur of half 3, daarna cadeautje kopen voor nichtje en richting bouwmarkt. Hopelijk is er dan nog wat tijd over om nog wat klusjes te doen in huis.

@Lin: super toch dat je zo op je plek zit!! Dat heb je echt verdiend hoor, dus lekker van genieten!

@Frut: vind het rot voor je dat je nieuwe werk zo tegenvalt. Is het inhoudelijk wel interessant en vergelijkbaar met wat je eerst deed? Je zou toch een blad over koken en eten gaan maken? Is dat al van de grond gekomen?

@Mo: Hoe is je zaak gegaan gisteren? En nu lekker in de Efteling?

Werk ze deze laatste dag voor het weekend!

14. Hee lieve meiden,

@Mo
    O shit sorry. Nou alvast gefeliciteerd dan :).

@Lin
    Wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt daar. Dat je iedere dag met plezier naar je werk gaat, Wauw! Vind het superleuk voor je.

@Sja
    Druk, druk, druk met klussen. Voor je planning is zo'n doop nu even niet zo handig. Maar neem het er maar even van, als je dan toch klusvrij moet nemen... Succes weer!

Het werk tja. Het kookblad is op zich wel leuk, maar mijn autoritaire baas houdt dat heel erg bij zich. Ik heb daar weinig/geen eigen verantwoordelijkheid in en kan er dus alleen wat klusjes voor doen. Valt tegen dus. En de rest... Ik vind het echt niet leuk. Alles, werkelijk alles wordt gecontroleerd, niets is goed, er is weinig collegialiteit, de bazen zijn erg aanwezig (gaaap en grrrr) en het is niet wat ik had verwacht. Totaal niet eigenlijk. Ik ben veel minder aan het schrijven en creatief bezig zijn is ook minimaal.

Conclusie: ik ga verder kijken. Hier word ik niet gelukkig van. Het is jammer dat ik een verkeerde keuze gemaakt heb, maar het is niet anders.

Maar nu is het weekend! Woehoe!

15. @frut: als jij er ongelukkig van wordt, moet je daarnaar luisteren en op zoek gaan naar iets anders. Je hebt het geprobeerd, maar helaas een verkeerde keuze gemaakt. Dat is natuurlijk klote, maar negeer je gevoel niet. Het voelt niet oké en daar lijkt geen verandering in te komen. Daarop mag je je conclusies trekken.
    Heb je al rondgekeken naar vacatures? Zijn die er genoeg?

Nu lekker genieten van het weekend en niet teveel aan je werk denken!

16. Hey girls!

En toen was het weekend alweer bijna om, hè!? Gaat zo snel. Hebben jullie een leuk weekend gehad?

Sja, nog flink geklust? Is het resultaat je tot nu toe mee of tegen gevallen?
    En zondag, je rust een beetje genomen bij de doop? Die kansen moet je ook benutten hoor!

Frut, ik vind het begrijpelijk dat je gewoon verder zoekt. Kan alleen maar beter worden toch? En deze stress is gewoon niet goed voor je, zeker niet nu.
    Heb je nog nagedacht over zzp werk?

17. Hallo dames,

Het weekend vliegt voorbij. Gisteren een heerlijke dag met man gehad, lekker gewandeld, veel gekletst en gepraat en 's avonds bij vrienden gegeten. Vandaag is het heel erg druilerig hier. Zit met een potje thee en de laptop op de bank. Straks wat lezen, schoonmaken (niet zoveel, eigenlijk alleen de woonkamer stoffen en zuigen, de rest is gisteren al gedaan) en sporten.

@Sja
    Er zijn helaas heel weinig vacatures. Ik houd de sites natuurlijk nauwlettend in de gaten... Hoe was het klussen en de doop?

@Lin
    Voor het ZZp-werk zal ik eerst een spaarpotje moeten hebben (ben er druk mee bezig) om iets te hebben om op terug te vallen als het niet (meteen) goed loopt. Bovendien is dat verlof dus heel minimaal. Het is beter om pas na een kindje voor mezelf te beginnen dus. Dat is mijn plan de campagne, alleen duurt het dus best lang.

@Mo
    Hoe is het met jou?

Fijne zondag allemaal!

18. Whaaa vriendje (aka beta-nerd) is gewoon aan de Twitter gegaan vandaag! Op eigen initiatief! Hoe grappig :)

Verstandig, Frut... Ik hoop toch dat je snel wat vindt!

19. Hey dames,

Het weekend vliegt inderdaad voorbij!

Frut: ik snap dat je deze keuze maakt. Het werkt gewoon niet fijn zo, en het laat maar moeilijk los! Wel jammer, want het leek een superbaan. Maar je hebt het geprobeerd, en niet meteen opgegeven. Dat sterkt je motivatie om iets anders te zoeken!

Sja: heerlijk genoten van de doop? Hopelijk heb je echt de rust genomen die je nu 'verplicht' hebt gehad.. Hoe staat het verder met het klussen?

Lin: Gaaf je vriendje aan de twitter ;). Ik werd vorige week ook al weer gevraagd om het te doen, mij nog niet gezien..

Mijn weekend was erg rustig. Gisteren uitgeslapen, de huishoudelijke dingetjes en 's avonds met wat vrienden bij mij thuis zitten kletsen. Vandaag ook relaxt, 's middags de stad in geweest, lekker winkelen, nieuwe sportbroek, t-shirts en werkschoenen, welke ik hoop volgende week te krijgen. Nu aan het kijken wat voo menu ik volgende week voor visite kan maken. Erg leuk, maar lastig :)

Donderdag en vrijdag was leuk. Het congres an sich niet zo, een beetje saai. Maar het feest was geslaagd (o.a. 90's en dj paul elstak). Lagen rond 4 uur in ons bedje in Bosrijk, is een echt mooi efteling-bungalowpark. Vrijdag nog een een workshop over stress, was interessanter dan de lezingen, en daarna nog de efteling ingeweest. Was erg leuk en niet druk, dus in korte tijd veel kunnen doen! De nieuwe achtbanen vond ik erg leuk :)

Nog een fijne avond en succes komende week!

20. Het weekend is idd voorbij gevlogen! Jeetje, ben er nog helemaal niet aan toe om morgen weer aan het werk te moeten.

Gisteren hebben we erg veel kunnen doen, de keuken is er netjes uit gesloopt en wordt binnenkort opgehaald (verkocht via marktplaats). De plafonds in de keuken en de vloeren zijn ook gesloopt. De badkamer is helemaa gestuct inclusief plafond. Echt vakwerk, want het zag er echt niet uit. Nu is alles strak en waterpas, heerlijk!
    Vandaag hebben we na de doop nog vanaf een uurtje of half 4 geklust. Met gipsbetonblokken een oud deurkozijn dichtgezet, zodat het allemaal meegestuct kan worden. Komende week moeten we 's avonds nog wel het een en ander doen, anders kan de stucadoor komend weekend niet vooruit.

De doop was erg mooi en opzich wel goed om even met iets anders bezig te zijn dan klussen, al merkte ik wel dat ik wat onrustig werd want o o er moet nog zoveel gebeuren en de tijd is zo kostbaar. Het was ook wel erg emotioneel omdat het in dienst specifiek ging over dat het leven niet zo vanzelfsprekend is en er werd voor gebeden dat de operatie goed gaat verlopen en dat ze nog lang bij ons mag blijven.
    En tsja, als ik dan mijn schoonzus en man en schoonouders zie huilen, ga ik zelf ook.... Hopen maar dat alles goed gaat verlopen, wanneer het zo ver is dat ze geopereerd moet worden.

Bah morgen werken, kan er echt niet aan denken. Valt me elke week zwaarder lijkt wel, wil liever klussen in ons huis!

21. Mogge dames,

Dank voor jullie lieve reacties, dat doet me goed.

@Mo
    Wat een heerlijk weekend etc heb jij gehad! Klinkt erg leuk allemaal (los van het saaie congres).

@Sja
    Wat zijn jullie goed bezig zeg! Superhard aan het werk de hele tijd en dan is de motivatie voor het reguliere werk wat lastiger te voorschijn te toveren. Dat begrijpt iedereen toch. En wat dubbel van die doop, ik zou het ook echt niet droog gehouden hebben...

Maandagochtend, momenteel niet mijn favoriete ochtend. Maarja, dinsdag en donderdag afspraken buiten de deur en vrijdag vrij. Dus als het goed is, moet de week redelijk snel gaan. We zullen zien. Ik heb overigens nog geen leuke vacature gezien (wel een vacature maar bij een bedrijf waar een vriendin van me werkt en die raadde het me af).

Werkse allemaal!

22. Goedemorgen nog maar een keer!

Ik sta op het station; seinstoring. Volgens mij ben ik een van de weinigen die het niet erg vindt om later op zijn werk te zijn haha. Ben benieuwd hoe dit afloopt...

23. En Frut, inmiddels aangekomen op je werk?

Hier gaat de ochtend opzich wel prima, toen ik eenmaal uit bed was en gedoucht had, was de grote opgave om naar mijn werk te gaan alweer wat meer behapbaar.
    Leuk is het gewoon niet, sta liever met een kwast en roller in ons huis! Nou ja, dit weekend maar weer volop aan de bak.
    Kijk er echt naar uit om er te gaan wonen, vind het nu al een fijn huis. En we gaan er zo op vooruit qua ruimte, we hebben straks een vaatwasser en 6-pits gasformuis (!), ruimte om je was fatsoenlijk op te hangen, ruimte voor een droger en aparte vriezer, een tuin!! Wooeeehhhh!

24. Hallo daar!

Mo, je weekend klinkt heerlijk! En nu weer fijn aan het werk dus.

Sja, jeetje jullie zijn wel bezig met dat huis zeg... Let je wel op dat je jezelf niet voorbij loopt? December is ook al zo druk en ligt natuurlijk op de loer nu...

Frut, wat raar dat een vriendin van je daar werkt maar het jou afraadt... Of wil zij daar zelf ook weg? Jammer dat die communicatie functie hier al weg is, was net een maand geleden. Echt leuke functie. Ik hou mijn ogen voor je open, hoor!

Vandaag was de eerste keer dat ik geen zin had om te gaan werken. Drukke week, op sociaal vlak dan, en erg fijn weekend gehad... De vermoeidheid 's ochtends erbij... Pfff... Gelukkig gaat de dag wel snel.

25. Hé ons topic is trouwens vol en kan ieder moment gesloten worden (3000+ berichten)... Ik zal even een nieuw topic aanmaken.

Motivatie kwijt 2

Linndaatje wijzigde dit bericht op 08-11-2010 15:19 met 35%