Welkom. Je laatste bezoek was dinsdag 22 mei 2012 11:13.
Dit onderwerp heeft 1715 reacties, en bestaat uit 69 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 69.
De laatste reactie is geplaatst op 28-02-2012 22:02.
- Vervolg van Motivatie kwijt.
Voor degenen die hun baan even minder leuk vinden - help je medeforummer het positief in te zien. Motiveer elkaar, dus
- DD, dat ging daarover ja... Is neefje zijn moeder, mijn tante dus.
Sja, NY is volgende week, toch? Of vergis is me een weekje?
Hier hoop drama... Een van de hoogleraren van de faculteit is afgelopen nacht overleden. Zelf heb ik geen persoonlijke band met hem, maar een aantal collega's wel...
En dat terwijl we eigenlijk aan het wachten waren op slecht nieuws over een (ernstig) zieke collega secretaresse (wel directe collega van me). Geen idee hoe slecht, maar de ernst van de situatie werd ons vorige week al wel duidelijk gemaakt.
Dat is het nadeel van een grote organisatie als deze: veel mensen. Je maakt veel positieve dingen mee, maar ook veel narigheid hoor. - NY is idd volgende week. Na vandaag nog 4 dagen werken om precies te zijn! Ik tel lekker af!
Hè lin, wat een narigheid! Was hij al ziek of was het onverwachts? Idd nadeel van grotere organisaties. Drukt toch vaak de sfeer, zulke berichten.
Ik ga nu snel hapje eten! Fijne avond! - @ Lindaajte
he bah, wat een vervelende situatie. Sterkte ermee in ieder geval.. - dames ik ben even helemaal hyper...
heb het cijfer van de herkansing Nederlands terug, waar ik nisk voor heb gedaan. En ik had 2 dagen voor de herkaning te horen gekregen dat oma zou sterven..
MAAR...ik heb gewoon een 7 ..
.
dus ik heb maar 2 herkansingen waarvan ik 1 zeker weten haal, dus mijn motivatie is nu even torenhoog!
Net welff een zwaar gesprek gehad met de psycholoog, maar ik merk dat ik mezelf steeds open stel. Alleen ik ben heel analytisch ingesteld dus meestal is het mijn ei kwijt en wat tips maar veel tips die de psych kangeven voer ik vaak onbewust uit.
Dus al met al..ik ben trots opmezelf!. In alle opzichten ben ik gewoon goed bezig!!
- Wat een maand zeg... Gisteren ging het drama gewoon verder. Nu heeft buurman zelfmoord gepleegd. Wij waren er bij toen familie hem thuis vond... Ik 112 gebeld enzo... Maar hij was al 2 dagen dood... Heel creepy...
Nu mag het allemaal even stoppen van mij hoor!!! Ik wil zaterdag naar de sauna, dat kan ik wel even gebruiken. - Getverdegetver Linn wat een vreselijk nieuws!!! Bah wat verdrietig en naar!!!
Je hoeft het niet te zien om te weten dat het bestaat - Ach Lin,
Wat een narigheid en verdriet allemaal. Een hele dikke knuffel voor jou.
Later meer dames.Je bent niet je gedachten. - @ LIndaatje
he bah..wat vervelend en dan nog alles zo dicht op elkaar ...gatver.
Sterkte ermee. - Ben vandaag eerder naar huis gegaan want had het behoorlijk gehad. Baas snapte dat wel. Nu thuis op mijn eigen tempo lekker een beetje door aan het werken.
Gedachten dwalen steeds af, maar dat is natuurlijk niet zo raar.
Gelukkig over 3 weken naar Edinburgh! En a.s. zaterdag sauna. - Sjee lin, wat naar! Je hebt je portie wel gehad zeg... kende je die buurman goed? Wist je dat hij problemen had? Pff naar als zoiets zo dichtbij gebeurd. Rustig aan doen maar en zaterdag ontspannen in de sauna, dat heb je wel verdiend!
- Ken hem als een buurman, niet meer, niet minder. Leek altijd vrolijk... Rare is dat ook zijn familie niet door heeft gehad dat hij ongelukkig was... Normaal weet je zus dat toch wel omdat die je goed genoeg kent om je te 'lezen', ook wat je niet hardop zegt.
Vandaag voel ik me stukkken beter. Gisteren heerlijk gesport en daarna goed geslapen. Dat doet veel goed. - Wat fijn dat je weer wat beter voelt lin.
Hier wel redelijk, vandaag heb ik barstende hoofdpijn gehad, maar net geen migraine. En nu is het wel over...ben dus wel moe maar heb geen slaap.
Verder tja, school gaat zijn gang. Hoewel de organisatie een ramp is..maar dat is op iedere school wel. Verder alles zijn gangentje, uiteindelijk alle vakken op 2 na gehaald.![;-]](http://forum.viva.nl/www/smileys/79_wink.gif)
Maar ik ben nu wel echt toe aan de vakantie, want eigenlijk ben ik al sinds de herfstvakantie non-stop bezig. Want de kerstvakantie reken ik niet echt als vakantie na alle omstandigheden.
Dus heb ik wel zin in een weekje herkansingen voorbereiden en rustig inhalen van de normale lesstof van deze periode. Want met het rooster zoals het eruit ziet krijg ik bijna niks gedaan. Dus maar in de vakantie op rustige manier en met veel tijd wat leren.
Morgen nog een kort dagje te gaan, tot rond half2. En dan weekend, en dan heb zondag een kinderverjaardag..![:-]](http://forum.viva.nl/www/smileys/77_happy.gif)
- Zoo dat was weer een erg drukke werkweek, maaarrr.... ik heb vakantie!!!
Nu lekker voorbereiden voor NY, ben al volop wasjes aan t draaien en morgen tas inpakken. We hebben er superveel zin in!!!
veel plezier met de vakantie...hier nog 1 weekje doorknallen en dan ook vakantie..quote:sjalalaan schreef op 17 februari 2012 @ 20:57:
Zoo dat was weer een erg drukke werkweek, maaarrr.... ik heb vakantie!!!
Nu lekker voorbereiden voor NY, ben al volop wasjes aan t draaien en morgen tas inpakken. We hebben er superveel zin in!!!- @Sja: heel veel plezier! Ik ga dinsdag, ook echt HEUL veel zin in! Heb de baan binnengeharkt (hoera!!) dus ik heb nu met recht een fijne vakantie verdiend... Pffffffffff en nu ben ik moe, van al dat solliciteren...
Iedereen een fijn weekend alvast, ik reageer later wel op alle posts. Nu van tukkestein.
Je hoeft het niet te zien om te weten dat het bestaat - Sja, heeeeeeel veel plezier!!!
- Sja, geniet ervan!! Verwacht wel foto's op fb!!
- Oh, DD, wat een goed nieuws!! Je hebt de baan dus?? Lekker zeg, met een fijn gevoel op vakantie dus!!!
- Oh sorry, overheen gelezen! DD - gefeliciteerd! Super leuk!
- @DD gefeliciteerd!! Wat fijn datje die baan hebt...
- @Linn: nog even over die hoogleraar. Betekent dit dat je met je werk er ook weer anders voor komt te staan of zal dat meevallen? Bah al die onrust op t werk is echt vervelend. Ik weet er alles van. Alleen niet ivm een overlijden, dat hoor je toch niet vaak.
Hopelijk heb je even lekker kunnen ontspannen in de sauna. Ook echt goed voor jezelf zorgen he nu! Fijn trouwens dat je er over ene paar weekjes ook even tussen uit gaat!
Hoe is het nu met de buren, die zijn ws druk met de uitvaart regelen...? Bizar ook trouwens dat zijn familie niet wist dat het slecht met hem ging. Sommige mensen kunnen of willen het niet zien, en sommige mensen kunnen heel goed een pokerface opzetten... Alleen als die twee typen bij elkaar in één familie zitten, is niet zo'n goede combi...
@Straw: lekker bezig met al die cijfers die terugkomen! Jij heb ook idd zeker even een fijne vakantieweek verdiend. Ga je nog wat leuks doen?
@All: thanks voor de felicitaties.
Ik begin al over 3 weken, maar eerst morgen nog een weekje weg. En dan nog 1.5 week bij mijn uitzendbaantje. Ik kan zelf een beetje sturen hoeveel tijd ik hier nog moet zijn, dus ga nu snel aan de slag, dan kan ik de vrijdag vóór mijn nieuwe baan misschien wel helemaal vrij houden! 
Succes allemaal deze week, ik meld me wel weer als ik terug ben...
Je hoeft het niet te zien om te weten dat het bestaat - Mogge!
Het is niet een hoogleraar van mijn groep, maar wel iemand die al jaaaaaren hier gewerkt heeft. Nu 3 jaar voor zijn pensioen dus overleden.
Ik kende hem persoonlijn nauwelijks, maar de sfeer is bij zoiets enorm bedrukt. Mijn collega moest er wel van huilen... Die is ook wel heel gevoelig voor dit soort dingen.
Ikzelf had er vooral nu gewoon echt genoeg van. Kan wel wat optimisme gebruiken.
Vanmiddag uitvaart van buurman, en mijn voornemen is dat dat voorlopig de laatste is
Ik hoop het maar...
Morgen lekker dagje weg, daar heb ik wel enorm veel zin in.
Buurman woonde overigens alleen, dus ik zie zijn familie nu niet. Heb ze niet gezien nadat we hem dinsdag vonden... Vanmiddag verwacht ik ook geen contact met ze, al zal ik ze wel zien. Zal wel slecht gaan...
DD, begin je halverwege een maand met die functie? Dat is wel apart
Niks mis mee, natuurlijk.
Mijn nieuwe baas gaat komende donderdag aan mijn oude baas voorstellen dat ik per 1-3 begin, maar ik zie dat eerlijk gezegd niet gebeuren, haha.
Ik denk per 1-4 gedeeltelijk en per 1-6 helemaal over. Verwacht ik. - goedemorgen dames
hier wakker en nog moe. Ik weet niet wat ht is maar ik ben echt mega-moe.
Verder zometeen weer naar school, en ik ga bewust iets eerder want dan kan ik even rustig aan de slag...want thuis met mijn ma die rondloopt ben ik constant afgeleid..hahaha.
En echt veel zin heb ik niet, omdat ik in het weekend bijna niks heb gedaan behalve een kinderfeestje maar ik toch gigantisch moe ben.
Verder ga ik in de vakantie niks doen...ja een beetje herkansingen voorbereiden..maar er staat verder niks op de planning. We zouden een kennis in Parijs gaan bezoeken(een nicht van mijn nicht die vanuit zuid-amerika naar parijs is verhuisd) maar aangezien ze zwanger is op het punt van bevallen staat en nog geen vaste plek heeft wachten we waarschijnlijk tot de meivakantie
@DD geniet ervan!
@Lindaatje
Ach, je hebt de baan in ieder geval..
en verder inderdaad hopen dat dit de laatste uitvaart is...want zoveel achter elkaar is echt niet prettig. - Hoi allemaal, hoe is het ermee? Mijn weekje weg was in een woord héérlijk!!!
Je hoeft het niet te zien om te weten dat het bestaat - quote:dapperedoda schreef op 28 februari 2012 @ 18:03:
Hoi allemaal, hoe is het ermee? Mijn weekje weg was in een woord héérlijk!!!
wat fijn dat je genoten hebt!
Hier gaat het wel redelijk, heb nu weekje vakantie. En ben op een zeer rustige maar ontspannen manier bezig met wat hertentamens voorbereiden, en een paper schrijven.
Maar verder lekker aan het ontspannen en dingen aan het regelen omdat we een echt project hebben bij de gemeente
Dit onderwerp heeft 1715 reacties, en bestaat uit 69 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 69.
De laatste reactie is geplaatst op 28-02-2012 22:02.