Werk & Studie alle pijlers

Reunie organiseren, help

20-08-2014 20:55 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben bezig met het organiseren van een Reünie van mijn lagere school, maar man oh man, wat loop ik vast.

Denken jullie eens met me mee.

Er komen ca. 50 man, de school waarop ik zat bestaat niet meer, dus ik wil een middag organiseren op een gezellige plek b.v. in een café waar ook drankjes en hapjes geserveerd worden.

Het café wil ik alleen voor ons "afhuren", maar daar zit natuurlijk een prijskaartje aan. In zoverre, ik heb een paar kleine cafés gesproken en zij rekenen niets voor de ruimte maar wel voor de drankjes en hapjes.

Nu is het idee van 14.00 tot 18.00 uur voor ¤ 30,- incl. drankjes en hapjes, maar nu zijn er oud leerlingen die dat veel te veel vinden. Wat vinden jullie?

En hebben jullie misschien nog andere tips.

Oja ik organiseer het natuurlijk alleen, iedereen vind het geweldig, maar helpen, daarvoor is iedereen te druk
Alle reacties Link kopieren
Waarom huur je geen buurthuis o.i.d.? Is vaak goedkoop en dan zelf voor drank en hapjes zorgen. Voor 500 euro kun je veel kopen. Een tientje de man dus.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat ben ik blij dat ik tot dusver nog nooit een uitnodiging heb gehad voor zo'n reunie. Lijkt me verschrikkelijk.



Ik vind het niet duur trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik mijn gedachten is een buurthuis zo..... ja weet niet zo saai? Maar eigenlijk wel een goede tip, misschien moet ik eens kijken of er niet iets te huur is in centrum van Alkmaar. Maar omdat ik al erg veel werk aan de Reünie heb wil ik ook niet nog eens zorgen voor de inkoop e.d. dat wordt me wel te veel met een eigenzaak en kind

Ik ga eens op zoek en er goed over nadenken over hoe dat op te lossen is, bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Echt Lucky82? Ik heb een keer een reünie van mijn middelbare school gehad en dat was super leuk. Nu nog steeds met een grote groep meiden 1x per jaar een drankje doen, maar ik heb zowel op de lagere als middelbare school zo een leuke tijd gehad. Eigenlijk heb ik er wel heel veel zin in.
Alle reacties Link kopieren
Als dat te duur is dan kan je ook voor iedereen 8 consumptiebonnen/ munten doen = 16 euro. Dat zijn 2 drankjes in het uur. Voor de rest van wat ze willen drinken trekken ze zelf maar de portemonee.

Moet je met de horeca nog even kijken wat ze voor borrelhapjes rekenen. Maar voor 4,- heb je best 1 een rondje borrelhapjes en wat schaaltjes nootjes/kaas&worst. Kom je hooguit op 20,- p.p.
Alle reacties Link kopieren
Boarn, ik had nu luxe hapjes zoals mini hamburgers etc. besproken, vond dat wel leuk. Zelf drink ik ook maar 1 wijntje en de rest water of sapjes, om aan 8 drankjes te komen (voor mezelf) heb ik wat meer tijd nodig . Maar omdat het café toch ook niet toegankelijk is voor andere gasten die dag, kwam ik bij verschillende cafés rond de ¤ 30,- uit.

Ik dacht dat ¤ 30,- voor een middag met je oude klasgenoten van 30 jaar terug wel te doen was, maar voor iemand die misschien niet zoveel verdiend is het misschien idd te veel. Ik zal het nog eens bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Het is soms net de Politiek, je doet het nooit goed
Alle reacties Link kopieren
Het is soms net de Politiek, je doet het nooit goed
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik zal het er ook echt niet voor over hebben.

Niet dat ik het niet heb, maar omdat de klasgenoten van de vroegere lagere school me geen bal interesseren. Ik kan op twee mensen na niemand van de klassenfoto's bij naam noemen. Was een totaal nietszeggende periode voor me. Ik ben nooit gepest of iets dergelijks, maar heb echt niks met die mensen. Vorig jaar was er een van mijn klas van de lagere school.

Geen zin in, ik moet er ook een eind voor rijden en ben dus ook niet gegaan.

Uiteindelijk was de helft er maar. Ik vind 30

Euro voor een middagje met die mensen het dus niet waard
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Daarentegen, voor een reunie van de middelbare school heb ik bij wijze van nog wel 100 euro over.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:savoije schreef op 20 augustus 2014 @ 21:08:

Echt Lucky82? Ik heb een keer een reünie van mijn middelbare school gehad en dat was super leuk. Nu nog steeds met een grote groep meiden 1x per jaar een drankje doen, maar ik heb zowel op de lagere als middelbare school zo een leuke tijd gehad. Eigenlijk heb ik er wel heel veel zin in.



Ja echt! Hoewel ik op de basisschool wel een hele leuke tijd heb gehad moet ik aan zoiets niet denken. Ik heb op mijn 19e ook mijn leven drastisch omgegooid waardoor ik geen contact meer heb met mensen van die tijd.



Leuk dat jij nog wel contacten hebt van toen.



Mocht ik ooit een uitnodiging krijgen ga ik denk ik wel heen. Puur uit nieuwsgierigheid ☺
Ik heb meerdere kleinere en grotere reünies gehad van mijn lagere school. Binnenkort is er weer een grote, waar 65 euro pp. voor wordt gevraagd. Ik heb bedankt. Vind het te duur en buiten dat zie ik veel mensen uit die tijd nog wel op de kleinere reünies.



Jouw bedrag lijkt me prima, voor wat drankjes en hapjes en huur.
quote:savoije schreef op 20 augustus 2014 @ 21:12:



Ik dacht dat ¤ 30,- voor een middag met je oude klasgenoten van 30 jaar terug wel te doen was, maar voor iemand die misschien niet zoveel verdiend is het misschien idd te veel. Ik zal het nog eens bekijken.

Ik zou het erg veel vinden. Er komen namelijk nog reiskosten bij. Of wonen jouw oud-klasgenoten allemaal nog in dezelfde plaats?

Die luxe hapjes zijn meestal niet voor mij, want ik ben vegetarisch. Ik had laatst zo'n reünie en die was een tientje. Mooi zat.
Alle reacties Link kopieren
Ja, 30 euro, vind ik veel geld. Dan moet ik flink doordrinken.

Je kunt met een cafe ook afspreken, dat iedereen eigen drankjes betaalt.
Alle reacties Link kopieren
Wow ¤ 65,- is dat met overnachting dat is wel erg veel, daar zou ik zelf ook even goed over na moeten denken.



Adorabul, wat jij niet hebt met de lagere school en wel met de middelbare, heb ik dus met beide scholen



Lucky ik moet bekennen dat ik ook reuze nieuwsgierig ben hoor, sommige zijn ook zeer moeilijk te vinden. Ik mis er nog een paar, maar ben nog steeds druk bezig om iedereen te vinden. Er komen ook leraren, tenminste die nog leven...
Alle reacties Link kopieren
Ja Korenwolf, nu had ook al iemand aangegeven dat die vegetarisch is, daar is wel al rekening mee gehouden, natuurlijk niet met alle hapjes maar wel met veel hapjes. En die Reünie van een tientje, wat kreeg je daar allemaal voor, en was dat op een school of ergens in een café?



LilaLinda, ik heb gesproken met de eigenaar van het café, maar dan zit je toch weer met de hapjes, wie gaat dat betalen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het duur voor een reünie. Ik zou als ik jou was toch kijken naar een buurthuis/speeltuin/sportvereniging waar je gewoon alleen een zaaltje huurt. Organiseren opzich willen ze niet maar je kunt vast wel iemand vinden die met een lijstje wat boodschappen wil doen. Bij een slijterij of supermarkt bestellen en afspreken dat je de niet aangebroken flessen terug kunt brengen.

Ik denk dat de max 15 pp is en liever nog 10. Denk niet dat er veel mensen zijn die meer willen betalen voor een borrel.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een drankje per uur, als je van 14.00-18.00 uur 4 drankjes drinkt, is dat dan te weinig? Pfffff moeilijk om aan alle verzoeken te voldoen, en na afloop wil ik er ook niet bij in schieten, dus vandaar het bedrag van 30,- all in, het moet natuurlijk ook geen zuip feest worden.
Alle reacties Link kopieren
Btw, waarom als ze dat bedrag wel willen betalen niet iets leukers dan een café? rondvaart bv.
Alle reacties Link kopieren
Nina1966 ik ga die ¤ 30,- nog een keer overwegen of dat niet goedkoper kan, en weer wat zoeken naar buurthuizen zoals iemand anders ook al die goede tip gaf. Het zou mooi geweest zijn als we het in de kantine op de school konden houden, maar ja die is gesloopt...
Kun je niet beter een uitgebreide lunch, high tea of high wine boeken en dan in een restaurant waar je jullie ruimte kunt afscheiden? Hoef je niet de boel af te huren.



Valt vast wel een leuker prijsje te maken, zeker met een grote groep.
Alle reacties Link kopieren
Kijk of er een leuke groupon actie is o.i.d. Wij hadden laatst een uitgebreide high tea voor 4 personen voor ¤20. Bel vervolgens het restaurant en zeg dat je voor die prijs de high tea wil boeken... dan hoeft groupon niet tussen beide te komen. Gaan ze hier niet in mee, dan koop je 8 bonnen en reserveer je voor 30 man.



Eventueel kijk je of ze een deel af kunnen zetten voor jullie, geef je aan dat je de high tea in buffet vorm ook prima vindt (= makkelijker voor hen) en geef je aan voor iedereen nog twee consumptiebonnen te doen... Zij veel volk binnen, jullie voor een tientje een leuke middag met van 14:30 tot 16:00 hapjes (high tea) en daarna nog een wijntje. Iedereen gaat tussen 17:00 em 17:30 weg en dat is dan toch ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Waarom doe je dan niet 5 consumptiebonnen a 10,- voor een hele middag? In 4 uurtjes tijd drink je toch wel 5 drankjes? Ik wel tenminste. En zo weet een horecagelegenheid ook dat hij in ieder geval wat omzet heeft. Niemand zit te wachten op een groep mensen die maar 3 glaasjes sinas op een middag drinken, daar gaan zij ook niet voor open.



Hamburgers etc. is leuk, maar ook weer een stuk duurder dan kaas, worst, nootjes, chipjes, etc.



Een uitgebreide lunch of high tea komt uiteindelijk ook toch duurder uit dan 30,-? Je kunt niet 4 uren achter elkaar hightea'en en daarbij wil je ook wel wat drinken.



Heb je al eens naar een scoutinggebouw gekeken? die kan je vaak ook afhuren.
Nee die 65 euro was zonder overnachting. Wel inclusief drankjes en hapjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven