Werk & Studie alle pijlers

Stage en toekomstig werkveld

31-08-2014 11:33 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil mijn stage lopen bij Slachtofferhulp Nederland. Ik zie mijzelf eerder bij de NOVO werken later, iets met groepswerk. Ik kan daarnaast ook stage lopen bij Jade (slachtoffer mensenhandel). Voor mijn gevoel is de begeleiding bij SHN beter, lijkt SHN mij meer leerzaam door alle verscheidene onderwerpen waarmee je te maken krijgt. Echter sluit Jade meer aan bij de NOVO of ander begeleid wonen werk.



Is het erg belangrijk dat ik de ervaring dan bij Jade oploop? Ongeacht dat mij SHN leuker lijkt?



Bedankt
Alle reacties Link kopieren
Omg hoeveel topics ga jij openen? Ik zag dit al op fok en je hebt dit hier ook al eerder geplaatst. Damn
Ik denk niet dat het veel uitmaakt, ik zou gewoon doen wat je het leukste lijkt. Uiteindelijk haal je dezelfde competenties bij de stage instellingen.
Alle reacties Link kopieren
http://forum.fok.nl/topic/2130714/1/25



Ervaringen stage Slachtofferhulp Nederland



http://forum.sekswoordenboek.nl/index.p ... c=272035.0



Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst maar eens gewoon gaan solliciteren. Wie zegt dat je wordt aangenomen bij je eerste keuze? Of dat je überhaupt wordt aangenomen?
Alle reacties Link kopieren
Je redeneert nog steeds wel erg vanuit jezelf. Je weet dat het bij dit soort instellingen moeilijk is om te stageplaats te krijgen, omdat heel veel studenten hier graag terecht willen komen? Ga nou maar gewoon solliciteren, en kijk waar er een plek voor je is.
Je weet wel dat er een mega overschot is aan hulpverleners op zoek naar werk? Dat er op elke vacature meer dan 300 sollicitaties binnenkomen?



Kun je niet beter al bij NOVO stage gaan lopen? Als je daar wil werken, is een stage dé manier om er te blijven hangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 31 augustus 2014 @ 13:14:

Je weet wel dat er een mega overschot is aan hulpverleners op zoek naar werk? Dat er op elke vacature meer dan 300 sollicitaties binnenkomen?



Kun je niet beter al bij NOVO stage gaan lopen? Als je daar wil werken, is een stage dé manier om er te blijven hangen.Die stage plek is inmiddels al vervuld. Het gaat mij om het beste toekomstperspectief. Er is nou eenmaal een overschot, niets aan te doen.
Alle reacties Link kopieren
Nou, het is dus wel redelijk belangrijk om in de gaten te houden dat er een overschot aan kandidaten is. Leuk dat je zo goed weet wat je wilt, ga ervoor! Maar een plan B is soms ook wel handig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven