Welkom. Je laatste bezoek was dinsdag 22 mei 2012 11:16.
Dit onderwerp heeft 193 reacties, en bestaat uit 8 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 31-12-2011 16:17. Dit onderwerp is gesloten!
- Stem hier op HET viva-forum- woord allertijden! editie 2011.
Welk woord is zo herkenbaar hier op het forum dat iedereen weet wat er mee bedoeld wordt, of met welk woord leg je de link naar het forum??
Stemmen kan vanaf nu!
In dit topic zijn de nominaties gedaan: nominatietopic
Poll: Wat is HET viva-forum-woord allertijden - editie 2011?
421 stemmen in totaal.
- Mijn stem gaat naar lampslingeren
Het gras aan de overkant is niet groen. - Lampslingeren? Nog nooit van gehoord.Belangrijk zou ik mezelf niet willen noemen. Maar ik ben er van overtuigd dat als ik niet geboren zou zijn, iedereen zou willen weten waarom niet.
16. Lampslingeren –, lampslingeren is niet zomaar neuken, Lampslingeren is zeer spetterend en met overgave de liehiefde bedrijven.quote:Ratteke schreef op 01 december 2011 @ 08:37:
Lampslingeren? Nog nooit van gehoord.Het gras aan de overkant is niet groen.- Heb het net gelezen, leuk gevonden. Hoe verzin je het
Belangrijk zou ik mezelf niet willen noemen. Maar ik ben er van overtuigd dat als ik niet geboren zou zijn, iedereen zou willen weten waarom niet. - BeenseksLiever lachen om wat is geweest Dan iets vrezen wat nog komt, misschien..
- En Lampslingeren it is!Bij dag en nacht in zon en regen kom je leuke dingen tegen
- kontvruchtje?!

Droeftoeter is toch wel een van de woorden die het meest blijft hangen (en die ik nog regelmatig gebruik ook buiten het forum)For those I love I will sacrifice - Ik heb op kontvruchtje gestemd.
Heel veel van de woorden die er in staan, vind ik niet echt alleen op viva.Ik zou eens tegen je kunnen zeggen, maar dan hebben we het allebei fout
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, maar wat wordt er mee bedoeld?quote:Imagination, life is your creation- Heb getwijfeld tussen mosterd en kumbaya, maar mosterd wordt toch veel meer gebruikt. Briljant! Niettemin, complimenten aan Yellow, de queen of kumbaya.
Denn leider sind auf diesem Sterne eben die Mittel kärglich und die Menschen roh. Wer möchte nicht in Fried und Eintracht leben, doch die Verhältnisse die sind nicht so - Brecht - Ik heb op 'mosterd' gestemd omdat ik dat nooit op 'n ander forum lees en het hier écht ingeburgerd is.
Andijvie en droeftoeter zijn goeie runnerups, maar veel woorden die in de poll staan ben ik nog niet tegengekomen, dus worden blijkbaar niet allround over het hele forum gebruikt en dus vallen ze wat mij betreft daarmee af.Een beter milieu begint bij anti-conceptie! - Overigens vind ik bijzetkut ook echt geniaal
For those I love I will sacrifice - "quote: bijenrompje schreef op 01 december 2011 @ 08:39 :
Beenseks Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, maar wat wordt er mee bedoeld?"
Het is een topic, moet je echt even gelezen hebben!Liever lachen om wat is geweest Dan iets vrezen wat nog komt, misschien.. - Droeftoeter ken ik van irl niet van het forum?Liever lachen om wat is geweest Dan iets vrezen wat nog komt, misschien..
- Ik kan niet kiezen!

Vrijmiboto was het eerste echte Viva-woord die ik tegenkwam, maar ik vind ook alle vormen van seauouiseau zo leuk, net als kontvruchtje...
Mis alleen in de lijst "pakt klapstoel en popcorn". Ja ik weet het, dat is niet 1 woord, maar oh zo goed...Hasse88 wijzigde dit bericht op 01-12-2011 08:50 met 25%President van het TTTOT sinds 28-03-2012 en Lellebel! - Golliwog en blackface heb ik echt nog nooit gelezen op het forum. Nou kom ik niet op de sekspijler dus het woord zal daar wel vandaan komen. Ik vind dat alleen geenViva woord als je, als forumfossiel
, het nooit hebt gezien.
Er zijn meerdere leuk en echt Viva vind ik. Kon moeilijk kiezen maar ik heb op mosterd gestemd. Dat zie ik echt zo vaak gepost en als er een nieuweling komt dan is dat ook het woord wat ze niet kennen.Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik ben aan het lezen nu, maar vraag me af of ik het begrip ooit zal doorgronden....quote:bijenrompje schreef op 01 december 2011 @ 08:47:
Het is een topic, moet je echt even gelezen hebben!Imagination, life is your creation- Heb t idee dat er heel veel woorden van de sekspijler komen, maar dan vind ik het dus géén echt viva-woord. Een viva-woord is 'n woord wat op alle pijlers gebruikt wordt.Een beter milieu begint bij anti-conceptie!
- quote:elninjoo schreef op 01 december 2011 @ 08:53:
Heb t idee dat er heel veel woorden van de sekspijler komen, maar dan vind ik het dus géén echt viva-woord. Een viva-woord is 'n woord wat op alle pijlers gebruikt wordt.
Met je eens!!!
Ik had geloof ik Lé-zen genomineerd, dat vind ik ook een leuk woord wat op alle pijlers wordt gebruikt.Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven. - Ik heb op Droeftoeter gestemd, die ken ik echt alleen van het vivaforum en ik moet er iedere keer weer om lachen. Maar misschien wordt ie vooral in de Relatie pijler gebruikt?Imagination, life is your creation
- quote:Mylene_Valerie schreef op 01 december 2011 @ 08:48:
Golliwog en blackface heb ik echt nog nooit gelezen op het forum. Nou kom ik niet op de sekspijler dus het woord zal daar wel vandaan komen. Ik vind dat alleen geenViva woord als je, als forumfossiel
, het nooit hebt gezien.
Er zijn meerdere leuk en echt Viva vind ik. Kon moeilijk kiezen maar ik heb op mosterd gestemd. Dat zie ik echt zo vaak gepost en als er een nieuweling komt dan is dat ook het woord wat ze niet kennen.
Toen ik hier bijna 3 jaar geleden kwam wist ik het écht niet. Had een donkerbruin vermoeden, dat wel. Troll (is dat nou met één of met twee 'ellen'?) kende ik ook niet. Heb ik gegoogled.
Mis ik nou eigenlijk Run Forest Run? Vind ik ook zo'n Vivawoord(en).Belangrijk zou ik mezelf niet willen noemen. Maar ik ben er van overtuigd dat als ik niet geboren zou zijn, iedereen zou willen weten waarom niet.
Ik vind het ook een leuk woord maar ik zie het alleen op de relatiepijler.quote:MissMartine schreef op 01 december 2011 @ 08:57:
Ik heb op Droeftoeter gestemd, die ken ik echt alleen van het vivaforum en ik moet er iedere keer weer om lachen. Maar misschien wordt ie vooral in de Relatie pijler gebruikt?Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.- Mosterd
Ja je hebt gelijk. Maar is ook eigenlijk een woord alleen van de relatiepijler. Die had er alleen wel bij gemogen. Jammer dat je de poll niet meer kan veranderen.quote:Ratteke schreef op 01 december 2011 @ 09:00:
[...]
Toen ik hier bijna 3 jaar geleden kwam wist ik het écht niet. Had een donkerbruin vermoeden, dat wel. Troll (is dat nou met één of met twee 'ellen'?) kende ik ook niet. Heb ik gegoogled.
Mis ik nou eigenlijk Run Forest Run? Vind ik ook zo'n Vivawoord(en).Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dit onderwerp heeft 193 reacties, en bestaat uit 8 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 31-12-2011 16:17. Dit onderwerp is gesloten!