Werk & Studie alle pijlers

Vacature op facebook

18-04-2014 18:37 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op facebook zak ik bij een bedrijf wat ik volg dat e edewerks gezocht worden.

Nu staat er dat geïnteresseerde een e-mail kunnen sturen.

Wat zouden jullie doen? Officiele sollicitatie brief + cv of korte e-mail + cv of nog anders?



Het is een bedrijf waar 2 heren Huppeldepup de eigenaren van zijn. Wat zal ik in de aanhef zetten?

Geachte heren Huppeldepup of geachte heer Huppeldepup of Beste heer Huppeldepup (omdat ik ze ook al op FB heb).



Alvast bedankt
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Officiële brief met cv. Bellen naar het bedrijf en vragen aan wie je de brief kan richten.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Brief kan je ook mailen. Zou ik de voorkeur voor hebben.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Dat weet ik al aan Jan en Kees Huppeldepup. T is maar een klein bedrijf.



Geïnteresseerde wordt gevraagd om een e-mail te schrijven.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik zou een mail sturen in de trant van een sollicitatiebrief incl. CV.

Daarnaast Geachte heren, beide noemen als ze beide als contactpersoon staan.
Alle reacties Link kopieren
Geachte en 2 bijlagen bij de mail een sollicitatiebrief en c.v.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat snap ik dat beide namen er staan. Maar door te bellen toon je meteen npg eens extra je interesse en laat je zien dat je niet bang bent om initiatief te nemen. Persoonlijk vind ik het mooier staan als je de brief aan één persoon richt.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
quote:pointdexter schreef op 18 april 2014 @ 19:02:

Ja dat snap ik dat beide namen er staan. Maar door te bellen toon je meteen npg eens extra je interesse en laat je zien dat je niet bang bent om initiatief te nemen. Persoonlijk vind ik het mooier staan als je de brief aan één persoon richt.Ze kunnen ook denken: weer zo'n beller die geen tekst goed kan lezen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Misschien. Maar als je het zó vraagt dat ze meteen snappen dat je de vacature wel hebt gelezen..en meteen nog een andere slimme vraag stelt, wie weet helpt het.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Hangt er vanaf, als je de receptioniste spreekt dan ben je voor haar 1 van de zovelen en is zij wrs. niet snel onder de indruk van een slimme vraag, laat staan dat dit de recruiter bereikt.
Alle reacties Link kopieren
Het is nogal duidelijk wat ze zoeken. Ik doe opleiding A en ze zoeken gemotiveerde mensen met opleiding A. (Denk.iets concreets als schapenscheerder ofzo)

Ik denk niet dat ze een receptioniste hebben :lmoa:



Maar de sollicitatie is de deur uit. Mail in briefstijl met cv als bijlage. Wish me luck
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven