Werk & Studie alle pijlers

Waar beschikbaarheid zetten?

20-09-2014 12:26 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.



Ik ben opzoek naar een bijbaantje en wil mijn CV plus brief afgeven bij een aantal hostels hier in de buurt.



De laatste keer dat ik opzoek was naar een baantje en alleen mn CV mee bracht heb ik mijn beschikbaarheid onderaan m'n CV gezet.



Nu ik er ook een brief bij geef vraag ik mij af of ik het in de brief moet zetten?



Ik wil het wel graag benoemen, omdat ik veel beschikbaar ben en ik denk dat dat in mijn voordeel kan werken.
Lijkt mij een beetje voorbarig. Beschikbaarheid kun je altijd nog aangeven wanneer je op gesprek wordt gevraagd.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het in je brief zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 20 september 2014 @ 14:12:

Lijkt mij een beetje voorbarig. Beschikbaarheid kun je altijd nog aangeven wanneer je op gesprek wordt gevraagd.Dit soort info wil ik juist weten voor ik mensen ga uitnodigen. Anders is het gesprek ook zo klaar als ik een fulltimer nodig heb en mijn sollicitant maar 10u per week wil werken.
Alle reacties Link kopieren
Oke het gaat in de brief.



Figuera, zo had ik het ook bedacht ja. Ze zullen net iemand nodig hebben voor specifiek twee dagen en tadaa, ik kan dan! Of niet.. En dan is er ook geen tijd verspilt.



Thanks.
In je brief! Ik zet het in een korte alinea aan het einde in brieven voor horeca. Globaal beschreven de momenten en het aantal uur dat je het liefst wilt werken en hoe flexibel je daarin bent (heeeeel flexibel natuurlijk )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven