Welkom. Je laatste bezoek was dinsdag 22 mei 2012 11:21.
Dit onderwerp heeft 23 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 12-02-2012 13:41.
[ Wie werkt er bij LA PLACE V&D? ]
- Hallo!
wie werkt er bij de la place v&d?
ik word daar misschien aangenomen, volgende week 2e gesprek...
en ik vroeg me af: is het lastig om daar binnen te komen?
heb wel jarenlange horeca ervaring etc.
En:
Is het leuk werken daar??
xx
- Ik dacht dat het daar altijd allemaal stagiaires waren. Ik zou het verder niet weten.Ik zeg ook eens wat...
- Nee, lastig binnenkomen is het niet, ik werd er zonder horeca-ervaring aangenomen (is wel meer dan 10 jaar geleden). Ik vond het op zich best aardig (is vooral erg afhankelijk van je collega's natuurlijk) maar ik kreeg destijds te weinig uur, vond ik, en toen ben ik iets anders gaan zoeken.
- Je hoeft daar echt geen hoogstaande chefkok voor te zijn. Sorry, maar dat vergroot je kans op aanname natuurlijk wel. Je bent uitgenodigd voor een 2e gesprek, dus....Succes!Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
- Ik heb zelf bij v&d gewerkt voor een extern merk. Wat ik weet van la place is dat je je de tering mag werken voor een hongerloon.Had je niet gedacht, he?
- hmm.. het is idd een minimumloon, ben 23 jaar. heb echt ff een paar maand werk nodig, callcenter verdient nog minder, en hard werken vind ik prima.
of is het echt zooooo hard werken dat je voeten eraf vallen? - Als je horeca werk gewent ben, zullen je voeten er echt niet afvallen!
Heb er nooit gewerkt en wens je succes!
Nu je het zegt... ik zie regelmatig voeten liggen bij La Place.quote:kicima schreef op 08 februari 2012 @ 20:29:
of is het echt zooooo hard werken dat je voeten eraf vallen?Echte mannen eten geen honing, echte mannen kauwen op bijen.- Als je daar gaat werken: soep goed heet opwarmen, anders is het echt niet lekker! Vandaag nog ondervonden helaas, tegenvaller.
Succes met je 2e gesprek.Alles is mooi wanneer het echt is. (Sara Kroos) - Maak je maar niet druk, je moet het wel erg bont maken om daar NIET aangenomen te worden. Het is keihard werken en het verdient slecht. Het verloop is er ook hoog.
- Ik hoop dat die vestiging een leuke horeca manager heeft..
Ik heb bij meerdere vestigingen gewerkt en het lag echt aan de manager hoe de sfeer was qua personeel, wat voor mensen werden aangenomen en hoe de kwaliteit qua eten/hygiene was. - hard werken en slecht verdienen, prima.
ik heb in een ander bedrijf gewerkt waar ik elke dag 12uur werkte, per week dus meer dan 50uur. kreeg gewoon een minimum loon in de maand. geen overuren uitbetaald, niks.
Krijg je bij La place wel overuren uitbetaald?
xx - Het ligt eraan wat voor contract je hebt.
Volgens mij is het tijd voor tijd. - okee thnx!
krijg een 38u p/w contract, jaar. - Ik heb er gewerkt.
Lange dagen, hard werken, weinig verdienen..
Oh en hun weken lopen van zo tot za, dus je word geheid het hele weekend ingepland..Opa_Sokkenpop wijzigde dit bericht op 08-02-2012 21:50 met 40%Eenzaam en alleen zonder Oma Sokkenpop.. - Veel werken (schoonmaken wat soms nog erg lang duurt na werktijd) in eigen uren, geen parkeervergoeding (als dat aan de orde is) weinig betaalt, veel jaarcontracten.
- quote:kicima schreef op 08 februari 2012 @ 20:29:
hmm.. het is idd een minimumloon, ben 23 jaar. heb echt ff een paar maand werk nodig, callcenter verdient nog minder, en hard werken vind ik prima.
of is het echt zooooo hard werken dat je voeten eraf vallen?
Hoeveel verdien je per uur bij la place als ik vragen mag?
Ik dacht namelijk altijd dat callcenter wel redelijk verdiende? - per uur la place is: 9,80
callcenter waar ik morgen begin: 8,20
beide bruto. - quote:Kuzu schreef op 08 februari 2012 @ 20:58:
Ik hoop dat die vestiging een leuke horeca manager heeft..
Ik heb bij meerdere vestigingen gewerkt en het lag echt aan de manager hoe de sfeer was qua personeel, wat voor mensen werden aangenomen en hoe de kwaliteit qua eten/hygiene was.
Kun je svp nog even aangeven waar die kwaliteit goed was, en waar niet?
Alvast bedankt!Loepje heeft altijd gelijk
Huh als kok?quote:Opa_Sokkenpop schreef op 08 februari 2012 @ 21:49:
Ik heb er gewerkt.
Lange dagen, hard werken, weinig verdienen..
Oh en hun weken lopen van zo tot za, dus je word geheid het hele weekend ingepland..
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.- Ik vind de hygiene bij la place vanuit het oogpunt van de klant gezien wel wat te wensen overlaten.Yellow is the new black.
- quote:merano schreef op 09 februari 2012 @ 00:39:
Ik vind de hygiene bij la place vanuit het oogpunt van de klant gezien wel wat te wensen overlaten.
Omdat de werknemers niet of nauwelijks begeleid en ingewerkt worden, er weinig toezicht is door leiding gevenden, het veelal jonge bijbaners zijn (studenten) die het niet allemaal interesseert eigelijk waar ze werken en vaak dat ook uitstralen.
Het is stresswerk, zeker als het druk is sta je tegen de klippen op eten te bereiden in een vaak te krappe werkruimte en te weinig collega's. (heerlijk zo'n oven vlak in je rug terwijl je broodjes staat te smeren) En dan dat schoonmaken, elke dag maar weer, alle werkbanken moesten helemaal leeg dus ook al dat fruit en groenten wat ter decoratie ligt. Ik heb nog nachtmerries van het sinaasappelpersen. Gelukkig was dat lang geleden als bijbaan, eens maar nooit meer! Het eten is trouwens wel prima te eten hoor!Life is peachy, somthimes hard and sour, somethimes soft and sweet, somethimes rotten.
De verdiensten van callcenter werk vallen vies tegen hoor, meer dan 10,50 bruto per uur voor 23 jaar en ouder ervaring of niet zal het niet worden hoor. Ik heb het nu over inboundcallcenterwerk waar geen bonussen over gegeven worden. Bijvoorbeeld bij unamic voor de ov chipkaart project is het maximaal 8,48 bruto per uur en daar mag je dan klachten van klanten over die kaart aanhoren. En geen bonussen en extraatjes. Belachelijk weinig geld hoor, daar kan men toch niet van rondkomen!quote:knagertje schreef op 08 februari 2012 @ 22:34:
[...]
Hoeveel verdien je per uur bij la place als ik vragen mag?
Ik dacht namelijk altijd dat callcenter wel redelijk verdiende?Life is peachy, somthimes hard and sour, somethimes soft and sweet, somethimes rotten.- quote:quattro35 schreef op 09 februari 2012 @ 00:32:
[...]
Kun je svp nog even aangeven waar die kwaliteit goed was, en waar niet?
Alvast bedankt!
Ik ken niet alle vestigingen natuurlijk, er werden wel altijd 'sterren' bezoekjes afgelegd door rayonleiders (aan een andere regio), aan de hand van de kwaliteit van de producten, hygiene, of alle lijsten klopten etc werden 'sterren' uitgedeeld. 5 was top, 0 was flop.
In de panini waar ik een tijd heb gewerkt was het (dankzij een fanatieke leidinggevende) altijd goed maar in andere vestigingen totaal niet.
Het is moeilijk inschatten als buitenstaander maar je kan het wel zien.
In de La Place in mijn woonplaats zal ik niet snel iets eten.
Ik ben daar ingewerkt, heb een tijd in een Grand Cafe gewerkt, later in twee verschillende Panini's waarvan 1 keer als leidinggevende.
Personeel staat hier in La Place met los haar, lange nagels, vieze kleding.
De schalen met brood worden om 10 uur volgesmeerd (het mag officieel 2 uur liggen) en als het rustig is liggen die broodjes er om 2 uur smiddags nog.
Daarom kan je beter als je een broodje bij La Place of een Panini eet op een rustig moment het voor je neus laten smeren.
Vind het personeel vaak niet leuk maar dan weet jij zeker dat je broodje 'vers' is. (Ervanuit gaande dat die kruidenkaas of tonijnsalade niet al een week in de koelkast staat, maximaal daarvan is 2 dagen).
Om een lang verhaal kort te maken, ga alleen naar vestigingen waar het druk is, daar is de doorloop snel!
En, wie er zelf smoezelig uitziet gaat ook smoezelig met de producten om!!
Dit onderwerp heeft 23 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 12-02-2012 13:41.