Werk & Studie alle pijlers

afscheid collega's

23-09-2014 06:14 12 berichten
Vrijdag neem ik afscheid op mijn werk omdat ik een fulltime baan heb.

Het is schoonmaakwerk en gaat om 8 collega's. Ik heb voor ze een klein cadeautje gemaakt, een waxinelichthoudertje verpakt in doorzichtige folie met een kaartje er aan met de tekst: bedankt voor de gezellige tijd. Ik heb er 1,5 jaar met plezier gewerkt maar nu vraag ik mij of een klein cadeautje geven niet overdreven is? En zou ik eventueel ook gewoon gebak mee kunnen nemen? Of moet ik dat achterwege laten? Iemand tips?
Ik vind het wel lief, hoor. Iets lekkers bij de koffie was ook voldoende geweest. Kun je alsnog doen natuurlijk. Succes met je nieuwe baan.
Alle reacties Link kopieren
Erg lief, ik zou het wel kunnen waarderen!

En nee het is niet nodig maar wel leuk toch???
Alle reacties Link kopieren
Ik zou 1 van de 2 doen: of gebak of een kleine attentie. Overdreven is het niet. Ik vind het lief en weer eens wat anders dan een stuk taart.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief! Niet overdreven maar attend! Neem voor bij de koffie maar gewoon koeken mee van de supermarkt.

Ik zou het heel leuk vinden om een cadeautje te krijgen van een vertrekkende collega.
Leuk gebaar hoor.

Op mijn werk is het ook gebruikelijk (kantoorbaan) Vroeger in een winkel gewerkt en daar werd het ook gedaan.
Wat aardig! Ik zou ook wat lekkers meenemen zodat je echt een moment (met koffie erbij) krijgt waar je samen afscheid neemt.
Juist erg attent!
Alle reacties Link kopieren
Beetje overdreven is het wel maar ik zou het wel heel erg gewaardeerd hebben als ik je collega was.



En natuurlijk niet achterwege laten. Je hebt ze al gekocht/gemaakt dus dan ga je ze natuurlijk ook gewoon uitdelen. Je zult zien dat je collega's het leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ontzettend lief en attent. Doen hoor!
Alle reacties Link kopieren
[quote]taccowoman schreef op 23 september 2014 @ 06:14:

Vrijdag neem ik afscheid op mijn werk omdat ik een fulltime baan heb.

quote]



Begrijp alleen deze zin niet goed?



Mar ik vind het ook heel attent hoor, zou het enorm waarderen als ik jouw collega was!
Alle reacties Link kopieren
Heel attent! Gewoon doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven