Werk & Studie alle pijlers

een vreugdedansje-:)

02-09-2014 21:15 47 berichten
Eindelijk lijkt het er wat beter uit te zien. Ik zit al 3 jaar in de uitkering en heb wel 2 schoonmaakbaantjes maar dat was niet genoeg om mee rond te komen, was 12 uur in de week.



Ik zit nu in het re-integratietraject, en vanochtend was een coach die had nog een vacature staan voor schoonmaakwerk of mij dat leuk leek.



Ik zei dat ik het altijd kon overwegen. Zij zou diegene informeren.

En vanmiddag werd ik gebeld dat ik kon beginnen. Eerst twee weken proefdraaien. en al het bevalt mag ik daarna contract tekenen. het is werk voor 36 uur in de week. En ik moet af en toe wel in het weekend werken maar krijg dan extra toeslag. Maar dat is niet elk weekend gelukkig. Het is een voetbalstadion, dus het hangt er maar net vanaf of er gevoetbald wordt of niet.



Maar ze hebben mij ook verzekerd, dat als ik contract tekent, dat ik daar wel ruim 3 jaar aan vast zit en dat ik zeker ben dat ik daar voorlopig wel kan blijven



Dat betekent dus dat ik niet langer in de uitkering zit, en mijn andere 2 baantjes af kan zeggen. Dus dan snappen jullie wel dat ik ontzettend blij ben met die 36 uur in de week. En gewoon overdag lekker kan werken en savonds vrij ben. Wat nu nog niet het geval is,.



Dat is zo heerlijk vooruitzicht. Lekker mijn eigen inkomen.



En ook nog dat mensen jaloers reageren als ik het hun vertel, met name een vriendin van mij. Ik vertelde het nieuws en kreeg alleen te horen van: dat is mooi!! Ze toont nooit meer interesse in mij en de laatste tijd hebben we weinig tot geen contact met elkaar.



Maar dat laat mij er niet van weerhouden om blij te zijn en eindelijk weer een keer een normaal dagritme te hebben-:) Dat ik er blij mee ben is het enige wat telt
Gefeliciteerd!



Alle reacties Link kopieren
Wat leuk. Gefeliciteerd!
wat fijn voor je.

Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
klinkt goed! Gefeliciteerd! Hierbij een vitueel bloemetje
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! !!
A woman with class is timeless
Heerlijk toch meid! Geniet er van! Van harte gefeliciteerd. Ook van mij een digi-bloempje:
Wat fijn joh, van harte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Geniet ervan! Van harte
Ik dans gezellig mee
Alle reacties Link kopieren
Super! Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn, gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!



Wat een fijn vooruitzicht.
Gefeliciteerd!!!Heerlijk voor je! Keep it up.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Hoera, hoera
Alle reacties Link kopieren
Geweldig! Inderdaad tijd voor een vreugdedansje...geniet ervan!
Speechless
proficiat !
Alle reacties Link kopieren
Geweldig!!
Alle reacties Link kopieren
Super.



Hoe ga je het vieren?
Geweldig!
Gefeliciteerd! Ik hoop dat het je bevalt en dat heel veel jaartjes werkplezier mag beleven daar
Alle reacties Link kopieren
Helemaal super!

Gefeliciteerd!



*danst mee..*
Alle reacties Link kopieren
"En ook nog dat mensen jaloers reageren als ik het hun vertel, met name een vriendin van mij. Ik vertelde het nieuws en kreeg alleen te horen van: dat is mooi!! Ze toont nooit meer interesse in mij en de laatste tijd hebben we weinig tot geen contact met elkaar. "



Sorry hoor maar wat is dit een "vrouwen" reactie zeg....



Je vriendin zegt: "dat is mooi" en jij weet dat nog op te vatten als dat ze jaloers op je is??? Damn....
Top! Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven