Werk & Studie alle pijlers

eindelijk uitgenodigd sollicitatie!

22-09-2014 10:04 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
yayy! ik moet even mijn vreugde kwijt.



ben nu bijna een jaar werkloos en solliciteer me rot , maar krijg vaak geen reactie en wordt niet uitgenodigd.



nu ben ik zo wanhopig dat ik op een callcenter heb gesolliciteerd.

heb een test gemaakt en mag nu op gesprek komen en waarschijnlijk een training gaan volgen!



okee het is niet mijn droombaan maar ik kan tenminste weer aan de slag als het door gaat en ga dan vanaf daar wel verder kijken naar iets wat beter bij me past!



verder geen vraag hoor wou het gewoon even kwijt:)
Life is like an hourglass glued to the table.
Goed zo! Wat fijn voor je!



Ik solliciteer me ook suf, maar ben nog niet uitgenodigd voor een gesprek. Ik hou hoop! (al wil ik wel echt heel graag weer aan de slag)
Gefeliciteerd!!!

Wat voor callcenter wordt het?
Alle reacties Link kopieren
cendris voor tmobile mensen helpen bij verlening abbonementen en vragen over abbonementen. salaris is niet super goed maar mijn vriend heeft een goed salaris gelukkig. ik wordt er alleen gek van om op zijn zak te teren wil gewoon zelf verdienen!
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Succes alvast!



Wat voor opleiding hebben jullie gehad?
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Fijn, Peach.



Succes ermee.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd



Misschien niet het leukste werk maar er zijn altijd mogelijkheden en je hebt in elk geval je salaris weer!
Geniet van elke dag!
Peach, ik ben net gebeld dat ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek! Eindelijk! Wanneer moet jij? Ik volgende week! Ben nerveus en opgewonden tegelijk!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, ik heb zo een gesprek. Hopelijk komt alles goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:spitsmuisje schreef op 22 september 2014 @ 12:03:

Peach, ik ben net gebeld dat ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek! Eindelijk! Wanneer moet jij? Ik volgende week! Ben nerveus en opgewonden tegelijk!Gefeliciteerd! Ik ken het gevoel, stuiter al sinds vannacht een beetje ovrral rond.
Pioenroos, mag jij ook op gesprek? Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Veel succes!
Gefeliciteerd !!



Maar val me aub niet lastig met aanbiedingen enz..





(grapje )
Alle reacties Link kopieren
yayy veel goed nieuws zie ik haha! ik moet vrijdag langskomen spannend!



succes pionroos ik duim voor je!

volgende week zal ik ook voor jou duimen spitsmuisje!



lekker is dat he eindelijk een keer uitgenodigd worden na alle moeite en brieven en motivaties haha
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
haha milouda ik ben voor de inkomende gesprekken dus ik hoef niemand lastig te vallen:)
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Oh tof! Ben blij voor je!
Alle reacties Link kopieren
Dank je peach en spitsmuisje! Ik knijp hem nu wel want de ns had lekker vertraging, hoop dat ik mijn aansluiting nog haal. Had zelfs nog 30 min extra genomen ook! Balen!
Pioenroos, was je nog op tijd? Hoe ging het?
Alle reacties Link kopieren
Succes en weet je ook al zit je bij callcenter. Je kunt altijd doorgaan met solliciteren!
Alle reacties Link kopieren
@ Spitsmuisje, uiteindelijk was ik 5 min te laat maar heb ik dit wel telefonisch doorgegeven. Ze vonden het wel meevallen en niet erg.



Gesprek was fijn, 2 jonge dames van ongeveer zelfde leeftijd en achtergrond. Veel vragen gesteld en beantwoord. Morgen krijg ik te horen of ik doorga en dan moet ik testen maken. Als het dan positief is, dan dagdeel meelopen op de klantenservice. Dan pas beslissende woord. Jeetje, duurt nog zo lang!
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar verhaal (op het goede nieuws na, haha). Gefeliciteerd!! Ik hoop dat je het wordt.
Succes en zet 'm op Pioenroos! Hopelijk krijg je morgen goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel! Ik heb wel fijn gevoel bij hun. Geen pusherige mensen, gehele afdeling met vrouwen van dezelfde achtergrond. Hechte teams, heb ik wel zin in hoor!!! :Imao:
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat iedereen hier snel een positief gesprek heeft en ergens een fijne werkplek vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven