Werk & Studie alle pijlers

ik weet t echt niet meer

31-08-2014 23:59 10 berichten
zo te zien ben ik ook niet de enige. ik weet het gewoon niet meer! heb nu ruim 6 jaar geleden mijn hbo diploma behaald social studies (bachelor) en weet t echt niet meer.

Iets knaagt in mij dat ik verder moet studeren? Maar wat? (wil heel graag een wo opleiding doen) Ik moet blijven werken aangezien ik een alleenstaande ouder ben,



lieve mensen kunnen jullie mij misschien hiermee helpen aub,
Een beroepentest?
Goeie tip!
Alle reacties Link kopieren
Zolang je goed kunt leren en de mogelijkheden voor een studie hebt, gewoon doen!
The world is not what it seems....
dames heb ik gedaan! n alsnog twijfelen grrrr. Mientje070 dat klopt

dacht een studie aan de OU, maar heb wel een kind en werk 32 uur pw is dat haalbaar denken jullie?
Natuurlijk. Je bent echt de eerste niet.
Alle reacties Link kopieren
Waar werk je nu in en is er bij je werkgever kans om een opleiding te gaan doen?
ik werk bij de gemeente. als klantmanager sinds 2005. Ben eigenlijk er echt op uit gekeken. Mijn werkgever zal geen opleiding betalen aangezien er binnen de gemeente veel medewerkers zijn ontslagen. Dit zou betekenen dat ik zelf de opleiding ad 4500 moet betalen, deze is 1 jaar. een wo opleiding zal 2 jaar voor mij zijn en kost mij dan ongeveer 8000 euro.
Moet het perse een WO opleiding zijn? Waarom ga je niet eerst een cursus o.i.d. doen zodat je even kunt aanvoelen hoe het is om naast je werk, en met een kindje, nog iets anders te doen .
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je heel goed moet overwegen of een WO-opleiding je kansen op een leuke baan vergroot. Dat zal heel afhankelijk zijn van de richting die je kiest. Ik zie heel veel wo-ers in een hbo-functie werken, omdat er gewoon niet veel werk is is voor wo-ers in die richting. (Omdat je het over twee jaar hebt, neem ik aan dat je het als kopstudie wilt doen in een richting binnen de social studies)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven