Werk & Studie alle pijlers

mijn geluksmoment -:)

19-09-2014 06:36 17 berichten
Ik wil toch even Met jullie mijn geluksmoment delen.

Onlangs heb ik een baan aangeboden gekregen voor 36 uur per week in een voetbal stadion als schoonmaakster.



Vorige week woensdag begonnen met als doel eerst 2 weken proeftijd. Afgelopen maandag moest ik in de kantine komen en mocht ik mijn contract tekenen voor een Jaar. Sneller dan verwacht. Ik hartstikke blij. Vind het erg leuk om daar te werken en heb het er erg naar mijn zin. Maar momenteel ben ik nu ergens aan het invallen op een gemeente huis en merk dat ik het stadion gewoon mis. Maar ik mag blij zijn dat ik al zo snel het contract mocht tekenen na 4 werkdagen



Wat is jullie geluksmoment?-:)
Gefeliciteerd! Lekker, meteen zekerheid voor een jaar. Dan doe je het goed!



Mijn geluksmoment van deze week is de eerste keer weer kunnen douchen zonder drukverband om m'n borsten. Ik hou van douchen! En van mijn nieuwe lichaam zonder siliconenrommel.
Mijn kleine meisje van negen weken die sinds een paar dagen doorslaapt!

En als ik d'r dan 's ochtends lekker bij me in bed neem en borstvoeding geef voel ik me ultiem gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Heel cliché de geboorte van mijn zonen, al ging de laatste met ook heel veel schrik ( spoedkeizersnede, ging niet goed met de kleine)
Volgens mij bedoelt to op werk gebied? Het staat op de pijler werk&studie
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 19 september 2014 @ 08:08:

Volgens mij bedoelt to op werk gebied? Het staat op de pijler werk&studie Bevallen is ook heel hard werken
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Mag je ook gratis naar de wedstrijden?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dat ik na mijn vakantie weer op mijn werk kwam (verpleegkundige) en dat er speciaal voor mij een brief lag van dankbare familie. Hun moeder was overleden en ze waren zo blij geweest met de zorg die ik haar/hun voor en na het overlijden had geboden. Terwijl ik juist het gevoel had dat ik door mijn drukke diensten niet genoeg tijd aan hun had kunnen besteden.

Ik had geen zin om weer aan het werk te gaan na mijn vakantie, maar was ineens weer zo blij met mijn werk. Dit past gewoon bij mij, ondanks dat ik het soms zó druk vind.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Het mooie weer en dat al zo lang.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Elke dag gelukkig; een soort geluksrittenkaart.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 19 september 2014 @ 06:42:

En van mijn nieuwe lichaam zonder siliconenrommel.



Wat fijn voor je Ikeaverslaafde!

Herinner me een topic waarin je je er nog druk om maakte.



En gefeliciteerd TO!

Op het gebied van werk heb ik momenteel geen geluksmomenten.

Mijn geluksmomentje was vanmorgen. Man moest eerder opstaan dan ik. Toen ik wakker werd stond 'ie in de deuropening nog even naar me te kijken
Bedoel het over het algemeen mag van alles zijn;)



En mag idd gratis naar de wedstrijden, moet dan af en toe ook werken als er wordt gespeeld. Dan is het meer een kwestie van wc's controleren als er iemand is geweesr en navullen



En mogen gratis hapjes eten
Als ik mijn kinderen lol zie hebben ben ik op en top gelukkig. Lekker zoetsappig
En wat zijn je inkomsten?



Gefeliciteerd hoor! Klinkt ontzettend leuk!
Ongeveer rond 1200 euro.. Ben ik gelukkig uit de uitkering en in t weekend krijg ik extra toeslag
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd TO! Wat goed dat je meteen een jaarcontract hebt !



Mijn geluksmoment is dat ik sinds 1 september weer aan het studeren ben na 2 jaar ziek te zijn geweest en dat dat tot nu toe heel goed lukt en ik nog niet van pure ellende uit elkaar ben gevallen . Vorig jaar rond deze tijd was dat al wel het geval bij maar 1 vak terwijl ik nu een volledige studie doe
Ik heb daarnet een hele mooie fiets besteld! Jeej!!!! Ik kan niet wachten om er een eerste ritje op te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven