quote:
himalaya schreef op 22 november 2010 @ 20:50:
Heb jij wat te willen over de plek waar je werkt? Heb je niet een contract als functie X bij bedrijf Z, of staat er echt dat je op die en die afdeling werkt?
Met eenzijdig besluiten dat je niet meer op die afdeling gaat werken omdat je er niet gelukkig bent, maak je jezelf niet echt populair (understatement).
Heb je de CAO er op nageslagen?
Heb je een 'proeftijd' overeen gekomen voor de nieuwe afdeling?
Wat is er gezegd tijdens het gesprek over je overplaatsing?
ik werk nu in functie A op afdeling B, terwijl op mijn contract nog staat dat ik functie C op afdeling D uitoefen.
Ik werk bij een bedrijf dat af en toe nogal los met regels om gaat qua arbeidsrecht. Sprake van een gesprek over overplaatsing is er eigenlijk niet geweest ( meer in de trant van je kunt in die functie beginnen, maandag)
Ik snap dat eenzijdig besluiten nemen niet in mijn voordeel werkt, maar ik ben nu al een tijdje als speelbal gebruikt en ben er nu wel klaar mee.
Ik heb idd al nagedacht over een alternatieve functie ( waar ik ook de opleiding voor heb) en hoop dat ze daar iets mee kunnen.
Manager waar ik nu onder val komt uit India en gaat met mensen om alsof we nog een kaste-systeem toepassen. Daarbij komt dat de daadwerkelijke functie-inhoud niet overeenkomt met de aangeboden functie.