1ste ronde Clomid dames melden!!

29-07-2014 19:18 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai



Ik en mijn man zijn nu 2 jaar bezig om zwanger te worden, ik heb pcos en 2 jaar geleden wel zwanger geraakt alleen een miskraam met 7 weken.



Nu ben ik eindelijk afgvallen en ben ik begonnen met behandelingen. Vandaag dag 4 cyclus 2 de dag clomid. Ik heb enge verhalen gelezen van de bijwerkingen van clomid alleen ik voel tot nu toe nog niks, misschien komt dat nog?



Nu ben ik benieuwd wie nog meer ervaringen heeft met clomid, en binnen hoeveel rondes zwanger?
Alle reacties Link kopieren
wat voor enge verhalen over de bijwerkingen van Clomid heb je dan gelezen?



Ik heb 3 iui pogingen gehad zonder Clomid. Geen resultaat, wel steeds 1 follikel. Daarna 1 iui poging met Clomid. 2 follikels en uiteindelijk 1 ingenesteld en dochter is nu bijna anderhalf. Geen bijwerkingen gehad van de Clomid,



Nu weer traject in voor een tweede. Eerste ronde met Clomid. Zelfde dosis als voor de zwangerschap, maar nu 4 follikels. Teveel voor iui. Deze cyclus halve dosering Clomid en eind deze week kijken hoe dat uitpakt.



nooit echt last gehad van bijwerkingen. Nu wel strakkere borsten, maar dat kan ik me ook indenken hoor. Belangrijkste bijwerking is dus dat er meerdere follikels kunnen rijpen (waardoor bij iui grotere kans op een meerling) en je kunt en zwaarder door worden (was bij mij niet het geval).



ps: ik heb geen pcos, bij ons is onbekend waarom het niet wil lukken op de natuurlijke manier.
Alle reacties Link kopieren
Hai mugske,



Dank voor reactie!



Ik lees op internet dat vrouwen licht flitsen zien en erge buikpijn en duizeligheid?? Depressief zijn?? Vandaar dat ik ben benieuwd wat het bij mij doet. Bij jou doet clomid wel goed zijn werk! Super voor je. Ik hoop voor je dat je zo snel mogelijk zwanger word!



Tweeling is bij ons zeer welkom 😍
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vlindertje61,



Ik heb gebruik momenteel ook Clomit. 3 tabletten inmiddels en zit nu in de 5e cyclus met die 3 tabletten. In totaal zijn wij nu 2 jaar bezig... Ik heb er niet heel erg veel bijwerkingen van... Heb alleen soms opvliegers, dan weer warm dan weer koud.

En ik ben emotioneler dan normaal. Ik heb momenten dat ik super blij ben maar dan ook echt overdreven blij, en ik heb momenten dat ik echt heel verdrietig kan zijn om de kleinste dingen. Het laatste is de afscheiding in je ondergoed. Dat ik ook geen pretje maar ik draag in die tijd inlegkruisjes. Dat scheelt een hoop.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen. Ik heb ook pcos en ben ben nu voor de tweede keer zwanger geworden dmv clomid ik had trouwens wel extreem last van bijwerkingen maar die had ik er graag voor over. Dat iedereen maar snel zwanger mag zijn!
Als ik mezelf voorbij loop, lach ik wel even vriendelijk
Alle reacties Link kopieren
Succes inderdaad allemaal!



Ik heb net eerste ronde Clomid erop zitten. Bijwerkingen wel een beetje, inderdaad afscheiding en heel gevoelige borsten. En af en toe emotioneler. Er was wel een follikel gegroeid, maar niet gesprongen. Omdat ik daarom niet ongesteld ben geworden, nu weer aan een kuurtje primolut en daarna tweede ronde Clomid met dubbele dosis.
Alle reacties Link kopieren
Succes allemaal !!



Het is voor mij dag 2 van mijn eerste ronde Clomid. Ik heb Pcos
Hoi ladies,



Ik heb de eerste ronde gehad en was de eerste ronde meteen zwanger! Helaas een miskraam gehad na 8 weken. Moet nu wachten totdat ik weer spontaan ongesteld wordt, maar gebruik clomid wegens onrgelmatige cyclus, dus wanneer komt het dan? Frustrerend. Ik heb steeds het gevoel dat er zoveel tijd voorbij gaat voordat er eindelijk eens iets gebeurd. Als ik weer ongesteld ben mag ik door met ronde 2.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven