21 weken zwanger, baby nog niet gevoeld

30-08-2014 08:54 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 21 weken zwanger en heb de baby nog niet gevoeld. Mijn placenta ligt onder. Ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Heb je de 20 weken echo al gehad?
Alle reacties Link kopieren
Ja, die heb ik al gehad bij 19 weken. Alles lijkt goed te zijn
Alle reacties Link kopieren
Gewoon wachten? Misschien voel je hem/haar wel maar besef je het niet en denk je bv dat het darmen zijn ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ligt je placenta misschien aan de voorkant of ligt de baarmoeder meer in de rug? Dat schijnt soms ook een oorzaak te zijn. Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even de verloskundige bellen.
Wat zegt je Vk er van?
Alle reacties Link kopieren
Ok, fijn dat de echo goed was! Vriendin van mij voelde haar baby ook niet en kwam er met de 20 weken echo achter wat de reden daarvoor was. Ergo: de 20 weken echo was niet goed.



Dan lijkt het me dat je óf het nog niet herkent óf dat de placenta ongelukkig ligt. Je kunt overigens met deze vraag gewoon je vk bellen hoor als je je ongerust maakt.
Alle reacties Link kopieren
Had ik ook, bij mijn tweede n.b. Mijn eerste voelde ik al met 16 weken erg goed. Nu bleek de placenta er voor te liggen.
Computer says nooooo
Ik voelde mijn eerste pas met 23 weken voor het eerst, en dan was het nog niet eens echt duidelijk.



De tweede ook later, iig na de 20 weken echo.
Alle reacties Link kopieren
Eerste voelde ik met 22 weken en de tweede met 23 weken. En niet eens direct heel duidelijk en alleen als ik op mijn zij lag.

En 10 weken laten trapten ze mijn buik blauw en zag je hem golven. Dus ze hebben het wel ingehaald.
Alle reacties Link kopieren
Het kan tot de 26ste week duren voor je iets voelt. Ik ben nu zwanger van de derde en de eerste twee voelde ik ruim voor de 20ste week. Nu met 21 wk nog weinig, maakte me ook onzeker. Maar de placenta blijkt er inderdaad voor te liggen. Nu met 24 weken voel ik hem de hele tijd, dus ik zou toch even geduld hebben, vertrouwen op de echo als je die al gehad hebt en je niet te veel zorgen maken.
Je kan hiervoor gewoon je VK bellen hoor. Iedereen voelt het weer anders. Ik voelde hem al met 16 weken heel lichtjes maar toen ook weer een paar dagen niet en toen heb ik ook gebeld. Vanaf 28 weken moet je hem elke dag voelen.
Alle reacties Link kopieren
Hier pas met 24 weken lichtjes gevoeld. Placenta ook aan de voorkant.

Pas met 26 weken kon Tikalman iets voelen.
Alle reacties Link kopieren
Had ik ook, was soms idd eng om dagenlang niets te voelen maar met 20 weken echo en 26 weken pretecho gehad en daarop zag je gewoon steeds de bewegingen maar ik voelde niks, had ook de placenta voor liggen. Later voelde ik t wel en was ik blij dat ik zolang rust had gehad haha
Alle reacties Link kopieren
geduld hebben. ik voelde haar pas heel lichtjes met 22 weken, inmiddels nu in week 26 is ze wat sterker geworden
sometimes believing and hoping is all we have

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven