28 weken zwanger en de baby niet voelen

23-10-2014 15:09 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij een beetje geruststellen?

Ik ben nu 28 weken zwanger en heb vandaag de baby niet gevoeld. Ik ben wel al de hele dag druk in huis, misschien heb ik het gemist?

Ik heb al een geschiedenis en 2weken geleden aan de ctg gelegen omdat baby minder actief was. Hartslag was te vlak. Gelijk een echo gehad en dat was prima. 1 week geleden weer ctg en toen was de hartslag perfect. Wanneer ik minder beweging voelde moet ik aan de bel trekken.

Nu zou je denken bel de vk, zij het niet dat ik met een ziek kind thuis zit en geen oppas heb. Dus geen optie om naar de vk te gaan.
Toch vk bellen. Desnoods ziek kind toch meenemen of de buuf vragen even op te passen. Dit heeft echt prioriteit.
Alle reacties Link kopieren
Geen optie om naar de vk te gaan in onzin. Als je het kind na een half uur rustig zitten en wat porren niet voelt ga je gewoon. Simpel.
Ziek kind lan prima mee
Alle reacties Link kopieren
Niemand wil de zin 'Als u eerder gekomen was hadden we nog wat kunnen doen.' horen. En nee, er hoeft niets ergs te zijn, ik zeg het maar even stevig om je wakker te schudden
Bel je VK, dit zou ik echt niet op zijn beloop laten. Neem desnoods je zieke kind mee. Sterkte, ik hoop dat alles in orde is.
Alle reacties Link kopieren
Een vk komt ook gewoon bij je thuis in dit soort situaties! Ik zou nu direct bellen, en probeer een oppas te regelen voor t geval je door moet naar t ziekenhuis.
Alle reacties Link kopieren
Bellen hoor!

Ziek kind eventueel meenemen. Het is even niet anders! Sterkte.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
quote:ambrosia9 schreef op 23 oktober 2014 @ 15:13:

Een vk komt ook gewoon bij je thuis in dit soort situaties! Ik zou nu direct bellen, en probeer een oppas te regelen voor t geval je door moet naar t ziekenhuis.Inderdaad, aan het einde van mijn zwangerschap kwam de vk eigenlijk altijd naar mij toe. Ze doen volgens mij iedere dag rondes.
Alle reacties Link kopieren
Neem ander een groot glas ijskoud water. Mijn buikbaby werd daar altijd heel actief van.

Ga rustig op de bank liggen en probeer contact te meken. Als je over een uur niks voeld moet je echt naar de verloskundige.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleuriefleur schreef op donderdag 23 oktober 2014 15:29 Neem ander een groot glas ijskoud water. Mijn buikbaby werd daar altijd heel actief van.

Ga rustig op de bank liggen en probeer contact te meken. Als je over een uur niks voeld moet je echt naar de verloskundige. Ze heeft hem al de hele dag niet gevoeld. Ik zou geen uur meer wachten. In dit geval is het echt beter om een keer te veel dan te weinig te bellen.
Alle reacties Link kopieren
Echt bellen TO, dit heeft meer prioriteit dan je zieke kind.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Bellen hoor! Misschien is het niks, maar dit is wel van belang nu.
Alle reacties Link kopieren
Absoluut bellen, dan maar een ziek kind mee!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Als de sodemieter naar het ziekenhuis en vraag ook een echo van de placenta. Helaas is mijn nichtje in de buik gestorven met 30 weken. Wil je niet bang maken,echt niet maar ga alsjeblieft.
Alle reacties Link kopieren
Een ziek kind maakt niet dat je niet bij de telefoon kunt komen. Bel eerst en zie dan verder, stap voor stap.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Bellen!!

Dat heeft de verloskundige toch ook als advies meegegeven?
Sorry hoor, maar hiervoor bel je of ga je toch langs de vk?

i.p.v. het hier te vragen?! Het is wel je kind en je hebt al aan de ctg gelegen.



Echt onzin dat je kind ziek is en je dus niet langs kunt, het is wel je andere kind in je buik. Dan ziek kind maar mee.



Zo dat is eruit
1 keer lijkt me wel genoeg
Alle reacties Link kopieren
ik hoop dat je nu aan het bellen bent of onderweg bent.Om eerlijk te zijn vind ik het onbegrijpelijk dat je nog niet hebt gebeld met deze geschiedenis. Ziek kind kan best mee
.
Alle reacties Link kopieren
Onmiddellijk actie ondernemen.



Is er geen buurvrouw die ven op je andere kindje kan passen?



En wat nlies zegt. Bel nou eerst maar voordat je bezwaren voor vervolgstappen gaat bedenken..
Alle reacties Link kopieren
quote:moedertje123 schreef op 23 oktober 2014 @ 15:09:

Wanneer ik minder beweging voelde moet ik aan de bel trekken.





De rest van je post is onbelangrijk.

Doe niet zo gek en bel je vk.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels heb je ruimschoots de tijd gehad te bellen. Wat zei de verloskundige?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Moedertje, dit is je 4e, je zou beter moeten weten.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Bellen en vast oppas proberen te regelen terwijl de verloskundige naar jou toekomt, want hoewel een ziek kind in uiterste noodgevallen wel mee kan naar het ziekenhuis, is dat voor alle drie de partijen (jij, je kind en eventueel de afdeling van het ziekenhuis ) niet echt handig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven