3e negatieve test

25-07-2014 22:00 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Even voorstellen, ik ben moeder van een heel leuk lief mannetje van nu ruim 2 jaar.

Mijn vriend en ik hebben 3 maanden terug besloten om voor een tweede te gaan.

Vorige 2 maanden voelde ik echt dat ik ongesteld ging worden.

Maar deze maand heb ik al een week voor m'n nod dag pijnlijke borsten (net als toen ik zwanger was, allen was ik toen 6 weken zwanger)

Als ik ongesteld ben heb ik hier trouwens nooit last van.

Ik heb af en toe steken in de rechter en linkerkant van m'n baarmoeder, nog steeds wisselend pijnlijke borsten, rommelende darmen en 2 dagen misselijk geweest, maar dat is weer weg.



M'n gevoel zegt 100 procent dit is raak.

Maar nu ben ik 3 zwangerschaps testen verder en nog steeds negatief.

Ik ben nu 3 dagen overtijd. (Begonnen met testen 4 dagen voor m'n Nod dag)



Ik raak behoorlijk geïrriteerd van de negatieve testen. En ga dan nu toch twijfelen....
Waarom twijfel je? De testen hebben je drie keer verteld dat je niet zwanger bent. Je lichaam houd je gewoon voor de gek. Of je projecteert klachten op je lichaam die er niet zijn. In elk geval....kans dat je zwanger bent is vrij klein
Alle reacties Link kopieren
Je lichaam doet vreemde dingen met je omdat je het zo graag wil!!!



3 negatieve testen zeggen toch genoeg.
If you can dream it, you can do it.
Het is nogal warm geweest de afgelopen dagen, mocht je het niet gemerkt hebben. Dat kan ook een oorzaak zijn...
Je lichaam doet gewoon wat het altijd doet, maar jij interpreteert alle borreltjes en blobjes richting een zwangerschap, omdat je het zo graag wilt. Is een heel normaal proces, op zich.



Ik denk dus, gezien die drie negatieve tests, niet dat je zwanger bent, maar ik hoop voor je dat het de volgende keer wel 'raak' zal zijn .
Alle reacties Link kopieren
Toch zou ik nog even wachten met het bestellen van een kinderwagen en meubels.

3 negatieve testen lijken mij genoeg zeggen.
Alle reacties Link kopieren
De vorige keer heeft het een jaar geduurd eer ik zwanger was. Dus ik weet wel hoe het voelt als m'n lichaam me voor de gek houd. Maar dit voelt echt anders. Dit voelt precies als die ene keer dat het wel raak was.

Maar misschien hebben jullie gelijk, houd m'n lichaam me toch echt voor de gek. Al was ik er nog niet super mee bezig omdat ik er van uit ging dat het wel weer een jaar zou duren.



3 jaar terug teste ik voor het eerst toen ik 5,5 maand zwanger was, en die was meteen positief.

Dus eigenlijk hoop ik dat ik te vroeg test en m'n hcg nog niet hoog genoeg is.

Maar goed. Zal afwachten. Of ik word ongesteld en anders probeer ik volgende week toch weer opnieuw te testen.
Lijkt me een verstandig besluit. Succes ermee... en nogmaals ik hoop voor je dat je snel een positieve test in je handen zult houden.
Alle reacties Link kopieren
Eh moet natuurlijk 5,5 week zijn, niet maand. Dank je dat hoop ik ook.
Kan ook zo zijn dat je zwanger was, maar het al heel vroeg mis is gegaan. Dat komt vaak voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik testte pas na 6 dagen overtijd positief, en ook nog buiten de tijd. De kleine is nu 11 weken. Dus 3 dagen wachten en dan maar eens opnieuw..? En misschien vertelt de rode wcpot voor die tijd dat het niet meer nodig is... succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
Als het vroeg mis gaat moet je toch bloedverlies hebben?

Heb nog helemaal niets geen bloed verlies gehad.



Toch nog hoop dus Jannejip.

Vind die onzekerheid zo erg. Als ik morgen toch ongesteld word baal ik uiteraard. Maar weet ik tenminste iets.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je een laat ei (ik had em de laatste keer ook opeens pas op dag 32, 1 dag na oorspronkelijke nod. Was overigens een prima ei ook al was het zo laat, ben nu zwanger). Hou je je ovulatie ook bij of niet? Die symptomen die je beschrijft passen namelijk ook bij een eisprong.
quote:baby2 schreef op 25 juli 2014 @ 23:10:

Als het vroeg mis gaat moet je toch bloedverlies hebben?

Heb nog helemaal niets geen bloed verlies gehad.



Toch nog hoop dus Jannejip.

Vind die onzekerheid zo erg. Als ik morgen toch ongesteld word baal ik uiteraard. Maar weet ik tenminste iets.Dat kan nog even op zich laten wachten.
Alle reacties Link kopieren
Oke. Dat wist ik niet. Nou ja afwachten maar.

Hoop dat het dan maar snel komt. Die onzekerheid vind ik helemaal niets.

Ravati ik weet wel ongeveer wanneer m'n ei geweest is. Dus dat denk ik niet. En andere keren ook nooit gehad.



Maar vroege miskraam zou dan ook nog kunnen. Ik moet het maar afwachten.

Wel een beetje down nu moet ik zeggen.
Bij een vroege miskraam had je ws. wel een van je testen een 2e streep gehad!
Ik denk dat je lijf je voor de gek houdt, daar is het erg goed in. Even afwachten nog maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook bang voor.

Maar zo erg heb ik het nog nooit gehad. Ook vorige keer niet toen we een jaar bezig zijn geweest. En ik er super op gefocust was. (Omdat ik verwacht had met een paar maanden wel zwanger te zijn )

Ga er maar van uit dat ik een deze dagen ongesteld word.
Alle reacties Link kopieren
En nog steeds niets.

Pijnlijke borsten blijven. En nu ook super misselijk.



Word hier gek van. Besloten om nog een week te wachten. Dan nog een test en anders naar de huisarts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven