40+5 zeikbericht

27-08-2014 13:49 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er sinds vandaag helemaal doorheen. 8 weken lang de kinderen thuis gehad, en gewerkt tot 2 weken geleden, en vandaag ben ik er klaar mee.

Nog hè le maal niets, baarmoeder zit nog potdicht, niet verstreken, geen weeën, ik ben alleen maar dik dik dik....dikke enkels, dikke vingers, ik kan amper mijn kont nog afvegen omdat ik er niet bij kan



Volgende week komen mijn ouders ook nog eens, gaan die ook 'gezellig' samen met me op de bank zitten wachten, en mijn man is werk zoekende dus die is ook thuis...ik geloof dat ik gek ga worden.

Vandaag heeft hij godzijdank alle koters mee naar het pretpark genomen zodat ik het rijk alleen had.

Ik zit toch sterk te denken om die wonderolie soldaat te maken, maar met mijn geluk heb ik dan alleen een hele schone endeldarm, een uitdroging, en geen baby.

Ananas anyone?
Ik vond seks nog het best werkende huismiddeltje. Had er de hele ochtend weeen na. Geen kind helaas, maar als ik me wat beter had kunnen concentreren had het waarschijnlijk wel doorgezet. Dus: kinderen uitbesteden, 's avonds flink samen aan de slag en dan direct lopen en douchen. Je kunt het!
Alle reacties Link kopieren
Snap je frustratie, ik als 20 weken zwangere kan niet wachten tot ik weer biefstuk kan eten!



Ananas hart al geprobeerd? Springen? Misschien dat je man je wel even een beurt wil geven, schijnt ook te helpen.
Alle reacties Link kopieren
Plenty of sex, daar ontbreekt het niet aan hier, maar geen weeën. Wel harde buiken..
Alle reacties Link kopieren




Ahhhh... vind ik niet leuk voor jou!

Sterkte met de laatste loodjes. Geniet voor nu even van de rust om je heen.
Two roads diverged in a wood and I - I took the one less traveled by, and that has made all the difference. ~R. Frost




Mijn eerste 2 hebben vrolijk de 42 weken volgemaakt ( en toen nog 2,5 dag en 1 dag).



Gelukkig kwam nummer 3 met 39 weken, maar ik snap je gevoel.. Vooral medelijden met je ouders en man erbij..
Alle reacties Link kopieren
Het is hier 37 graden, dus even joggen is er ook niet bij...met dat krakende bekken ook niet echt aan te raden. Ik kijk vanavond mijn vent nog een keer lief aan...

In mijn omgeving zijn er al vier bevallen die uitgerekend waren ná mij. ik kan wel janken. Dank voor het begrip hier, dat helpt wel een beetje
Alle reacties Link kopieren
Pfffffffffffff TO ik snap je :D

Ik ben bevallen met 41-1 nadat ik gestript was, die knakker van mij had er ook geen zin in.



dat tonic en ananashart gezeur werkt natuurlijk voor geen meter maar ok, ik geef toe dat ik met 40 weken ook een fles bitter lemon heb opgezopen. You never know!!!



Ik heb met je te doen, de laatste loodjes wegen echt het zwaarst, maar ej bent er bijna!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:marjolein852 schreef op 27 augustus 2014 @ 14:06:





Mijn eerste 2 hebben vrolijk de 42 weken volgemaakt ( en toen nog 2,5 dag en 1 dag).



Gelukkig kwam nummer 3 met 39 weken, maar ik snap je gevoel.. Vooral medelijden met je ouders en man erbij..Omg! 42 werken, nee zo Lang laten ze me niet lopen. Inleiden kan vanaf 41+3, maar liever heb ik hem 'natuurlijk'. Zie vooral op tegen de grootte....jongste dochter kwam met 41+5 en was over de vier kilo.
Alle reacties Link kopieren
Wat rot voor je zeg. Ik heb geen tips helaas, kan alleen maar hopen dat het snel op gang komt voor je! Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Die laatste weken lijken me inderdaad ook het ergste. (ben nu bijna 33 weken)

Sterkte en succes!!
No worries
Alle reacties Link kopieren
Een hele dag het hele huis poetsen.

Dat werkte bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Het huis is nog nooit zo stralend geweest....(ook omdat mijn überkritische ouders komen, dan neem je ook nog even de plintjes mee)
Blegh!! Stom zeg... Verder geen ervaring maar wens je wel veel sterkte!
Met 42 weken ben ik de dag erna (dat was een maandag) ingeleid.. Heel fijn, 2,5 dagen weeen.. (en heftige!) Toen spoed ks..



Van het zwangerschapsklasje was ik de laatste die haar kindje kreeg, maar was wel een van de eerste die was uitgerekend!



Zij kwam de 24e, was de 7e uitgerekend..



Voor de tweede stond: 42 weken? Direct ks en geen geklooi met inleiden en dat soort zaken..



De derde werd automatisch een ks..



Over de 4 kilo? Pfff.. Dat is idd geen kleintje! Mijn oudste was 3640 en de tweede 3990.



De oudste had koorts gekregen en ging dus de couveuse in. Was werkelijk waar geen gezicht! Tussen al die hele kleintjes, zo'n grote! hahahaha.. Nu wel grappig, maar toen niet!

\
quote:xantos schreef op 27 augustus 2014 @ 14:45:

Een hele dag het hele huis poetsen.

Dat werkte bij mij.Dat heb je gedaan, hopelijk werkt het!
Ouders lekker afbellen, wie heeft daar nou zin in tijdens de laatste loodjes?

Verder kreeg ik als tip om grieks te gaan eten in het weekend.



Jammer dat seks niet helpt, verdorie, das toch wel het ultieme middel!

Laat de wonderolie maar staan. Misschien lekkere voetmassage door man met jeneverbes of rozemarijn? (afdrijvend)



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders komen overvliegen uit het buitenland, dus afbellen is niet een optie. Ze blijven ook nog eens een week in mijn huis... Waarom, waarom dacht ik dat dat wel ok was?????
Alle reacties Link kopieren
Niet die wonderolie doen. Ik proef hem nu 19 jaar later nog.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:yizrael schreef op woensdag 27 augustus 2014 16:58 Mijn ouders komen overvliegen uit het buitenland, dus afbellen is niet een optie. Ze blijven ook nog eens een week in mijn huis... Waarom, waarom dacht ik dat dat wel ok was?????



Is er een optie hotel, b&b?



Alsjeblieft, doe dat.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Alleen als ik het betaal en daar heb ik met een werkeloze man nu even geen budget voor.... Ik baal er zo van :-/
Alle reacties Link kopieren
quote:yizrael schreef op woensdag 27 augustus 2014 17:43 Alleen als ik het betaal en daar heb ik met een werkeloze man nu even geen budget voor.... Ik baal er zo van :-/O. Ehm. Buren die een kamer over gebben? Vrienden?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Die week zit ik wel uit, niemand die hier zo ruim behuisd is dat ze mijn ouders erbij kunnen hebben. Ze zijn helaas ook helemaal niet mobiel, dus al had ik dat dan moest ik ze nog steeds de hele tijd halen en brengen.

Ik kan daar nu niks meer aan doen, dan had ik eerder assertief moeten zijn. Mijn enige wens is nu; bevallen!! Zodat ik dat in ieder geval achter de rug heb.
Alle reacties Link kopieren
yizrael, ik weet helemaal hoe je je voelt.



Vandaag 1 weken en zit ook nog potdicht. Vandaag wilden ze strippen, maar omdat het dus nog potdicht zit kon dat niet.



Ben er helemaal klaar mee. Voel me opzich best goed en ben nog aardig mobiel, maar van mij mag het wel. Maandag nieuwe poging.



Sterkte meis
Alle reacties Link kopieren
Is alweer even geleden maar weet nog hoe het voelde... Vanaf 40 weken wel 3 cm ontsluiting maar geen ingedaalde baby en dus konden ze ook niet strippen om me verder te helpen. Met 41+3 ingeleid. Bijna 4,5 kg... Ik koorts gehad dus baby in couveuse. Wat iemand ook al zei: geen gezicht, zelfs het huiltje was niet zo baby-achtig...



Succes (en geen idee hoe wonderolie smaakt maar schoonmoeder zegt altijd dat ze een half uur na het drinken ervan d'r zoon in d'r armen had)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven