41+twee eetlepels wonderolie

29-08-2014 04:26 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
De wonderolie heeft toch zijn werk gedaan ( wel heel goor spul trouwens) want een paar uur erna begon ik lichte weeën te krijgen. Nu zes uur later, regelmatige weeën iedere 4 minuten en we gaan zo naar het ziekenhuis om te kijken hoe de vlag erbij hangt

Zelf blijf ik liever thuis tot ik het niet meer uithoud maar mijn man wil me graag aan de monitor hebben dus het compromis is over een uurtje weg :-)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dit toevallig te lezen midden in de nacht. :-D



Dikke knuffel & Veel geluk ! Xx
Alle reacties Link kopieren
Spannend! Heel veel succes, nog heel even en je bent mama!
Spannend, ik weet het draait nu om jou, maar doe gewoon wat je man zegt, dus een uurtje is goed. Dat is w.s. zijn manier om zich nuttig te voelen. Veel succes en hopen op een mooie blakende baby.
Alle reacties Link kopieren
Weer terug 1 cm ontsluiting en de weeën zijn nog niet heel sterk, wel gestript en de dr zei; jou zie ik vandaag nog wel terug.

Nu is het heel onrustig, en veel krampen, tussen de weeën door, maar we blijven lachen



Man en ik staan nu schnitzels te bakken voor het weekend, zodat de oppas en kinderen wat te eten hebben als we later wegmoeten.



Het wordt een leuke dag!
Alle reacties Link kopieren


Straks een klein, schreeuwend wurmpje in je armen.



Bevallen doet pijn, je gaat dingen uitroepen die een weldenkend mens nooit zou zeggen, en het is de ellende waard.



Succes !!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
29 augustus jarig zijn, das een leuke datum want dan heb je als kind een reden om uit te kijken naar het einde van de vakantie .



Succes!
Leuk topic, wil je volgen! Succes vandaag. Hou je haaks.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 29 augustus 2014 @ 07:12:



Straks een klein, schreeuwend wurmpje in je armen.



Bevallen doet pijn, je gaat dingen uitroepen die een weldenkend mens nooit zou zeggen, en het is de ellende waard.



Succes !!!





Valt wel mee hoor. Ik heb dat nooit gedaan.



Succes met de bevalling! Fijn, eindelijk je kindje zien!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 29 augustus 2014 @ 08:17:

[...]



Valt wel mee hoor. Ik heb dat nooit gedaan.



Dat dénk jij. Ik dacht ook van niet.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 29 augustus 2014 @ 08:33:

[...]





Dat dénk jij. Ik dacht ook van niet.



O natuurlijk

Nee hoor, ik heb echt niet gescholden. Ik was juist erg in mezelf gekeerd. En zo ken ik er meer.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Snoesje666 schreef op 29 augustus 2014 @ 07:12:



Bevallen doet pijn, je gaat dingen uitroepen die een weldenkend mens nooit zou zeggen, en het is de ellende waard.



Succes !!!



Wat een onzin, persoonlijk heb ik me gewoongeconcentreerd op de weeën en het persen, ik was helemaal zen. Beide keren.



TO, succes!
Alle reacties Link kopieren
TO, heel veel succes! mocht de wonder olie niet helpen, kijk je man even lief aan, is hij ook nog nuttig.



Mijn zus is van een tweeling bevallen zonder pijnstilling. Naja de tweede was onderweg, maar het lukte niet dus uiteindelijk toch een keizersnede. Die wou ze wel met verdoving doen.



Ik wil sowieso met pijnstilling!
Alle reacties Link kopieren
twee keer hoeft ook weer niet
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
quote:Labyrint schreef op 29 augustus 2014 @ 09:13:

[...]





Wat een onzin, persoonlijk heb ik me gewoongeconcentreerd op de weeën en het persen, ik was helemaal zen. Beide keren.



TO, succes!



Ik ook! Maar dat is niet omdat ik dat zo graag wilde, dat was voor mij de enige manier om de bevalling goed te doorstaan.



Succes!



Hoe is het nu?
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Upperdepup !



Is alles goed verlopen ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ooooof!!! Op vrijdag begonnen de weeën weer rond 18.00

Keurig elke 4 minuten.

En toen ging ik op een stoel zitten waarvan de poot brak, en ik dus viel. Mijn man schrok meer dan ikzelf. De weeën waren meteen weg en zijn ook niet meer teruggekomen, een warme douche en bed ten spijt.

Nu wacht ik op mijn beurt bij de gynaecoloog, grote kans dat ze morgen inleiden, misschien kan hij nu nog strippen en gebeurt het vandaag.

Wordt vervolgddddddd!
Alle reacties Link kopieren
Door een stoel gezakt ?! Oef ! oei oei... Das schrikken... Weeën kunnen in het begin al bij minder stoppen (ik had het door een mug...
Alle reacties Link kopieren
Arme stoel.

Wat balen dat je nog steeds zit te wachten.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
41+3 Gisteren gestript, moet nu tot morgen wachten. Soms denk ik wel eens dat ik gewoon helemaal geen baby meer krijg. Ik verveel me te pletter nu, kan weinig meer, na dat strippen voel ik me al helemaal alsof ik een kinky gangbang achter de rug heb...alles is beurs daar.

Inleiden konden ze niet wamt de baarmoedermond is nog niet verstreken.



Leuk, die laatste loodjes...

Morgen komen mijn ouders aan En dan zit ik dus met ouders, man, en smiddags twee/drie kinderen thuis. Oh joy!

Pluspunt is wel dat als ik ga bevallen ik twee.halve dag in het ziekenhuis ben en zij de kids kunnen regelen.



Moge het spoedig komen!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Even over de stoel, die hele set van ons is gammel, ik ben wel dik maar niet zo dik de poot zat blijkbaar al los en is uit de zitting geschoten....zodra we weer een dubbel inkomen hebben kopen we wat nieuws :-)
Alle reacties Link kopieren
@yizrael nou we zitten lekker in hetzelfde schuitje. Hier 41+5 vanochtend gestript (viel me erg mee) en ook 1 cm ontsluiting.



Ik hou je in de gaten!! Succes!
Alle reacties Link kopieren
Nou, ga eens bevallen jij! Misschien us het besmettelijk? :-))
Alle reacties Link kopieren
Hahaha zou leuk zijn als het zo zou werken :-))
Alle reacties Link kopieren
Pff, succes! Wachten is niet leuk...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven