Advies gevraagd

22-09-2014 12:24 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Do or do not. There is no try-Jedi master Yoda
Alle reacties Link kopieren
Heb je in de tussentijd onbeschermde seks gehad? Ook niet onbelangrijk...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het kan wel even duren voor je cyclus weer normaal is. Had je voor je aan de pil ging wel een normale cyclus?
Alle reacties Link kopieren
Laat je lichaam eerst op gang komen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het veranderd himalaya.



@Pantax voordat ik aan de pil ging had ik een 'normale', regelmatige cyclus
Do or do not. There is no try-Jedi master Yoda
Je kunt uiteraard naar een arts, maar mijn ervaring is dat ze het eerste jaar niets doen, tenzij je helemaal niet ongesteld wordt.
Kan dat je lichaam nog helemaal niet op orde is qua cyclus. Ik had ook na 28 dagen opeens 35 dagen, 35 dagen, 32 dagen, 30 dagen en toen was ik zwanger.



Nu een half jaar na de geboorte van mijn zoon, is de cyclus pas weer op gang (ik geef borstvoeding). Momenteel is er ook geen touw aan vast te knopen, door dus die borstvoeding erbij. Deze ronde 40 dagen.



Laat je lijf even op gang komen, na 10 jaar kunstmatig ongesteld te zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
toen ik na 15(?) jaar pil stopte kreeg ik eerst prachtig na 4 weken mijn menstruatie. Daarna werd het een rotzooitje, met inderdaad enorme lange cycli. Kwam goed, na een jaar was ik zwanger
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties.

We wachten het dan maar 'geduldig' af.
Do or do not. There is no try-Jedi master Yoda
Alle reacties Link kopieren
Je lichaam moet inderdaad eerst wennen aan het feit dat ie nu zonder pil de boel weer moet regelen. En dat gaat meestal niet direct zoals je zou willen. Ik heb dat zelf ook mee gemaakt. Ik werd om de 2 en halve week ongesteld. Verschrikkelijk! Maar het voordeel daarvan was wel dat ik erg snel zwanger werd.

Inmiddels slik ik weer de pil. Doe ik dat niet ben ik weer om de 2 en halve week ongesteld.En dat vind ik wel heel kort op elkaar aangezien ik de emmer er s nachts zowat onder moet houden.
Alle reacties Link kopieren
Na de pil kan je menstruatie echt onwijs onregelmatig zijn! Heel vervelend voor je, maar weinig aan te doen.... Kan ook best even duren voor het een beetje regelmatig is... Hoop dat je daar niet heel lang op hoeft te wachten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven