Afscheiding tussen ovulatie en postieve zw.test.. Ervaring?

23-07-2014 14:22 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie (verschillende) ervaringen met cervixslijm?



Ik heb tot nu toe nog geen draden kunnen trekken tijdens de ovulatie, maar sinds vandaag ineens wel veel slijmerige afscheiding. Ik verwacht over 1 week, woensdag of donderdag, (hopelijk niet) ongesteld te worden.. Ben heel regelmatig, altijd wo/do.



De vraag is dus; hadden jullie andere afscheiding dan anders wanneer jullie zwanger bleken te zijn? En hoe dan precies?



=)
Ik heb sinds ik zwanger ben erg vloeibare, wit/doorzichtige afscheiding. Komt een beetje in golfjes.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie!



Wist je daardoor voor je nod al dat je zwanger was? Of had je het kunnen weten als je terug kijkt?
Ja, mijn afscheiding was wit, waterig/ als dunne crème. Maar bovenal was het enorm veel! Een paar weken na mijn positieve test werd het pas minder. Veel succes, ik hoop dat het snel lukt!
Ik dacht dat ik zwanger was door mijn pijnlijke tepels die ik normaal alleen voor mijn eisprong had! Haha

Heb nu nog die afscheiding en ben bijna 12 weken.
Ik heb volgende week zaterdag mijn NOD. Heb juist sinds 2 dgn amper tot geen afscheiding. Geen idee of dat iets zegt..

Mischien door de warmte of iets? Vind het nogal vreemd omdat ik eigenlijk altijd wel afscheiding heb, gewoon normale afscheiding.

Hoop ook dat ik volgende week niet ongesteld wordt, zou erg gewenst zijn!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties



Ik heb dus juist ineens wél slijmerige afscheiding terwijl ik normaal ook altijd droger word na de ovulatie. Ik hoop op een positieve zwangerschapstest maar durf nog niet teveel te dromen..
Alle reacties Link kopieren
Verder niemand?



Hier nog steeds slijmerige afscheiding.. Kan me niet heugen dat ik dit eerder zolang heb gehad..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven